SkaBla [Pim] |
21-6-2004 23:20 |
Posts: 4659 |
de lichte tandwiel verhouding....
|
|
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D |
|
Arjan |
22-6-2004 0:10 |
Posts: 2483 |
De cilinder van een oud type senda is langzaam... (de met 50cc opdruk dus)
ik heb een yasuni cross en langere vertanding en ik werd er ook uitgereden door een onbegrensde rieju
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
Apriliars105 |
22-6-2004 14:14 |
Posts: 6111 |
Waarom loopt iedereen dan altijd te blaten hoe goed en snel een derbi blokje is???
mss zit er nog wel een begrenser tussen het spruitestuk en de cilinder,m zo'n plaatje
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
Arjan |
22-6-2004 14:18 |
Posts: 2483 |
op een nieuwe senda zit de 49cc...
die is dus wel snel
en er zit geen begrenzer tussen spruitstuk en carter , carterinlaat
Dit bericht is ge-edit door Arjan op 22-6-2004 14:19
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
X-treme racer |
22-6-2004 14:20 |
Posts: 265 |
|
|
scooter zuigen, daarom rijden echte mannen schakel |
|
Apriliars105 |
22-6-2004 14:22 |
|
Arjan |
22-6-2004 14:25 |
Posts: 2483 |
het spruitstuk zelf is klein, ik heb het nog nooit opgemeten, moet ik maar is doen.
de begrenzers zijn uitlaat,luchtfilter en vertanding. en de slome cil.
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
damage |
22-6-2004 15:18 |
Posts: 907 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105
Waarom loopt iedereen dan altijd te blaten hoe goed en snel een derbi blokje is???
mss zit er nog wel een begrenser tussen het spruitestuk en de cilinder,m zo'n plaatje
Omdat de nieuwe cilinders van derbi wel echt bijzonder snel zijn voor std. cilinder!
|
|
|
|
Exision |
22-6-2004 16:19 |
Posts: 283 |
Sinds welk bouwjaar zit die "nieuwe" cil er op dan?
|
|
|
|
damage |
22-6-2004 16:21 |
Posts: 907 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Exision
Sinds welk bouwjaar zit die "nieuwe" cil er op dan?
Ongeveer vanaf '98/'99. Zitten dus OOK op sommige oud model senda's std.
Zijn te herkennen aan '49cc' aan de zijkant.
|
|
|
|
Apriliars105 |
22-6-2004 16:23 |
Posts: 6111 |
bij mij staat er rabasa op?????????????????? ja, het is de orignele. Waarom zetten ze er in godsnaam rabasa op.
De derbi rabasa is luchtgekoeld??
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
damage |
22-6-2004 16:25 |
Posts: 907 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105
bij mij staat er rabasa op?????????????????? ja, het is de orignele. Waarom zetten ze er in godsnaam rabasa op.
De derbi rabasa is luchtgekoeld??
Jep, maar als ik mij niet vergis zijn die ook al wel een stukje ouder? En die hebben nog een gewoon buizenframe?
Daar zit ook een geheel ander blok onder dan onder senda.
je kan het trouwens ook zien aan de poorten, de snelle versie heb ook extra uitlaatpoortjes/hulppoortjes, en die heeft de oude niet.
Dit bericht is ge-edit door damage op 22-6-2004 16:26
|
|
|
|
Arjan |
22-6-2004 17:04 |
Posts: 2483 |
oud type senda heeft ook buizenframe
|
|
Max bikancer koekert para in ze htr ei |
|
bram_senda_r1 |
22-6-2004 17:06 |
Posts: 232 |
ik heb ook een senda met een yasuni cross hand made uitlaat en een trek vertanding en ik rij precies het zelfde als een onbegrensde rieju. optrekken en top is egt precies hetzelfde.
|
|
|
|
Apriliars105 |
22-6-2004 17:07 |
Posts: 6111 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bram_senda_r1
ik heb ook een senda met een yasuni cross hand made uitlaat en een trek vertanding en ik rij precies het zelfde als een onbegrensde rieju. optrekken en top is egt precies hetzelfde.
Ja, maar heb jij een nieuwe of een oude senda? Wij hebben het over een oud model senda (1996-1998 ofzo)
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|