Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - turbo voor mt???

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1222 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19950 - turbo voor mt???
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6713 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

orange 27-6-2004 12:37 Print reply

Posts: 672
er valt veel meer winst te halen uit een betere uitlaat dan een turbotje op 2 takt
 
honda_2takt_power 27-6-2004 12:46 Print reply

Posts: 6744
precies en dan heb je ook een soort turbo biturbo uitlaat heb ik
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
bartc 27-6-2004 13:02 Print reply

Posts: 176
Eey maar is dat nitro wat ik net zei niet wat? Ik vond het best logisch klinken allemaal.
 
honda_2takt_power 27-6-2004 13:09 Print reply

Posts: 6744
ik ook alleen dat 120 halen in 5sec
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
bram_senda_r1 27-6-2004 13:23 Print reply
Posts: 232
dat spul werkt wel ik ken iemand die had een puch reed normaal 60 met dit spul 70 maar trok als de tering alleen het is niet zo goed voor je cyl.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bartc

Ik had ook een keer wat gelezen over een speciaal brandstof mengsel met nitro. Moet je maar es lezen kweet niet of het kan werken maar het klinkt wel leuk: http://home.planet.n...uitleg.htm#resultaat

 
damage 27-6-2004 13:25 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

ik ook alleen dat 120 halen in 5sec


Als het zo goed zou werken als dat hun zogenaamd beweren dan zou de koppeling wel geslipt hebben! Echte onzin dus!

Echt heel slim om met nitro(glycerine?) op een brommer te gaan spelen...
 
honda_2takt_power 27-6-2004 13:27 Print reply

Posts: 6744
niet echt je cil zou het wel heel fijn vinden
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
lamahoofd 27-6-2004 19:22 Print reply

Posts: 3432
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stier

wat voor turbo was dat dan?
een zelfgemaakte? zoja hoe heb je die gemaakt dan?



Hij had niet egt een turbo.Een ventilator voor extra lucht en dan icm een grotere sproeier
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
speedfreak 27-6-2004 19:27 Print reply

Posts: 1218
k ga binnenkort een keer van die nitro voor radiografische auto-tjes in me rag tomosje gooien( wel gemengd met olie) kijken of het veel uitmaakt
 
koen-z 27-6-2004 19:41 Print reply

Posts: 3702
jaa ga ik ook keertje proberen, nitro in m'n benzine flikkeren kijken wat het effect is.

en dat fentilatortje lijkt me ook wel geinig om eens te proberen. kheb nog zo'n koelvinnetje liggen voor zo'n derbi dus dat lukt vast wel.
 
arrier 27-6-2004 19:46 Print reply
Posts: 2221
ik heb met een paar mate van mij ook nitromethaan geprobeerd, was 10procent eerst hadde we met benzine gemengd maar hij deed geen kloot toen puur dr in geflikkerd (dus 10 procent) en toen leek t wel ofdat tie vezoop, dus moet nitro methaan een kleinere sproeier dr in ofniet? of moet je hem gewoon erg lang warm rijden?
ff een klein vraagje, kvond het niet de moeite om dr een topic over te openen: wat staat erop t frame nummer van nsr type 1 en wat op type 2 wat is het verschil?
en wat is het nummer van honda nederland?


Dit bericht is ge-edit door arrier op 27-6-2004 19:46
 
Hardcore 27-6-2004 19:49 Print reply

Posts: 699
normaal moet hij het toch gewoon doen lijkt mij
als je hem mengt men benzine
 
edwin ss50 27-6-2004 19:52 Print reply
Posts: 299
als je met nitro methanol rijd moet je er een kleinere sproeier in doen.
 
oke
Joscross 27-6-2004 19:59 Print reply

Posts: 12501
Ik geloof dat nitro je benzine slang wegvreet
 
T-Mon 27-6-2004 20:20 Print reply

Posts: 113
om nog even terug te komen op die pc ventilator. d'r zijn er genoeg te krijgen die wel meer lucht verplaatsen dan 10liter. en ze zijn vaak nog niet eens zo heel duur. het enige nadeel kan zijn dat ze op 12volt werken, voor de broms die op 6 draaien. Een ventilator doet het dan wel, maar je moet m wel even aanslingeren ((da hebk zelf ook vaak genoeg)) Verders lijkt het me wel makkelijk als je snel lucht wil hebben.
 
schijt aan, 't rijdt nog.

Dit topic is 6713 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved