lamahoofd |
24-6-2004 22:23 |
Posts: 3432 |
Ja dus als je hem niet verhoogt(de uitlaatpoort) trekt hij nog harder dus het is niet waar dat hij prestatie verbetering krijgt bij het trekken als je hem hoger maakt.
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
koen-z |
24-6-2004 22:27 |
Posts: 3702 |
nou ehm eigenlijk kan je het best zo doen:
70 cc (goedkoopmerkie)
de uitlaatpoort 1mm omhoog halen.
koppeling vlink verlichten en lekker strak geeft leuk ffect. trekt goed en als het goed is hoogtoeriger dus gaat ff harder.
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
24-6-2004 22:33 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd
Ja dus als je hem niet verhoogt(de uitlaatpoort) trekt hij nog harder dus het is niet waar dat hij prestatie verbetering krijgt bij het trekken als je hem hoger maakt.
tuurlijk wel, want als je de blowdown hoger maakt ( dus de uitlaatpoort omhoog haalt) dan krijgtie in die meer toeren ook meer kracht. Dus als je die koppeling aan hebt gepast dan trektie in die hogere toeren weg, waar je dus meer kracht hebt, en waardoor je dus harder optrekt
|
|
Chille Tune shit dan |
|
koen-z |
24-6-2004 22:39 |
Posts: 3702 |
juistem lost-p!
maar je moet het niet teveel uitveilen want dan verneuk je hem en dan trekt alleen klein stukje. en je gasreactie gaat er van omlaag.
en ori uitlaatpoort heeft ff meer koppel dan uitgeveild.
|
|
|
|
lamahoofd |
25-6-2004 11:26 |
Posts: 3432 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lost-P
[...]
tuurlijk wel, want als je de blowdown hoger maakt ( dus de uitlaatpoort omhoog haalt) dan krijgtie in die meer toeren ook meer kracht. Dus als je die koppeling aan hebt gepast dan trektie in die hogere toeren weg, waar je dus meer kracht hebt, en waardoor je dus harder optrekt
Nou vat ik hem!Maare zo'n 65 mk houd die een rgd of airsal 70 bij op top en trekken?
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
lamahoofd |
25-6-2004 17:46 |
Posts: 3432 |
En ik had nog een vraag:18 of 20 mm carb?
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
Muerte aka Ozzy |
25-6-2004 18:26 |
Posts: 3255 |
18mm is wel genoeg lijkt mij zo..
|
|
Trotse eigenaar van een Duuc 748 |
|
lamahoofd |
26-6-2004 12:52 |
Posts: 3432 |
Zou je verschil merken tussen 18 of 20mm.
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
[RRT] Lost-P |
26-6-2004 14:05 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd
Zou je verschil merken tussen 18 of 20mm.
qua prestaties niet echt, qua benzine slurpen wel
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Honda- mt |
26-6-2004 14:20 |
Posts: 523 |
Een mk houd een airsal iig niet bij.
18mm is meer dan zat op een MK
|
|
|
|
lamahoofd |
26-6-2004 18:49 |
Posts: 3432 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Honda- mt
Een mk houd een airsal iig niet bij.
18mm is meer dan zat op een MK
Met wat houd die een airsal niet bij?
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
kpotappel86 |
26-6-2004 18:56 |
Posts: 2679 |
een mktje is wel sneller dnek ik ja... beter merk alhoeweld ie airsail best leuk lopen voor het geld...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
Aard |
26-6-2004 18:57 |
Posts: 710 |
De cilinder zelf van de MK kan de Airsal niet bijhouden. Airsal is dus wat sneller als MK.
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
26-6-2004 18:59 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aard
De cilinder zelf van de MK kan de Airsal niet bijhouden. Airsal is dus wat sneller als MK.
maar airsal is wel na een maandje of 2 vaak al naar de klote
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Aard |
26-6-2004 19:25 |
Posts: 710 |
Jah, dat wel, hij slijt veel harder, maar het ging erom of hij sneller was, slijtage is bijzaak.. :P
|
|
|
|