Arjan |
22-6-2004 17:07 |
Posts: 2483 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bram_senda_r1
ik heb ook een senda met een yasuni cross hand made uitlaat en een trek vertanding en ik rij precies het zelfde als een onbegrensde rieju. optrekken en top is egt precies hetzelfde.
maar jij hebt een snelle cil en trekvertanding... als je langere vertanding neemt rij je een onbegrenste am6 zoek
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
bram_senda_r1 |
22-6-2004 17:09 |
Posts: 232 |
ik heb gewoon een ori cylinder 49 cc Quote: Oorspronkelijk gepost door: Arjan
[...]
maar jij hebt een snelle cil en trekvertanding... als je langere vertanding neemt rij je een onbegrenste am6 zoek
|
|
|
|
rs oxbow |
22-6-2004 17:18 |
Posts: 620 |
ik heb een sm x-treme uit 2003
en rij met onbegrensde uitlaat met moeite me teller uit. hij gaat zo'n 85km/h
14/53 eronder.
en goeie oude rs'je met am5 reed met 12/43 net geen 90km/h en reed veel lekkerder.
draaide 10-11k toeren
me derbi stopt gewoon bij 9000rpm ik heb er wel nog een technigas uitlaat voor ook maar dat is ook laagtoerige zooi.
gaat me derbi met een conti veel sneller gaan???
|
|
|
|
Apriliars105 |
22-6-2004 17:19 |
Posts: 6111 |
oja, trouwens. Ik had samen met de vorige eigenaar er een keer een ventilator op de radiateur gebouwd. Maar ik ben vergeten waarom??? Was voor tijdens het crossen ofzo
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
bram_senda_r1 |
22-6-2004 17:22 |
Posts: 232 |
op een derbi zit orgineel al een ventilator op de radiateur.
|
|
|
|
Arjan |
22-6-2004 17:23 |
Posts: 2483 |
sendas hebben altijd een radiateur fan. dat is voor als je langzaam rijd met hoge toeren. dan wordt je radiateur nog gekoelt door de fan...
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
bram_senda_r1 |
22-6-2004 17:23 |
Posts: 232 |
technigas is niet laag toerig hoor.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow
ik heb een sm x-treme uit 2003
en rij met onbegrensde uitlaat met moeite me teller uit. hij gaat zo'n 85km/h
14/53 eronder.
en goeie oude rs'je met am5 reed met 12/43 net geen 90km/h en reed veel lekkerder.
draaide 10-11k toeren
me derbi stopt gewoon bij 9000rpm ik heb er wel nog een technigas uitlaat voor ook maar dat is ook laagtoerige zooi.
gaat me derbi met een conti veel sneller gaan???
|
|
|
|
renegade |
22-6-2004 17:47 |
Posts: 1064 |
9000 toeren vrij veel .. hehe ik zal echt maar eens verder gaan kijken want nieuwe types moeten zeker over de 100 gaan met andere uitlaat (11.000 rpm)
is het geen optie om een 50cc(49cc)te kopen en die er op te tiefen? je hebt iig geen gezeik met de politie dat het niet goed gekeurd is en je gaat dus wel vele malen harder..
|
|
flakfazer ==> renegade ( sonic powa) |
|
Bazz -> DRD |
22-6-2004 18:08 |
Posts: 1884 |
Ik heb de snelle versie 49cc opdruk. Ik rij volle bak onbegrenst, dat is nu ongeveer 85-90 op een rieju teller. Een onbegrenste rieju rijd net 2 km harder bij mij, en met optrekken hou ik ze bij. Ik maak trouwens 8500 toeren op de ori toeren teller.
Dit bericht is ge-edit door Bazz -> DRD op 22-6-2004 18:09
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
bram_senda_r1 |
22-6-2004 18:11 |
Posts: 232 |
eej bas hoeveel toeren maakt richard meej die technigas 12000 ofzo?
|
|
|
|
Bazz -> DRD |
22-6-2004 18:12 |
Posts: 1884 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bram_senda_r1
eej bas hoeveel toeren maakt richard meej die technigas 12000 ofzo?
Ik weet niet.
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
Decorhanger |
22-6-2004 18:17 |
Posts: 462 |
Damn heb net me senda van een groot voorbochtje voorzien inverbandmet kleine die erop zat, ff een groter sproeiertje erin .
En dat kreng spuit onder me reet vandaan (ori vertanding) heerlijk, en wat die radiator betreft die heeft bij mij nog geen enkele keer gedraaid.
Wel vaag eigenlijk (sorry moest er ff uit).
|
|
|
|
Bazz -> DRD |
22-6-2004 18:19 |
Posts: 1884 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Decorhanger
Damn heb net me senda van een groot voorbochtje voorzien inverbandmet kleine die erop zat, ff een groter sproeiertje erin .
En dat kreng spuit onder me reet vandaan (ori vertanding) heerlijk, en wat die radiator betreft die heeft bij mij nog geen enkele keer gedraaid.
Wel vaag eigenlijk (sorry moest er ff uit).
Bij mij ging met ventilatortje gister aan. Was een beetje door een zandpaadje aan het gassen. En wat gedapt enzo. Toen zette ik hem uit, contact weer aan, en toen ging tie aan.
|
|
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl |
|
Niels55 |
22-6-2004 19:13 |
Posts: 131 |
Koop je een derbi, koop dan een andere uitlaat en begin niet te klooien met dikker voorbochtje. Met deze andere uitlaat ga je 100-105 met tandwielen: 15-48, en die cilinders van oude modellen zijn wel snel. Koop een carenzi competition en je gaat met de originele cil 100-105
|
|
wil je snel gaan? koop een derbi!! |
|
damage |
22-6-2004 19:13 |
Posts: 907 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bram_senda_r1
technigas is niet laag toerig hoor.
[...]
Op senda ECHT WEL! TNT is dezelfde pijp trouwens..
Conti uitlaat @ senda is zo ongveer de beste fabriekspijp. En is errug hoogtoerig! Topsnelheden van 110/120 teller met alleen deze andere uitlaat zijn niet echt een uitzondering. (en dan voor de rest alles std!)
En ik weet ook wel dat oude senda's buizenframe heeft. Het is trouwens gewoon 1999 en ouder die die frames hebben.
|
|
|
|