Mijn 65/70cc polini ging met inrijden al 75.. ( @ half gas ofzo.. )
Weet zeker dat die cilinder makkelijk 100/110 kan halen
Heb ik helaas nooit kunnen testen omdat er toen een keerimessage=[...]
Dan doe je toch iets fout
Mijn 65/70cc polini ging met inrijden al 75.. ( @ half gas ofzo.. )
Weet zeker dat die cilinder makkelijk 100/110 kan halen
Heb ik helaas nooit kunnen testen omdat er toen een keering uitklapte
dat hij 85 reed hoefdt niet te zeggen dat hij iets fout doet, misschien trekt ie wel op als een dolle stier...
Maar originele cilinders van yamaha dt kunnen de 70 wel halen hoor.
Alleen de uitlaten zijn bagger.
De ori cilinders van een DT kunnen de 90 ook makkelijk halen, alleen is de uitlaat idd bagger.
En dan nog, als de met een 70 polini 85 gaat maak je vette overtoeren door de te lichte vertanding...
Of hij is dan bagger afgesteld
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
maar werkt als begrenzer voor de politie t volgende niet:
je hebt zon relais voor je knipperlicht dat de hele tijd aan/uit schakeld (duh ) hebben ze niet zo'n relais wat veel sneller schakelt dan doe je die aan de draad die naar de bobine loopt en naar het frame. als t snel schakeld dan vonkt hij dus soms wel soms niet dus houd hij in
dan gaat ie wel ongelooflijk stotteren waarschijnlijk.
Eigenlijk moet je hem kunnen verlaten, maar het nadeel is dat hij bij hoge toeren minder moet verlaten dan bij lage volgens mij..
(van de zomer ga ik een hoop uitproberen met weerstandjes condensators e.d. en als dat niet werkt met volsynthetische olie naast me mengsmering via het pompje erbij laten komen, kijke of dat niet teveel rookt)
ach, ik rij op me honda mtx, 70 euocilindro, ook maar 80, idd, lekkere overtoeren jah.
maar met 21 mm carbje, trekt het wel erg lekker op, en ik gebruik hem "veel" ( af en toe dus ) om hier ermee over de duinen en het strand te crossen, dan rij ik toch geen 80...