Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder puch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 890 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19931 - cilinder puch
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3014 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

markjuhh 24-6-2004 11:02 Print reply
Posts: 52
zijn 2 cilinders voor puch die ongeveer even snel zijn, de 65cc polini en de 70cc athena!

ik rij rond met de athena en da rijd echt heerlijk
 
70cc is te weinig :P
lamahoofd 24-6-2004 16:29 Print reply

Posts: 3432
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pas

[...]


die rgd was vroeger tccd, niet die k-star dacht ik. Van wat ik gehoort heb lopen die k-star cillinders zeer slecht.

MK65 zijn zeer krachtige cillinders, alleen erg warmloop gevoelig, dus goed afstellen voordat je 'm vol open trekt, bij mij werkte die 16mm malossi carb kit van 50cc.nl zeer goed op deze cillinder.

Ja ik ben van plan om er een 18 of 20 mm op te gooien.
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Gertjan 24-6-2004 16:32 Print reply

Posts: 1505
mk loopt goed
 
Honda- mt 24-6-2004 16:55 Print reply
Posts: 523
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd

WElke cil is het snelste:
70cc rgd ==> Tccd is snel betrouwbaar en goedkoop.
70cc airsal ==> Geld zelfde als voor RGD aleen nog sneller maar slecht afgewerkt
70cc k-star ==> Bagger
65 metrakit ==> De beste uit dit rijtje heeft geen hoge top maar trekt wel snel op
65 eurokit ==>slechtste uit dir rijtje is langzaam maar wel goedkoop
en welke trekt het hardst de metrakit



Dit bericht is ge-edit door Honda- mt op 24-6-2004 16:56
 
-Niellesie- 24-6-2004 17:09 Print reply

Posts: 6454
airsnol is niet betrouwbaar
 
allalallalallalalallalala
Decorhanger 24-6-2004 17:24 Print reply
Posts: 462
Valt wel mee moet je ook niet met een dremel aan je cil kloten.
 
[RRT] Lost-P 24-6-2004 17:38 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Decorhanger

Valt wel mee moet je ook niet met een dremel aan je cil kloten.


Kan bij een Airsal anders echt geen kwaad om de dremel dr ff doorheen te halen....


Edit: En dan, als je er verstand van hebt ( Tunen e.d) dan kan t dus echt geen kwaad, dus lul geen onzin

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 24-6-2004 17:39
 
Chille Tune shit dan
lamahoofd 24-6-2004 18:05 Print reply

Posts: 3432
Die metrakit heeft een lage blowdown waardoor die snel optrekt en een uitlaatpoort.Zou je die niet wat hoger kunnen maken of gaat dan de trekkracht verloren?
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
marcel 24-6-2004 18:23 Print reply

Posts: 1533
dan verlies je idd trekkracht. maar doe je dit niet teveel en stel je hierop je koppeling weer goed af dan zal er geen verlies zijn, en dat terwijl je top ook aanzienlijk hoger word.

Plus fijn geluidje met optrekken.

Dit bericht is ge-edit door marcel op 24-6-2004 18:34
 
[RRT] Lost-P 24-6-2004 18:28 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel

dan verlies je idd trekkracht. maar doe je dit niet teveel en stel je hierop je koppeling weer goed af dan zal het verlies minimaal zijn, en dat terwijl je top wel aanzienlijk hoger word.

Plus fijn geluidje met optrekken.


als je de blowdown omhoog haalt, EN de koppeling GOED afstelt/aanpast daarop. Dan kunnen het optrekken EN de top omhoog gaan
 
Chille Tune shit dan
marcel 24-6-2004 18:33 Print reply

Posts: 1533
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


als je de blowdown omhoog haalt, EN de koppeling GOED afstelt/aanpast daarop. Dan kunnen het optrekken EN de top omhoog gaan


volges mij zei ik net zoiets........
 
lamahoofd 24-6-2004 22:02 Print reply

Posts: 3432
Ja wat bedoel je met de koppeliong beter afstellen?De veren verder of minder ver indraaien?Of verlichten?
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
[RRT] Lost-P 24-6-2004 22:04 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcel

[...]


volges mij zei ik net zoiets........



wat ik eruit opmaak ( wat jij zei dan he) dan trekt hij minder ( je zei hij verliest trekkracht) en als je t heel goed doet blijft de trekkracht ongeveer gelijk. Maar de trekkracht kan wel degelijk toenemen...dat is wat ik duidelijk wilde maken
 
Chille Tune shit dan
lamahoofd 24-6-2004 22:13 Print reply

Posts: 3432
Maar wat over koppeling afstellen?
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
[RRT] Lost-P 24-6-2004 22:16 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd

Maar wat over koppeling afstellen?


als t goed is moeten de veren strakken zijn, of zown aangepaste koppeling ( daar halen ze volgens mij wat van de voering af oid waardoor hij ook later aangrijpt) dit doe je omdat je hem dus later wilt laten aangrijpen, met hogere toeren, omdat je als je de blowdown omhoog haalt meer kracht in hogere toeren krijgt en minder in de lage.
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 3014 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved