Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - welke uitlaat is beter op een derbi senda?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1100 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19897 - welke uitlaat is beter op een derbi...
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 3190 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bram_senda_r1 22-6-2004 18:18 Print topicpost
Posts: 232
ik wil een andere uitlaat maar ik zit te twijfelen tussen een yasuni spr/3 en een technigas rsg. welke is beter?
 

gigo 22-6-2004 23:47 Print reply
Posts: 370
Metrakitje of Yasuni Cross

 
Bullet 22-6-2004 23:51 Print reply

Posts: 12150
yasuni
 
**My BungHole Will Speak Now**
Muerte aka Ozzy 22-6-2004 23:51 Print reply

Posts: 3255
'k las in je advertentie dat je een onderlangse uitlaat wil? dan is een Yasuni Sport wel wat denk ik
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
gigo 22-6-2004 23:52 Print reply
Posts: 370
JA dan Yasuni Sp
 
X-treme racer 23-6-2004 8:34 Print reply

Posts: 265
'k zou gaan voor die yasuni spr3. heb ik ook, loopt goed alleen is't dan wel aan te raden een grotere carb er op te doen...
 
scooter zuigen, daarom rijden echte mannen schakel
Luc 23-6-2004 9:38 Print reply

Posts: 3590
Yasuni Cross

Ik heb hem ook, en ben er z??r tevreden over. echt boven mijn verwachtingen..

(let wel; je moet dan wel de ori cilinder hebben met opdruk 49,9cc, en niet met 50cc

edit; woops je wilt een onderlangse, maargoed, ik neem aan dat die niet veel verschilt qua prestaties dan de bovenlangse..

Dit bericht is ge-edit door Luc op 23-6-2004 9:39
 
Rico _--Senda-DRD--_ 23-6-2004 11:18 Print reply

Posts: 205
Ik heb zelf een yasuni trial, die zorgt voor:

-cross-geluidje
-sneller optrekken
-sneller in toeren trekken
-hogere top
 
..:: DerbiThe Red Power ::..
rs oxbow 23-6-2004 11:41 Print reply
Posts: 620
ik heb zo'n technigas en het is een echte lage toeren pijp.

zelfde als de ori uitlaat dus.

2-takt moet hoge toeren draaien en dan zit je met zo'n pijp met een max van 9000rpm
 
barry 23-6-2004 11:50 Print reply

Posts: 7387
proma
 
He?
Niels55 23-6-2004 12:11 Print reply
Posts: 131
zeker geen proma, carenzi competition is de beste
 
wil je snel gaan? koop een derbi!!
damage 23-6-2004 13:07 Print reply
Posts: 907
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gigo

Metrakitje of Yasuni Cross



En waarom? Niet dat het waar is wat je zegt hoor..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

yasuni




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Yasuni Cross

Ik heb hem ook, en ben er z??r tevreden over. echt boven mijn verwachtingen..

(let wel; je moet dan wel de ori cilinder hebben met opdruk 49,9cc, en niet met 50cc

edit; woops je wilt een onderlangse, maargoed, ik neem aan dat die niet veel verschilt qua prestaties dan de bovenlangse..

Dit bericht is ge-edit door Luc op 23-6-2004 9:39


Prestaties zijn aardig verschillend.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

ik heb zo'n technigas en het is een echte lage toeren pijp.

zelfde als de ori uitlaat dus.

2-takt moet hoge toeren draaien en dan zit je met zo'n pijp met een max van 9000rpm


Compleet waar. Op GPR is tecnigas zelfs 100% gelijk aan std. uitlaat.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

proma


Bestaat niet voor derbi Senda..
%0message=
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gigo

Metrakitje of Yasuni Cross



En waarom? Niet dat het waar is wat je zegt hoor..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

yasuni




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Yasuni Cross

Ik heb hem ook, en ben er z??r tevreden over. echt boven mijn verwachtingen..

(let wel; je moet dan wel de ori cilinder hebben met opdruk 49,9cc, en niet met 50cc

edit; woops je wilt een onderlangse, maargoed, ik neem aan dat die niet veel verschilt qua prestaties dan de bovenlangse..

Dit bericht is ge-edit door Luc op 23-6-2004 9:39


Prestaties zijn aardig verschillend.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

ik heb zo'n technigas en het is een echte lage toeren pijp.

zelfde als de ori uitlaat dus.

2-takt moet hoge toeren draaien en dan zit je met zo'n pijp met een max van 9000rpm


Compleet waar. Op GPR is tecnigas zelfs 100% gelijk aan std. uitlaat.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

proma


Bestaat niet voor derbi Senda..

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niels55

zeker geen proma, carenzi competition is de beste


Carenzi is ZEKER NIET de beste!!

Yasuni SP3 is 1 van de betere pijpen op derbi.

Bovenlangs is Conti tot nog toe de snelste fabriekspijp gebleken. Onderlangs zitten de conti en de Sp3 redelijk dicht bij elkaar.

Op 70cc is de Yasuni Sp3 beter dan Conti (zo het schijnt, met het laatste heb ik zelf geen ervaring, maar zou goed kunnen)

Dit bericht is ge-edit door damage op 23-6-2004 13:10
 
barry 23-6-2004 13:18 Print reply

Posts: 7387
PROMA!
 
He?
kpotappel86 23-6-2004 13:47 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

PROMA!


wat doe je nou dom barry hahaha je hebt toch geen proma en homoet enzo voor da nieuwe spul...

ik zou een mk nemem of een yasuni... ik heb zelf mk en loop 110 115 op teller met 10.000 11.000 als hij goed loopt(nu niet zuiger is gaar)

succes...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Da Senda Man 23-6-2004 13:48 Print reply
Posts: 133
Ik zou zelf voor een Metrakit of Yasuni gaan. Want dat zijn echt topdingen tegen een gunstige prijs (prijs vooral metrakit).

Technigas zou ik niet nemen want op scootergebied zijn het klote dingen.
Ik weet niet of dat op schakelgebied ook zo is maar wat ik erover hoor is ook niet echt positief.

 
kpotappel86 23-6-2004 13:51 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DIEHARDSCOOTERFREAK

Ik zou zelf voor een Metrakit of Yasuni gaan. Want dat zijn echt topdingen tegen een gunstige prijs (prijs vooral metrakit).

Technigas zou ik niet nemen want op scootergebied zijn het klote dingen.
Ik weet niet of dat op schakelgebied ook zo is maar wat ik erover hoor is ook niet echt positief.



technigas en leovincie(v6) vind ik te laag toerig
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<

Dit topic is 3190 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved