brommercrazy |
26-6-2004 10:31 |
Posts: 2594 |
vlotter een beetje buigen
|
|
|
|
Mol! |
26-6-2004 10:33 |
Posts: 1594 |
Standaard Honda probleem
Of je vlotterkamer GOED schonmaken (vooral je vlotternaald, of deze vervangen)
|
|
|
|
MBX_cruiser |
26-6-2004 10:36 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mol!
Standaard Honda probleem
Of je vlotterkamer GOED schonmaken (vooral je vlotternaald, of deze vervangen)
wad bedoel je precies met schoonmaken,
want de vlotterkamer is wel proper hoor, wat wil je als er constant benzine doorloopt
Bedoel je mss eventuele aanslag verwijderen?
|
|
|
|
brutus |
26-6-2004 10:36 |
Posts: 7934 |
gewoon de vlotter iets verbuigen
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
Mol! |
26-6-2004 10:37 |
Posts: 1594 |
^
Kan ook, is de easy way natuurlijk
|
|
|
|
MBX_cruiser |
26-6-2004 11:10 |
Posts: 828 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brutus
gewoon de vlotter iets verbuigen
naar beneden toch he?
|
|
|
|
SavagePielk |
26-6-2004 11:15 |
Posts: 4562 |
Nee naar boven juist... Hij moet een pin op zijn plek drukken; als hij verder omhoog staat zal die pin eerder de toevoer dichtdrukken, wat overlopen voorkomt
|
|
|
|
vinniespace |
26-6-2004 11:18 |
Posts: 89 |
zit er een pakking in?
gebruik anders wat vloeibare pakking als je carb schuin staat drukt je vlotter later je toevoer dicht
|
|
Boe! |
|
brutus |
26-6-2004 11:19 |
Posts: 7934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MBX_cruiser
[...]
naar beneden toch he?
zeg maar je vlotter moet eerder je carb afsluiten dus moet hij verder naar boven worden gedrukt het naaldje dus moet hij omhoog worden gebogen
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
brutus |
26-6-2004 11:23 |
Posts: 7934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: vinniespace
zit er een pakking in?
gebruik anders wat vloeibare pakking als je carb schuin staat drukt je vlotter later je toevoer dicht
nee niet waar want het hele vlottermechanisme hangt aan de bovenste helft van de carb.
het dekseltje is alleen om de benzine erin te houden. er zit dus voor de rest aan het bakje vast wat belangrijk is voor het vlotter mechanisme
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
Eelco |
26-6-2004 11:34 |
Posts: 212 |
Wat bij mij altijd werkt is:
Zorg dat je vlotterbak vol is, en zet je benzinekraan dicht. Ga eens stuk rijden tot dat ie ermee stopt omdat de benzine in de vlotterkamer leeg is, als je dan je kraan weer openzet moet hij als het goed is niet meer lekken.
Hoop dat het werkt.
|
|
|
|
brutus |
26-6-2004 11:36 |
Posts: 7934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Eelco
Wat bij mij altijd werkt is:
Zorg dat je vlotterbak vol is, en zet je benzinekraan dicht. Ga eens stuk rijden tot dat ie ermee stopt omdat de benzine in de vlotterkamer leeg is, als je dan je kraan weer openzet moet hij als het goed is niet meer lekken.
Hoop dat het werkt.
daar heb ik nou nog nooit van gehoort
waarom zou dat moeten werken dan je vlotterbak wordt er toch niet schoner van?
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
SavagePielk |
26-6-2004 12:10 |
Posts: 4562 |
in theorie werkt het niet, maar ik ken deze oplossing wel en het heeft idd wel eens gewerkt. Misschien dat je vuil ergens tussenuit zuigt ofzow iig weet ik dat het soms werkt, maar het kan ook gewoon toeval zijn...
|
|
|
|
StOnIe-BaStArD |
26-6-2004 12:13 |
Posts: 76 |
ik had het ook eerst met mijn carb, gewoon goed schoon gemaakt en sindsdien lekt ie niet meer
|
|
Pijnboompit, pijnboompit; je kan liggen als je schijt maar het is beter als je zit... |
|
wickerman16 |
26-6-2004 14:04 |
Posts: 44 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Eelco
Wat bij mij altijd werkt is:
Zorg dat je vlotterbak vol is, en zet je benzinekraan dicht. Ga eens stuk rijden tot dat ie ermee stopt omdat de benzine in de vlotterkamer leeg is, als je dan je kraan weer openzet moet hij als het goed is niet meer lekken.
Hoop dat het werkt.
dat werkt wel alleen maar voor een bepaalde tijd, het beste wat je kunt doen is een filtertje tussen je benzine slangetje zetten. die kun je gewoon bij de bromboer kopen voor 2euro. die filter voorkomt dat er roest of vuil vanuit je tank in je cabarateur terecht komt. voordat je de filter er tussen zet moet je wel zorgen dat je cabarateur schoon is
en dan zou ie het moeten doen tenminste bij mij wel. hegb het namelijk zelf gehad met men mt
|
|
**Dein gesicht.........intresiert mich nicht** |
|