Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Kopen ja of nee: deel 3

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1287 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19912 - Kopen ja of nee: deel 3
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1983 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Da Senda Man 23-6-2004 0:14 Print topicpost
Posts: 133
Het gaat goed ik begin een topic en vervolgens gaat het halve forum lopen knokken of een racer of sm beter is. En vervolgens wordt mijn topic gesloten

Ik vind trouwens een sm en een racer beide wat hebben. Ik wilde eerst tijden lang een sm omdat je er gewoon superveel mee kunt en als je p je muil gaat dan heb je niet je kuip aan gort. Maar op de 1 of andere manier vind ik racers kwa uiterlijk geil. Een sm heeft trouwens veel lanst van tegenwind dus zal daardoor iets lagere snelheden halen.

Maar om even terug te komen bij het onderwerp:

Dat idee van die puch/tomos/ciao probeer ik uit mijn hoofd te zetten want die krengen hebben echt niks moois (naar mijn mening dan) ja de prijs maar dat is dan ook het enige.

Ik zit nu een beetje te twijfelen tussen de Rieju RS2 Matrix met 600 km en volledige fabrieksgarantie voor 2200 i.p.v. 3000+.
Maar nu zat ik vandaag weer eens een beetje te zoeken op het internet en toen kwam ik dit tegen. http://www.marktplaa...rs/8405.htm?zoek=tzr
Dit lijkt mij wel een leuk projectje. Dat de kuip eraf ligt vind ik niet echt een groot probleem want dan maak ik er gewoon een dikke naked bike van. Gewoon motorspoiler eronder en een streetfighter halogeen koplamunit en klaar. De enige schades die ik dan nog heb zijn: de linker achterzijkap zit een scheur in maar dit werk ik wel weg met lijm of polyster en vervolgens een sticker. Ook mist er een hoekje van 4x4 cm uit de tankcover. Het linker achterknipperlichtje is kapot en de koppelingshendel is beschadigd. Voor de rest heb ik nog geen schade kunnen ontdekken. Volgens de verkoper is dit ook alles en is het frame + voorvork recht.

Wat denken jullie van deze 2 aanbiedingen?
Die tzr kan een mooi project worden en aan die tzr zou ik ook eerder grote dingen aanpassen dan aan die rs2 (das zonde).
Laat hier uw reacties achter en aub geen ruzies/discussies van 5 pagina's waardoor vervolgens deze topic gesloten eg met lijm of polyster en vervolgens een sticker. Ook mist er een hoekje van 4x4 cm uit de tankcover. Het linker achterknipperlichtje is kapot en de koppelingshendel is beschadigd. Voor de rest heb ik nog geen schade kunnen ontdekken. Volgens de verkoper is dit ook alles en is het frame + voorvork recht.

Wat denken jullie van deze 2 aanbiedingen?
Die tzr kan een mooi project worden en aan die tzr zou ik ook eerder grote deen dikke naked bike van. Gewoon motorspoiler eronder en een streetfighter halogeen koplamunit en klaar. De enige schades die ik dan nog heb zijn: de linker achterzijkap zit een scheur in maar dit werk ik wel weg met lijm of polyster en vervolgens een sticker. Ook mist er een hoekje van 4x4 cm uit de tankcover. Het linker achterknipperlichtje is kapot en de koppelingshendel is beschadigd. Voor de rest heb ik nog geen schade kunnen ontdekken. Volgens de verkoper is dit ook alles en is het frame + voorvork recht.

Wat denken jullie van deze 2 aanbiedingen?
Die tzr kan een mooi project worden en aan die tzr zou ik ook eerder grote dingen aanpassen dan aan die rs2 (das zonde).
Laat hier uw reacties achter en aub geen ruzies/discussies van 5 pagina's waardoor vervolgens deze topic gesloten eg met lijm of polyster en vervolgens een sticker. Ook mist er een hoekje van 4x4 cm uit de tankcover. Het linker achterknipperlichtje is kapot en de koppelingshendel is beschadigd. Voor de rest heb ik nog geen schade kunnen ontdekken. Volgens de verkoper is dit ook alles en is het frame + voorvork recht.

Wat denken jullie van deze 2 aanbiedingen?
Die tzr kan een mooi project worden en aan die tzr zou ik ook eerder grote dingen aanpassen dan aan die rs2 (das zonde).
Laat hier uw reacties achter en aub geen ruzies/discussies van 5 pagina's waardoor vervolgens deze topic gesloten

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 23-6-2004 0:18 ingen aanpassen dan aan die rs2 (das zonde).
Laat hier uw reacties achter en aub geen ruzies/discussies van 5 pagina's waardoor vervolgens deze topic gesloten

Dit bericht is ge-edit door DIEHARDSCOOTERFREAK op 23-6-2004 0:18

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 23-6-2004 0:22
 

User 927 23-6-2004 0:20 Print reply

Posts: 6405
Die TXR is wel wat minder dan 1200 waard. Heb es een maadn oude RX zien staan, kuip kapot. 750 euro.

En als je goed kijkt, zie je dat tank kap kapot is, + dat je dus geen kuip hebt etc. Tankkap zul je sowieso moeten kopen, en reken maar op een paar 100 euro voor die kap. Voor je dat ding enigzins rijdbaar en mooi hebt ben je denk ik wel 700-900 euro verder.
 
Neonlampje 23-6-2004 0:21 Print reply

Posts: 14825
sm roelt racer.. punt
 
Ralf 23-6-2004 0:21 Print reply

Posts: 9073
Geweldig, je zoveelste PP voor hoofdletters in topictitel, lees de regels eens voor de grap ofzo.
 
Soepkip 23-6-2004 0:25 Print reply

Posts: 1339
Die TZR lijkt goedkoop, maar ent als Razadull zegt, die is flink geragt en heb je dus nog heel wat kosten aan.
Dan zit je veiliger met die RS2.
 
Bullet 23-6-2004 0:27 Print reply

Posts: 12150
ik begin jou een beetje irri te vinden....

koop gewoon zo'n RS2
 
**My BungHole Will Speak Now**
mr200r 23-6-2004 0:29 Print reply
Posts: 5122
Als je een schade brommer wilt kopen zou ik eerst maar eens naar het ding gaan kijken want
deze is echt goed gecrasht waarschijnlijk totallos en het wrak teruggekocht.
 
mr200r
jupiler 23-6-2004 8:34 Print reply
Posts: 846
ik ben het met mr200r eens, die tzr is flink vernacheld, en nooit zoveel geld waard
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
X-treme racer 23-6-2004 8:37 Print reply

Posts: 265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jupiler

ik ben het met mr200r eens, die tzr is flink vernacheld, en nooit zoveel geld waard


idd en dan nog wil je dat ding op knappen moet je nieuwe kappen gaan kopen, die tweede hands nog niet veel te vinden zijn.
zonder kappen(kuip dus) is da ding gewoon lelijk.

 
scooter zuigen, daarom rijden echte mannen schakel
Racekip #1 23-6-2004 11:11 Print reply

Posts: 1119
RS2

misschien is die TZR wel zo krom als een hoepel
en anders dan moet je eerst ff proefrijden op die TZR en dan tijdens het rijden ff je handen van het stuur halen
en dan kijken of hij naar links/rechts trekt
 
loud pipes saves lives
-!Giles!- 23-6-2004 11:11 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb_racer

[...]


idd en dan nog wil je dat ding op knappen moet je nieuwe kappen gaan kopen, die tweede hands nog niet veel te vinden zijn.
zonder kappen(kuip dus) is da ding gewoon lelijk.


of hij maakt er een vet streetfightertje van
 
nick is gay ;-)
ties 23-6-2004 11:52 Print reply
Posts: 1333
tzr is slecht street fighter van te maken.
en ze schakelen enorm ruk. de slag is gewoon 2x zolang als bij derbi en vooral van 5 naar 6.
en ding roest al naar 3/4 maanden.
vriend van me heb er een. roest nu al moest uitlaat spuiten. en rijdt met ori ontgrensde uitlaat nog steeds langzaam.
 
Da Senda Man 23-6-2004 11:55 Print reply
Posts: 133
Ok die tzr = dus gaarder dan hij lijkt. En wat mag een pp wel wezen, een soort waarschuwing ofzo? Ik ga vanmiddag zowieso even kijken voor die rs2 dus. En ik denk dat zo'n tankcover + achterkap voor een tzr ook niet gratis zullen zijn dus in totaal ben ik duurder uit dan bij die gloednieuwe rs2 (daar betaald muh pa ook aan mee). Je kunt natuurlijk nooit echt kijken of het frame krom is lijkt mij want een paar milimeter merk je lijkt mij niet zo snel. Totdat alles heel snel versleten is. De prijzen van kappen van een tzr zijn nog niet bekend want deze zijn nog niet nieuw leverbaar laat staan 2ehands.

En btw voor diegene die deze threads irri vind worden . Dan motten julie er niet voor zorgen dat die oude gesloten worden omdat jullie steeds lopen te kankeren.
 
Joscross 23-6-2004 11:58 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties

tzr is slecht street fighter van te maken.
en ze schakelen enorm ruk. de slag is gewoon 2x zolang als bij derbi en vooral van 5 naar 6.
en ding roest al naar 3/4 maanden.
vriend van me heb er een. roest nu al moest uitlaat spuiten. en rijdt met ori ontgrensde uitlaat nog steeds langzaam.

Tzr gaat goed onbegrensd gewoon iets van 85 geloof ik hoor..
Maar verder heb je idd gelijk, zijn niet de geweldigste brommers, electra die er mee kapt in de regen etc..
Bovendien vond ik op afbeeldingen de TZR altijd de mooiste racer, totdat ik em in het echt naast een Rs zag staan. Tranen sprongen gewoon op me rug van de slechte afwerking..
 
Da Senda Man 23-6-2004 11:59 Print reply
Posts: 133
Ik hoorde ook dat tzr klote schakeld. Het is gewoon een minarelli am6 blok maar bij een tzr = het echt kut. Rieju's en Motor Hispania hebben andere afstelling en daar hoor ik nooit wat negatiefs over. Aprilia rs 50 had dacht ik weer anders afgesteld. Het hangt natuurlijk ook van de bestuurder af hoe die er mee omgaat.
Van tzr kun je niet echt een streetfighter maken want de verhoudingen kloppen zonder kuip gewoon voor geen flikker en dat koelvloeistof bakje zit klote in het zicht.
 
Joscross 23-6-2004 12:03 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DIEHARDSCOOTERFREAK

Ik hoorde ook dat tzr klote schakeld. Het is gewoon een minarelli am6 blok maar bij een tzr = het echt kut. Rieju's en Motor Hispania hebben andere afstelling en daar hoor ik nooit wat negatiefs over. Aprilia rs 50 had dacht ik weer anders afgesteld. Het hangt natuurlijk ook van de bestuurder af hoe die er mee omgaat.
Van tzr kun je niet echt een streetfighter maken want de verhoudingen kloppen zonder kuip gewoon voor geen flikker en dat koelvloeistof bakje zit klote in het zicht.

Wat bedoel je met afstelling... De koppeling?
 

Dit topic is 1983 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved