Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder puch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 881 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19931 - cilinder puch
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3013 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

lamahoofd 24-6-2004 22:23 Print reply

Posts: 3432
Ja dus als je hem niet verhoogt(de uitlaatpoort) trekt hij nog harder dus het is niet waar dat hij prestatie verbetering krijgt bij het trekken als je hem hoger maakt.
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
koen-z 24-6-2004 22:27 Print reply

Posts: 3702
nou ehm eigenlijk kan je het best zo doen:

70 cc (goedkoopmerkie)
de uitlaatpoort 1mm omhoog halen.
koppeling vlink verlichten en lekker strak geeft leuk ffect. trekt goed en als het goed is hoogtoeriger dus gaat ff harder.
 
[RRT] Lost-P 24-6-2004 22:33 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd

Ja dus als je hem niet verhoogt(de uitlaatpoort) trekt hij nog harder dus het is niet waar dat hij prestatie verbetering krijgt bij het trekken als je hem hoger maakt.


tuurlijk wel, want als je de blowdown hoger maakt ( dus de uitlaatpoort omhoog haalt) dan krijgtie in die meer toeren ook meer kracht. Dus als je die koppeling aan hebt gepast dan trektie in die hogere toeren weg, waar je dus meer kracht hebt, en waardoor je dus harder optrekt
 
Chille Tune shit dan
koen-z 24-6-2004 22:39 Print reply

Posts: 3702
juistem lost-p!

maar je moet het niet teveel uitveilen want dan verneuk je hem en dan trekt alleen klein stukje. en je gasreactie gaat er van omlaag.

en ori uitlaatpoort heeft ff meer koppel dan uitgeveild.
 
lamahoofd 25-6-2004 11:26 Print reply

Posts: 3432
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


tuurlijk wel, want als je de blowdown hoger maakt ( dus de uitlaatpoort omhoog haalt) dan krijgtie in die meer toeren ook meer kracht. Dus als je die koppeling aan hebt gepast dan trektie in die hogere toeren weg, waar je dus meer kracht hebt, en waardoor je dus harder optrekt


Nou vat ik hem!Maare zo'n 65 mk houd die een rgd of airsal 70 bij op top en trekken?
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
lamahoofd 25-6-2004 17:46 Print reply

Posts: 3432
En ik had nog een vraag:18 of 20 mm carb?
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Muerte aka Ozzy 25-6-2004 18:26 Print reply

Posts: 3255
18mm is wel genoeg lijkt mij zo..
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
lamahoofd 26-6-2004 12:52 Print reply

Posts: 3432
Zou je verschil merken tussen 18 of 20mm.
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
[RRT] Lost-P 26-6-2004 14:05 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd

Zou je verschil merken tussen 18 of 20mm.


qua prestaties niet echt, qua benzine slurpen wel
 
Chille Tune shit dan
Honda- mt 26-6-2004 14:20 Print reply
Posts: 523
Een mk houd een airsal iig niet bij.

18mm is meer dan zat op een MK
 
lamahoofd 26-6-2004 18:49 Print reply

Posts: 3432
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda- mt

Een mk houd een airsal iig niet bij.

18mm is meer dan zat op een MK

Met wat houd die een airsal niet bij?
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
kpotappel86 26-6-2004 18:56 Print reply

Posts: 2679
een mktje is wel sneller dnek ik ja... beter merk alhoeweld ie airsail best leuk lopen voor het geld...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Aard 26-6-2004 18:57 Print reply

Posts: 710
De cilinder zelf van de MK kan de Airsal niet bijhouden. Airsal is dus wat sneller als MK.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 26-6-2004 18:59 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aard

De cilinder zelf van de MK kan de Airsal niet bijhouden. Airsal is dus wat sneller als MK.



maar airsal is wel na een maandje of 2 vaak al naar de klote
 
nobody fuck with us!!
Aard 26-6-2004 19:25 Print reply

Posts: 710
Jah, dat wel, hij slijt veel harder, maar het ging erom of hij sneller was, slijtage is bijzaak.. :P
 

Dit topic is 3013 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved