Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
21-6-2004 14:21 |
Posts: 7007 |
vriend van mij had ook , geen problemen mee gehad en flink end mee gereden tot nu toe en rijdt nog steeds
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Davidjuhh |
21-6-2004 14:25 |
Posts: 367 |
Ik heb ervaring met top racing... Ik heb nl ook nie zo heel veel geld
Vind dat ze het goed doen, heel erg goed eigenlijk wel voor deze prijs. Alleen als je met polini ofzo gaat rijden dan wordt het gauw minder.
en ik geloof dat je wel kan recht late maken, maar dat kan alleen als er slechts 10den van mm's kromming in zit
greets
|
|
|
|
Ja Weh nou |
21-6-2004 14:27 |
Posts: 2242 |
als je voor minder geld een nieuw proxx big end kan laten persen en uitlijnen, dan doe je dat toch? een rechte krukas+ gaar big end kan je mischien wel van iemand krijgen, en anders voor een paar centen kopen
|
|
HTS Autotechniek |
|
Davidjuhh |
21-6-2004 14:30 |
Posts: 367 |
Quote: als je voor minder geld een nieuw proxx big end kan laten persen en uitlijnen, dan doe je dat toch? een rechte krukas+ gaar big end kan je mischien wel van iemand krijgen, en anders voor een paar centen kopen
= wel zo, maar dat kost toch ook vet veel euries?? tenminste dat zij de brom boer hiero wel....
weet iemand dat?? Ben ik ook wel in ge?nteresseerd
|
|
|
|
HXT Tuning |
21-6-2004 14:49 |
Posts: 6 |
Ik heb ook al eens een nieuwe Prox drijfstang in m'n Honda MB laten persen, kost maar iets van 60 euro alles bijelkaar... werkt echt perfect.
Top Racing krukassen zijn ook goeie krukassen,
zijn ook lichter dan originele krukas, en ze zijn ook helemaal vol, wat dus zorgt dat je een sneller en feller blok krijgt...
dus als ik moestr kijzen tussen een top racing of een origi krukas dan wist ik het wel...
Die originele krukas is ook alleen maar zo duur omdattie origineel is en ook omdatie volgens mij niet meer gemaakt wordt...
|
|
|
|
Ja Weh nou |
21-6-2004 14:53 |
Posts: 2242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Davidjuhh
[...]
= wel zo, maar dat kost toch ook vet veel euries?? tenminste dat zij de brom boer hiero wel....
weet iemand dat?? Ben ik ook wel in ge?nteresseerd
mij heeft het incl big end, persen, en uitlijnen
1keer 50 euro gekost, en 1 keer 60 euro.
dat is minder dan een nieuw krukas.
|
|
HTS Autotechniek |
|
Dragonfly |
21-6-2004 16:11 |
Posts: 486 |
Ik heb namelijk een athena 50 CC snel gekocht maar die Top Racing krukas zou het daar best mee goed doen en houd die het ook beetje lang vol want ik moet namelijk van kaatsheuvel naar tilburg naar school al gauw 20 kilometer rijden dus moet nog wel betrouwbaar zijn met de setup
50 CC Snel
Proma bocht en demper
( Wordt wel begrenst met revetje tot 65 km/u )
Zou het dan een goeie keuze zijn om de top racing te nemen
|
|
I am going to find myself, if i return before i found myself keep me here |
|
Ja Weh nou |
21-6-2004 16:16 |
Posts: 2242 |
ja hoor, dat blijft heus wel een heeel eind heel.
Dit bericht is ge-edit door mt (12)5 op 21-6-2004 16:19
|
|
HTS Autotechniek |
|
Pol de MT5 Crosser |
21-6-2004 16:56 |
Posts: 2892 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Dragonfly
Oke wordt dus effe nieuwe krukas kopen
Heb hier 2 gevonde
Voor MTX-SH en NSR
Allebei even duur maar zit er verschil in
NSR keering Krukas rechts : 22x40x8 DGD
MTX-sH keering Krukas rechts : 28x40x8 DGD
Maar heb bijde keeringen liggen
Maar Topracing krukase zijn dat goeie krukase
ja want die heb ik ook
|
|
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij? |
|
Kampersjaak |
21-6-2004 17:11 |
Posts: 12285 |
ik heb ook een top racing rukas,
ik heb er nog geen speling op zitten.
|
|
oderint dum metuant |
|
barry |
21-6-2004 17:35 |
Posts: 7387 |
sommige mensen zijn hier veel ste veel aan het zeiken over het type krukas.
ze adviseren orgineel spul, ok, orgineel is vaak altijd beter, maar ook 100+ euro waard?
die top racing krukas is ook goed genoeg, als jij gewoon normaal met je brommer omgaat, en niet flink hard beunt op de krukas o.i.d, is het een perfecte krukas die heel lang meegaat
en 2de hands een krukashalen is wel het domste wat je kan doen als je alles goed wil hebben...
je weet dan nooit wat zo'n krukas heeft meegemaakt, en ff aan het big-end voelen of het in orde is, is niet genoeg bij zulke dingen...
wat betreft de keeringen.
krukas is vna nsr en mtx sh het zelfde, alleen de rechterkeering is anders omdat bij een nsr krukas nog een extra busje achter het tandwiel van de waterpomp as zit geschoven. bij een mtx sh is dit niet zo.
krukas is dus gewoon hetzelfde
|
|
He? |
|
Dragonfly |
21-6-2004 18:40 |
Posts: 486 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
sommige mensen zijn hier veel ste veel aan het zeiken over het type krukas.
ze adviseren orgineel spul, ok, orgineel is vaak altijd beter, maar ook 100+ euro waard?
die top racing krukas is ook goed genoeg, als jij gewoon normaal met je brommer omgaat, en niet flink hard beunt op de krukas o.i.d, is het een perfecte krukas die heel lang meegaat
en 2de hands een krukashalen is wel het domste wat je kan doen als je alles goed wil hebben...
je weet dan nooit wat zo'n krukas heeft meegemaakt, en ff aan het big-end voelen of het in orde is, is niet genoeg bij zulke dingen...
wat betreft de keeringen.
krukas is vna nsr en mtx sh het zelfde, alleen de rechterkeering is anders omdat bij een nsr krukas nog een extra busje achter het tandwiel van de waterpomp as zit geschoven. bij een mtx sh is dit niet zo.
krukas is dus gewoon hetzelfde
Kijk da moest ik nou effe weten THX
|
|
I am going to find myself, if i return before i found myself keep me here |
|
NSR JunK |
21-6-2004 20:22 |
Posts: 2339 |
dat die beetje krom is kan neit zoveel kwaad, jeroen (superfunk) zn NSR had het ook.. nog best lang goed gereden alleen je moest wel vaak pissen als je op dat ding rondreed
top racing krukassen zijn best goed hor... zou die 10x eerder kopen dan zon org ding. in mn NSR hek ook al 6000KM een topracing kruk zitten en dies nogsteeds prima
|
|
|
|
Ralf |
21-6-2004 20:24 |
Posts: 9073 |
wauw 6k met een kruk...
Ori Honda kan best 200.000 mee met origineel bigend...
|
|
|
|
NSR JunK |
21-6-2004 20:28 |
Posts: 2339 |
en nu is die nog PRIMA jah en heel leuk dat een org mss wel 200.000 mee kan... WTF heb ik daar aan? denk je nu echt serieus dat iemand hier 200000KM rijd met zn brommer? de meeste hier kopen na 2 jaar een auto, motor.. dat jij tot je 95ste op je brommer rond wilt blijven rijden..
jonge als jij net een brommer hebt en je reviceerd de boel en je drukt dr zon top racing kruk in dan blijft die echt wel goed totdat je je brom weer verkoopt (neem k ff 2 jaar aan)
alleen een idioot koopt dan een as die 4x duurder is
Dit bericht is ge-edit door NSR JunK op 21-6-2004 20:31
|
|
|
|