markjuhh |
24-6-2004 11:02 |
Posts: 52 |
zijn 2 cilinders voor puch die ongeveer even snel zijn, de 65cc polini en de 70cc athena!
ik rij rond met de athena en da rijd echt heerlijk
|
|
70cc is te weinig :P |
|
lamahoofd |
24-6-2004 16:29 |
Posts: 3432 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pas
[...]
die rgd was vroeger tccd, niet die k-star dacht ik. Van wat ik gehoort heb lopen die k-star cillinders zeer slecht.
MK65 zijn zeer krachtige cillinders, alleen erg warmloop gevoelig, dus goed afstellen voordat je 'm vol open trekt, bij mij werkte die 16mm malossi carb kit van 50cc.nl zeer goed op deze cillinder.
Ja ik ben van plan om er een 18 of 20 mm op te gooien.
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
Gertjan |
24-6-2004 16:32 |
Posts: 1505 |
mk loopt goed
|
|
|
|
Honda- mt |
24-6-2004 16:55 |
Posts: 523 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd
WElke cil is het snelste:
70cc rgd ==> Tccd is snel betrouwbaar en goedkoop.
70cc airsal ==> Geld zelfde als voor RGD aleen nog sneller maar slecht afgewerkt
70cc k-star ==> Bagger
65 metrakit ==> De beste uit dit rijtje heeft geen hoge top maar trekt wel snel op
65 eurokit ==>slechtste uit dir rijtje is langzaam maar wel goedkoop
en welke trekt het hardst de metrakit
Dit bericht is ge-edit door Honda- mt op 24-6-2004 16:56
|
|
|
|
-Niellesie- |
24-6-2004 17:09 |
Posts: 6454 |
airsnol is niet betrouwbaar
|
|
allalallalallalalallalala |
|
Decorhanger |
24-6-2004 17:24 |
Posts: 462 |
Valt wel mee moet je ook niet met een dremel aan je cil kloten.
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
24-6-2004 17:38 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Decorhanger
Valt wel mee moet je ook niet met een dremel aan je cil kloten.
Kan bij een Airsal anders echt geen kwaad om de dremel dr ff doorheen te halen....
Edit: En dan, als je er verstand van hebt ( Tunen e.d) dan kan t dus echt geen kwaad, dus lul geen onzin
Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 24-6-2004 17:39
|
|
Chille Tune shit dan |
|
lamahoofd |
24-6-2004 18:05 |
Posts: 3432 |
Die metrakit heeft een lage blowdown waardoor die snel optrekt en een uitlaatpoort.Zou je die niet wat hoger kunnen maken of gaat dan de trekkracht verloren?
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
marcel |
24-6-2004 18:23 |
Posts: 1533 |
dan verlies je idd trekkracht. maar doe je dit niet teveel en stel je hierop je koppeling weer goed af dan zal er geen verlies zijn, en dat terwijl je top ook aanzienlijk hoger word.
Plus fijn geluidje met optrekken.
Dit bericht is ge-edit door marcel op 24-6-2004 18:34
|
|
|
|
[RRT] Lost-P |
24-6-2004 18:28 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marcel
dan verlies je idd trekkracht. maar doe je dit niet teveel en stel je hierop je koppeling weer goed af dan zal het verlies minimaal zijn, en dat terwijl je top wel aanzienlijk hoger word.
Plus fijn geluidje met optrekken.
als je de blowdown omhoog haalt, EN de koppeling GOED afstelt/aanpast daarop. Dan kunnen het optrekken EN de top omhoog gaan
|
|
Chille Tune shit dan |
|
marcel |
24-6-2004 18:33 |
|
lamahoofd |
24-6-2004 22:02 |
Posts: 3432 |
Ja wat bedoel je met de koppeliong beter afstellen?De veren verder of minder ver indraaien?Of verlichten?
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
[RRT] Lost-P |
24-6-2004 22:04 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marcel
[...]
volges mij zei ik net zoiets........
wat ik eruit opmaak ( wat jij zei dan he) dan trekt hij minder ( je zei hij verliest trekkracht) en als je t heel goed doet blijft de trekkracht ongeveer gelijk. Maar de trekkracht kan wel degelijk toenemen...dat is wat ik duidelijk wilde maken
|
|
Chille Tune shit dan |
|
lamahoofd |
24-6-2004 22:13 |
Posts: 3432 |
Maar wat over koppeling afstellen?
|
|
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen |
|
[RRT] Lost-P |
24-6-2004 22:16 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lamahoofd
Maar wat over koppeling afstellen?
als t goed is moeten de veren strakken zijn, of zown aangepaste koppeling ( daar halen ze volgens mij wat van de voering af oid waardoor hij ook later aangrijpt) dit doe je omdat je hem dus later wilt laten aangrijpen, met hogere toeren, omdat je als je de blowdown omhoog haalt meer kracht in hogere toeren krijgt en minder in de lage.
|
|
Chille Tune shit dan |
|