Derbi-Vokay |
23-6-2004 23:25 |
Posts: 423 |
heej die ori trage cilinder vind ik niet zo heel traag, en ik haal ook dikke overtoeren met alleeneen snel pijpje. en rebasa is alleen maar de man die derbi begonen is in de jaren 20 ofzo. maar de blokken van alle derbi van af 96 zijn praktich hetzelfede. en hij is best wel begrenst in zn membraam.
mzzls
|
|
snowboard is beter!! |
|
kpotappel86 |
23-6-2004 23:28 |
|
SMALL HONDA |
23-6-2004 23:34 |
Posts: 1575 |
Ziet er wel netjes uit, fluitpoortjes en best grote spoelers
|
|
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf. |
|
Ralf |
24-6-2004 8:48 |
Posts: 9073 |
Net of grote spoelers iets wil zeggen?
Dit bericht is ge-edit door Ralf op 24-6-2004 8:54
|
|
|
|
koen-z |
24-6-2004 8:58 |
Posts: 3702 |
je kan inderdaad nog nix zeggen als je zo ff op een foto die poorten ziet. sommige cilinders hebben best kleine poortjes en die gaan ook als een kogel.
|
|
|
|
kpotappel86 |
24-6-2004 10:40 |
Posts: 2679 |
ik vind het voor een 50cc aardig hard lopen iig... en trekt wel leuk vanaf de 7k tot de 10k... echt power zit tussen 8k en de 10k...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
ties |
24-6-2004 11:00 |
Posts: 1333 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Vokay
heej die ori trage cilinder vind ik niet zo heel traag, en ik haal ook dikke overtoeren met alleeneen snel pijpje. en rebasa is alleen maar de man die derbi begonen is in de jaren 20 ofzo. maar de blokken van alle derbi van af 96 zijn praktich hetzelfede. en hij is best wel begrenst in zn membraam.
mzzls
lul niet,
membraam begrenzing doet derbi niet aan.
die hebben standaard 6 kleps membraam.
en die trage is niemand ooit gelukt zondet tunen boven de 70 te komen.
ding heb een uitlaat poort waar je je pink niet door heen krijgt.
|
|
|
|
AkroBatik |
24-6-2004 11:30 |
Posts: 1049 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ties
[...]
lul niet,
membraam begrenzing doet derbi niet aan.
die hebben standaard 6 kleps membraam.
en die trage is niemand ooit gelukt zondet tunen boven de 70 te komen.
ding heb een uitlaat poort waar je je pink niet door heen krijgt.
I agree. Andere uitlaat en carb merk je nauwelijks. Enige wawt helpt is een andere cilinder of tune beurt.
|
|
Gunther -> der tollest |
|
Arjan |
24-6-2004 11:31 |
Posts: 2483 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ties
[...]
lul niet,
membraam begrenzing doet derbi niet aan.
die hebben standaard 6 kleps membraam.
en die trage is niemand ooit gelukt zondet tunen boven de 70 te komen.
ding heb een uitlaat poort waar je je pink niet door heen krijgt.
Mijn senda heeft dus echt geen 6 klepper
het is een 3 kleps waarvan de andere kant dicht is
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
Twenteboer |
24-6-2004 12:31 |
Posts: 1002 |
Jij hebt ook oud model he...
|
|
|
|
Apriliars105 |
24-6-2004 13:08 |
Posts: 6111 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Twenteboer
Jij hebt ook oud model he...
daar gaat dit topic over!!! Duhh...
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
damage |
24-6-2004 13:21 |
Posts: 907 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ties
[...]
lul niet,
membraam begrenzing doet derbi niet aan.
die hebben standaard 6 kleps membraam.
en die trage is niemand ooit gelukt zondet tunen boven de 70 te komen.
ding heb een uitlaat poort waar je je pink niet door heen krijgt.
Derbi heeft er wel vaker een membraanbegrensing inzittten.
En je hebt 2 soorten std. membranen, 1tje is met 3 kleppen en 1 dichte kant, de andere is 6 kleps. Je hebt ook 2 soorten std spruitstukken, metalen en rubberen. Die rubberen kan je tot 21mm moeiteloos inkrijgen, de metalen zijn een mm of 18 ofzo en werken met een verbindingsrubber. (de rubberen zijn dus duidelijk fijner)
Die slome ori 50 is idd moeilijk op snelheid te krijgen, beste is gewoon een airsal ofzo te halen, of een 2e hands ori '49,9cc' cilinder. (aan de zijkant kan je zien of het oud of nieuw type is. 49,9cc = snel type, 50cc=langzaam type)
Dit bericht is ge-edit door damage op 24-6-2004 13:22
|
|
|
|
Apriliars105 |
1-7-2004 0:19 |
Posts: 6111 |
Maar ik heb dus een 3-kleps membraam? kan ik daar niet een grotere/meerklepjes iets van maken?
maareh, de enigste manier om mijn senda nog harder te laten trekken, en ook harder te laten tijden is een andere cilinder? Maar gaat die 49cc snelle ding dan wel goed samen met mijn yasuni uitlaatje?
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
damage |
1-7-2004 9:36 |
Posts: 907 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105
Maar ik heb dus een 3-kleps membraam? kan ik daar niet een grotere/meerklepjes iets van maken?
maareh, de enigste manier om mijn senda nog harder te laten trekken, en ook harder te laten tijden is een andere cilinder? Maar gaat die 49cc snelle ding dan wel goed samen met mijn yasuni uitlaatje?
Ja, dat gaat wel goed samen. Vriend van me haalde met alles std. en alleen de goedkoopste yasuni bovenlangs 105 @ teller met 13-53 vertanding..(nieuwe type cilinder)
|
|
|
|
Arjan |
1-7-2004 10:29 |
Posts: 2483 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105
maareh, de enigste manier om mijn senda nog harder te laten trekken, en ook harder te laten tijden is een andere cilinder? Maar gaat die 49cc snelle ding dan wel goed samen met mijn yasuni uitlaatje?
ik heb mijn ori 50cc getuned en ik ben heel tevreden over de prestaties. hij heeft veeel meer power gekregen.
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|