Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Orginele mt cil

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 770 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19822 - Orginele mt cil
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

lamahoofd 19-6-2004 19:56 Print topicpost

Posts: 3432
Hoe zou je een orginele mt cilinder op je puch maxi kunnen maken?Wat moet je daar voor aanpassen?
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen

luuk_smits 19-6-2004 20:20 Print reply
Posts: 1073
alles is passend te maken, maar zoek een cilinder die dezelfde slag heeft, of bijna dezelfde

je krukas heeft een bepaalde slag, die moet het zelfde zijn anders loopt het niet of kei kut.

dt cilinder is of is bijna het zelfde volgens mij
 
Ed Honda CB50J 19-6-2004 20:22 Print reply

Posts: 4190
idd, DT cilinder past
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
xr600r 19-6-2004 20:31 Print reply
Posts: 82
Is dat niet een beetje onhandig omdat je koelribben dan verkeerd staan en je dus eigenlijk weinig/geen koeling hebt?
 
jeroen 19-6-2004 20:43 Print reply

Posts: 15066
waarom zou je en ori mt cil op je puch willen maken :S
 
honda_2takt_power 19-6-2004 20:47 Print reply

Posts: 6744
omdat ie misschien die cil nog heb en geen geld wil uitgeven aan een nieuwe
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Stegehuis 19-6-2004 20:50 Print reply
Posts: 1150
zwerver', voor 10 E koop je een gebruikte standaard

 
de_koen 19-6-2004 22:17 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

idd, DT cilinder past


ja maar niet zo maar...
 
Honda 5-Bak te koop
Honda- mt 19-6-2004 22:19 Print reply
Posts: 523
Al zou het passen dan moet je ook een eigen spuirtuk maken etc, beetje veel werk voor een cilinder die je bij mij wel gratis af mag halen.
 
lamahoofd 21-6-2004 18:43 Print reply

Posts: 3432
Hij loopt toch heel hard meej een orginele dt cilinder?
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
Ed Honda CB50J 21-6-2004 19:56 Print reply

Posts: 4190
DT cilinder is iig aardig snel,

Je moet alleen de spoelpoorten ''bij stellen''
En volgens mij ook nog een stukje van de conderkant van cilinder afdremelen, maar dat weet ik niet zeker

Spoelers moet je iig ff bij stellen/afstellen, kan een noob eigenlijk ook nog wel, gewoon een beetje dremelen

En dat koelings-probleem valt volgens mij best mee, vriend van me rijd er al een hele tijd zo mee, dus zal wel meevallen...

Dat ding loopmessage=DT cilinder is iig aardig snel,

Je moet alleen de spoelpoorten ''bij stellen''
En volgens mij ook nog een stukje van de conderkant van cilinder afdremelen, maar dat weet ik niet zeker

Spoelers moet je iig ff bij stellen/afstellen, kan een noob eigenlijk ook nog wel, gewoon een beetje dremelen

En dat koelings-probleem valt volgens mij best mee, vriend van me rijd er al een hele tijd zo mee, dus zal wel meevallen...

Dat ding loopt 75-80 ofzo... aardig snel vind ik.
En het is zo gebeurd voor weinig...

U can give it a try, DT cilinder heb je al voor 10 ofzo, dus mocht het mislukken is het pech gehad en probeer je het lekker nog een keer, Dus ga uit van ? 20,- of iets meer en je hebt een puch die 75 loopt, en je moet ook nog ff een flens van een DT regelen voor de uitlaat, maar dat kost ? 2,- nieuw volgens mij @ 50cc.nl

Puch uitlaat kan je gewoon houden iig, en als je dan ECHT hard wilt gaan koop je er een RD uit 75-80 ofzo... aardig snel vind ik.
En het is zo gebeurd voor weinig...

U can give it a try, DT cilinder heb je al voor 10 ofzo, dus mocht het mislukken is het pech gehad en probeer je het lekker nog een keer, Dus ga uit van ? 20,- of iets meer en je hebt een puch die 75 loopt, en je moet ook nog ff een flens van een DT regelen voor de uitlaat, maar dat kost ? 2,- nieuw volgens mij @ 50cc.nl

Puch uitlaat kan je gewoon houden iig, en als je dan ECHT hard wilt gaan koop je er een RD uitlaat voor, die is voor die cilinder gemaakt, je moet dan alleen de bocht verlassen.
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
ties 21-6-2004 21:20 Print reply
Posts: 1333
wij hebben et zo gedaan
je freest eerst de puch carters uit zodat ze er in passen.
dan zoek je een vierkant plaatje dat net zo dik is alst slag verschil van dt en puch.
daar maak je de carterspoeling in.
degene bij de inlaat laat je schuin aflopen. zodat je niet met de puch carter in de weg zit.
voor uitlaat pak je honda mb techno slijpt daar een groot stuk af. pakt dt flens last em er op.
en voila je rijdt 80 85 met 12k op top.
en voor het membraam neem je een stukje plaatijzer. maakt er een gat in dat je je puch spruitstuk er op kan zetten en je gaat rijden.
 

Dit topic is 720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved