Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Krukas bij vliegwiel krom

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 535 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19855 - Krukas bij vliegwiel krom
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3045 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Oscar O. - [HRC Nijmegen] 21-6-2004 14:21 Print reply

Posts: 7007
vriend van mij had ook , geen problemen mee gehad en flink end mee gereden tot nu toe en rijdt nog steeds
 
nobody fuck with us!!
Davidjuhh 21-6-2004 14:25 Print reply

Posts: 367
Ik heb ervaring met top racing... Ik heb nl ook nie zo heel veel geld

Vind dat ze het goed doen, heel erg goed eigenlijk wel voor deze prijs. Alleen als je met polini ofzo gaat rijden dan wordt het gauw minder.

en ik geloof dat je wel kan recht late maken, maar dat kan alleen als er slechts 10den van mm's kromming in zit

greets
 
Ja Weh nou 21-6-2004 14:27 Print reply

Posts: 2242
als je voor minder geld een nieuw proxx big end kan laten persen en uitlijnen, dan doe je dat toch? een rechte krukas+ gaar big end kan je mischien wel van iemand krijgen, en anders voor een paar centen kopen
 
HTS Autotechniek
Davidjuhh 21-6-2004 14:30 Print reply

Posts: 367
Quote:
als je voor minder geld een nieuw proxx big end kan laten persen en uitlijnen, dan doe je dat toch? een rechte krukas+ gaar big end kan je mischien wel van iemand krijgen, en anders voor een paar centen kopen


= wel zo, maar dat kost toch ook vet veel euries?? tenminste dat zij de brom boer hiero wel....
weet iemand dat?? Ben ik ook wel in ge?nteresseerd
 
HXT Tuning 21-6-2004 14:49 Print reply
Posts: 6
Ik heb ook al eens een nieuwe Prox drijfstang in m'n Honda MB laten persen, kost maar iets van 60 euro alles bijelkaar... werkt echt perfect.
Top Racing krukassen zijn ook goeie krukassen,
zijn ook lichter dan originele krukas, en ze zijn ook helemaal vol, wat dus zorgt dat je een sneller en feller blok krijgt...
dus als ik moestr kijzen tussen een top racing of een origi krukas dan wist ik het wel...

Die originele krukas is ook alleen maar zo duur omdattie origineel is en ook omdatie volgens mij niet meer gemaakt wordt...
 
Ja Weh nou 21-6-2004 14:53 Print reply

Posts: 2242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Davidjuhh

[...]


= wel zo, maar dat kost toch ook vet veel euries?? tenminste dat zij de brom boer hiero wel....
weet iemand dat?? Ben ik ook wel in ge?nteresseerd


mij heeft het incl big end, persen, en uitlijnen
1keer 50 euro gekost, en 1 keer 60 euro.

dat is minder dan een nieuw krukas.
 
HTS Autotechniek
Dragonfly 21-6-2004 16:11 Print reply

Posts: 486
Ik heb namelijk een athena 50 CC snel gekocht maar die Top Racing krukas zou het daar best mee goed doen en houd die het ook beetje lang vol want ik moet namelijk van kaatsheuvel naar tilburg naar school al gauw 20 kilometer rijden dus moet nog wel betrouwbaar zijn met de setup
50 CC Snel
Proma bocht en demper
( Wordt wel begrenst met revetje tot 65 km/u )
Zou het dan een goeie keuze zijn om de top racing te nemen
 
I am going to find myself, if i return before i found myself keep me here
Ja Weh nou 21-6-2004 16:16 Print reply

Posts: 2242
ja hoor, dat blijft heus wel een heeel eind heel.

Dit bericht is ge-edit door mt (12)5 op 21-6-2004 16:19
 
HTS Autotechniek
Pol de MT5 Crosser 21-6-2004 16:56 Print reply

Posts: 2892
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dragonfly

Oke wordt dus effe nieuwe krukas kopen

Heb hier 2 gevonde
Voor MTX-SH en NSR
Allebei even duur maar zit er verschil in
NSR keering Krukas rechts : 22x40x8 DGD
MTX-sH keering Krukas rechts : 28x40x8 DGD

Maar heb bijde keeringen liggen

Maar Topracing krukase zijn dat goeie krukase



ja want die heb ik ook
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
Kampersjaak 21-6-2004 17:11 Print reply

Posts: 12285
ik heb ook een top racing rukas,
ik heb er nog geen speling op zitten.
 
oderint dum metuant
barry 21-6-2004 17:35 Print reply

Posts: 7387
sommige mensen zijn hier veel ste veel aan het zeiken over het type krukas.

ze adviseren orgineel spul, ok, orgineel is vaak altijd beter, maar ook 100+ euro waard?

die top racing krukas is ook goed genoeg, als jij gewoon normaal met je brommer omgaat, en niet flink hard beunt op de krukas o.i.d, is het een perfecte krukas die heel lang meegaat

en 2de hands een krukashalen is wel het domste wat je kan doen als je alles goed wil hebben...
je weet dan nooit wat zo'n krukas heeft meegemaakt, en ff aan het big-end voelen of het in orde is, is niet genoeg bij zulke dingen...

wat betreft de keeringen.
krukas is vna nsr en mtx sh het zelfde, alleen de rechterkeering is anders omdat bij een nsr krukas nog een extra busje achter het tandwiel van de waterpomp as zit geschoven. bij een mtx sh is dit niet zo.
krukas is dus gewoon hetzelfde
 
He?
Dragonfly 21-6-2004 18:40 Print reply

Posts: 486
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

sommige mensen zijn hier veel ste veel aan het zeiken over het type krukas.

ze adviseren orgineel spul, ok, orgineel is vaak altijd beter, maar ook 100+ euro waard?

die top racing krukas is ook goed genoeg, als jij gewoon normaal met je brommer omgaat, en niet flink hard beunt op de krukas o.i.d, is het een perfecte krukas die heel lang meegaat

en 2de hands een krukashalen is wel het domste wat je kan doen als je alles goed wil hebben...
je weet dan nooit wat zo'n krukas heeft meegemaakt, en ff aan het big-end voelen of het in orde is, is niet genoeg bij zulke dingen...

wat betreft de keeringen.
krukas is vna nsr en mtx sh het zelfde, alleen de rechterkeering is anders omdat bij een nsr krukas nog een extra busje achter het tandwiel van de waterpomp as zit geschoven. bij een mtx sh is dit niet zo.
krukas is dus gewoon hetzelfde


Kijk da moest ik nou effe weten THX
 
I am going to find myself, if i return before i found myself keep me here
NSR JunK 21-6-2004 20:22 Print reply

Posts: 2339
dat die beetje krom is kan neit zoveel kwaad, jeroen (superfunk) zn NSR had het ook.. nog best lang goed gereden alleen je moest wel vaak pissen als je op dat ding rondreed

top racing krukassen zijn best goed hor... zou die 10x eerder kopen dan zon org ding. in mn NSR hek ook al 6000KM een topracing kruk zitten en dies nogsteeds prima
 
Ralf 21-6-2004 20:24 Print reply

Posts: 9073
wauw 6k met een kruk...

Ori Honda kan best 200.000 mee met origineel bigend...
 
NSR JunK 21-6-2004 20:28 Print reply

Posts: 2339
en nu is die nog PRIMA jah en heel leuk dat een org mss wel 200.000 mee kan... WTF heb ik daar aan? denk je nu echt serieus dat iemand hier 200000KM rijd met zn brommer? de meeste hier kopen na 2 jaar een auto, motor.. dat jij tot je 95ste op je brommer rond wilt blijven rijden..

jonge als jij net een brommer hebt en je reviceerd de boel en je drukt dr zon top racing kruk in dan blijft die echt wel goed totdat je je brom weer verkoopt (neem k ff 2 jaar aan)

alleen een idioot koopt dan een as die 4x duurder is

Dit bericht is ge-edit door NSR JunK op 21-6-2004 20:31
 

Dit topic is 3045 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved