danny3000 |
26-6-2004 15:27 |
Posts: 248 |
als je wilt controleren of je vlotter goed werkt moet je, je vlotterbak van je carburateur halen en dan met je hand de vlotter omhoog duwen en het kraantje open zetten.
|
|
|
|
vinnie |
26-6-2004 16:44 |
Posts: 3505 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: danny3000
als je wilt controleren of je vlotter goed werkt moet je, je vlotterbak van je carburateur halen en dan met je hand de vlotter omhoog duwen en het kraantje open zetten.
ja of gewoon ff blazen ... en dan vlottertje douwen,
als je je carb toch al onder je brommer vandaan heb.... waarom niet
Dit bericht is ge-edit door vinnie op 26-6-2004 16:48
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
RS_70_power |
26-6-2004 16:58 |
Posts: 1990 |
kijk eens hoe je vlotter naald er uit ziet , is ie mooi puntig of ziet er uit als een potlood , als je het laatste hebt , vervangen .
|
|
draai / frees werk ==>> PM of email me |
|
Polleke |
26-6-2004 17:04 |
Posts: 419 |
als je hij dus heel er spits loopt, ff met een aansteker de kop warm maken tottie gloeit, een keer erop duswen (niet te hard) en toen was bij mij het lekken over
|
|
Crazy Honda Team |
|
MBX_cruiser |
26-6-2004 18:13 |
Posts: 828 |
kan ik om da carb proper te maken hem in een badje ammoniak leggen? of zijn er betere methodes? (geen zoutzuur ofzo, dat heb k toevallig niet :p)
|
|
|
|
Aard |
26-6-2004 19:04 |
Posts: 710 |
Als het maar ontvet/schoonmaakt.
En dan ff doorblazen met lucht.
|
|
|
|
MBX_cruiser |
28-6-2004 12:11 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ClassicPielk
Nee naar boven juist... Hij moet een pin op zijn plek drukken; als hij verder omhoog staat zal die pin eerder de toevoer dichtdrukken, wat overlopen voorkomt
misschien begrijpen we mekaar verkeerd,
de vlotter moet toch gebogen worden volgens de eerste manier he? :
want als hij naar beneden wordt gebogen zal de vlotternaald op een bepaald vloeistofniveau toch hoger staan dan normaal?
Dit bericht is ge-edit door MBX_cruiser op 28-6-2004 12:13
|
|
|
|
MBX_cruiser |
28-6-2004 12:14 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Polleke
als je hij dus heel er spits loopt, ff met een aansteker de kop warm maken tottie gloeit, een keer erop duswen (niet te hard) en toen was bij mij het lekken over
de punt moet dus juist niet spits zijn zeg je?
|
|
|
|
de_koen |
28-6-2004 12:42 |
Posts: 5595 |
nr1 als je het zo bekijkt, nr2 als je je carb op zen kop houd
gewoon alles met perslucht proper maken, en goed papieren filter tussen slang zetten
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
-Niellesie- |
28-6-2004 13:48 |
Posts: 6454 |
je kan hem met remmenreiniger schoon maken
|
|
allalallalallalalallalala |
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
28-6-2004 15:05 |
Posts: 10835 |
of met carburateurreiniger
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
mr200r |
28-6-2004 16:37 |
Posts: 5122 |
Diesel/petrolium is hetzelfde alleen op petrolium zit geen btw of rooie diesel.
|
|
mr200r |
|
Luc |
28-6-2004 16:40 |
Posts: 3590 |
Heb het hele topic niet echt doorgelezen. Maargoed, bij een 18 keihin wil het nog wel eens zo zijn dat de 2 "paaltjes" waar je het pinnetje van de vlotter door steekt: de bovenkant een stukje afgebrokkelt is, en daarom het pinnetje als je de carb erop zet, naar onder valt, en dan de vlotter niet meer omhoog gaat..
|
|
|
|
Tyler |
28-6-2004 18:18 |
Posts: 171 |
Mijn carb loopt nu ook weer over, ik had hem schoongemaakt en toen deed ie het weer. Later begon ie weer te lekken, dus had het kraantje dichtgedraaid en me carb leeggereden. (wat idd maar tijdelijk werkt, want de volgende dag lag er een plas benzine onder me brommer). Moet mn carb dus ook even fixen.
|
|
http://groups.msn.com/Tylerandeweg/homepage |
|
MBX_cruiser |
28-6-2004 18:24 |
Posts: 828 |
Ok t is opgelost, bedankt iedereen.
K heb gewoon men vlottertje een klein beetje naar onder geplooid...
|
|
|
|