DT cilinder is iig aardig snel,
Je moet alleen de spoelpoorten ''bij stellen''
En volgens mij ook nog een stukje van de conderkant van cilinder afdremelen, maar dat weet ik niet zeker
Spoelers moet je iig ff bij stellen/afstellen, kan een noob eigenlijk ook nog wel, gewoon een beetje dremelen
En dat koelings-probleem valt volgens mij best mee, vriend van me rijd er al een hele tijd zo mee, dus zal wel meevallen...
Dat ding loopmessage=DT cilinder is iig aardig snel,
Je moet alleen de spoelpoorten ''bij stellen''
En volgens mij ook nog een stukje van de conderkant van cilinder afdremelen, maar dat weet ik niet zeker
Spoelers moet je iig ff bij stellen/afstellen, kan een noob eigenlijk ook nog wel, gewoon een beetje dremelen
En dat koelings-probleem valt volgens mij best mee, vriend van me rijd er al een hele tijd zo mee, dus zal wel meevallen...
Dat ding loopt 75-80 ofzo... aardig snel vind ik.
En het is zo gebeurd voor weinig...
U can give it a try, DT cilinder heb je al voor 10 ofzo, dus mocht het mislukken is het pech gehad en probeer je het lekker nog een keer, Dus ga uit van ? 20,- of iets meer en je hebt een puch die 75 loopt, en je moet ook nog ff een flens van een DT regelen voor de uitlaat, maar dat kost ? 2,- nieuw volgens mij @ 50cc.nl
Puch uitlaat kan je gewoon houden iig, en als je dan ECHT hard wilt gaan koop je er een RD uit 75-80 ofzo... aardig snel vind ik.
En het is zo gebeurd voor weinig...
U can give it a try, DT cilinder heb je al voor 10 ofzo, dus mocht het mislukken is het pech gehad en probeer je het lekker nog een keer, Dus ga uit van ? 20,- of iets meer en je hebt een puch die 75 loopt, en je moet ook nog ff een flens van een DT regelen voor de uitlaat, maar dat kost ? 2,- nieuw volgens mij @ 50cc.nl
Puch uitlaat kan je gewoon houden iig, en als je dan ECHT hard wilt gaan koop je er een RD uitlaat voor, die is voor die cilinder gemaakt, je moet dan alleen de bocht verlassen.