Ik heb ook zoiets gehad met m'n zundapp. Hij was pas gereviceerd en ik ging rijden. Ik zet 'm uit en toen wou ik 'm weer aanzetten maar hij zat vast. nou toen heb ik ook wat zitten klooien met m'n vliegwiel en na een tijdje kreeg ik 'm helemaal rond gedraaid. nou ik nog ff gereden en toe na een tijdje liep ie echt niet meer. Njah goed ik het blok uit elkaar.. wat blijkt? een van de krukaslagers was totaal kapot, dat ijzerenplaatje wat ??n kant van het lager afdekt was tussen krukas en carter gekomen en daardoor liep ie vast daarna is de rest van het lager naar de klote gegaan. Waardoor het kapot is gegaan snap ik nog steeds niet meer ik denk dat het lager niet 100% goed erin zat of dat de speling niet goed uitgevuld was. Maarja conclusie: altijd zelf reviseren en niet door een wannabe technisch ventje want die kan 't niet. Ik heb het direct d'r na zelf maar geprobeerd en nu kan ik 't ook zelf :P
|