Quote: Oorspronkelijk gepost door: gigo
Metrakitje of Yasuni Cross
En waarom? Niet dat het waar is wat je zegt hoor..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
yasuni
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Luc
Yasuni Cross
Ik heb hem ook, en ben er z??r tevreden over. echt boven mijn verwachtingen..
(let wel; je moet dan wel de ori cilinder hebben met opdruk 49,9cc, en niet met 50cc
edit; woops je wilt een onderlangse, maargoed, ik neem aan dat die niet veel verschilt qua prestaties dan de bovenlangse..
Dit bericht is ge-edit door Luc op 23-6-2004 9:39
Prestaties zijn aardig verschillend.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow
ik heb zo'n technigas en het is een echte lage toeren pijp.
zelfde als de ori uitlaat dus.
2-takt moet hoge toeren draaien en dan zit je met zo'n pijp met een max van 9000rpm
Compleet waar. Op GPR is tecnigas zelfs 100% gelijk aan std. uitlaat.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
proma
Bestaat niet voor derbi Senda..
%0message= Quote: Oorspronkelijk gepost door: gigo
Metrakitje of Yasuni Cross
En waarom? Niet dat het waar is wat je zegt hoor..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
yasuni
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Luc
Yasuni Cross
Ik heb hem ook, en ben er z??r tevreden over. echt boven mijn verwachtingen..
(let wel; je moet dan wel de ori cilinder hebben met opdruk 49,9cc, en niet met 50cc
edit; woops je wilt een onderlangse, maargoed, ik neem aan dat die niet veel verschilt qua prestaties dan de bovenlangse..
Dit bericht is ge-edit door Luc op 23-6-2004 9:39
Prestaties zijn aardig verschillend.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow
ik heb zo'n technigas en het is een echte lage toeren pijp.
zelfde als de ori uitlaat dus.
2-takt moet hoge toeren draaien en dan zit je met zo'n pijp met een max van 9000rpm
Compleet waar. Op GPR is tecnigas zelfs 100% gelijk aan std. uitlaat.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
proma
Bestaat niet voor derbi Senda..
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Niels55
zeker geen proma, carenzi competition is de beste
Carenzi is ZEKER NIET de beste!!
Yasuni SP3 is 1 van de betere pijpen op derbi.
Bovenlangs is Conti tot nog toe de snelste fabriekspijp gebleken. Onderlangs zitten de conti en de Sp3 redelijk dicht bij elkaar.
Op 70cc is de Yasuni Sp3 beter dan Conti (zo het schijnt, met het laatste heb ik zelf geen ervaring, maar zou goed kunnen)
Dit bericht is ge-edit door damage op 23-6-2004 13:10
|