Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda sneller dan am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1158 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19782 - honda sneller dan am6
Pagina 17 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17Vorige pagina
Dit topic is 11988 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rs oxbow 20-6-2004 19:32 Print reply
Posts: 620
am6 blok kan zeer hard knallen,

maar er bestaat ook nog een derbi blokje he. waar boring van 50mm op past.


 
Pistonpen Paultje 20-6-2004 19:33 Print reply

Posts: 8678
honda heeft 4cilinder 50cc gehad geloof ik...

Kheb vandaag op een AM5/6 (weet ik veel, zal wel 5 zijn) gereden. Viel beswel mee hoor met het gare schakelen enzo...
 
Bullet 20-6-2004 19:40 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

am6 blok kan zeer hard knallen,

maar er bestaat ook nog een derbi blokje he. waar boring van 50mm op past.




malle ossi 80 is niet echt een snelle cil, maar een koppelcilinder

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 20-6-2004 20:16
 
**My BungHole Will Speak Now**
gonzales 20-6-2004 20:13 Print reply

Posts: 1319
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

[...]

Dude, een van veen is gewoon een 50cc racer, die had je ook van Zundapp en andere italiaanse merken. Dat zijn gewoon racers, geen straatbrommers, puur alleen voor de race. Suzuki heeft zelfs een 2x25cc brommer gehad, ding liep tering hard, mocht later alleen niet, omdat het een 2 cilinder was.

wat zeg ik 2 reply's derboven ???
 
burn your rubber not your soul
rs oxbow 20-6-2004 20:47 Print reply
Posts: 620
zei ik iets over mallossi?

een gewone kut airsal of gietijzeren spul laten boren, en betere poorten, alles is mogelijk
 
CoenMt5 20-6-2004 20:49 Print reply
Posts: 106
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje

honda heeft 4cilinder 50cc gehad geloof ik...

Kheb vandaag op een AM5/6 (weet ik veel, zal wel 5 zijn) gereden. Viel beswel mee hoor met het gare schakelen enzo...


Mss verschilt het ook per exemplaar, maar ik vond het echt niet meevallen. Ik heb wel eens op een RS gereden, en dat was een ramp. Heel zwaar, en als je net niet hard genoeg schopte dan viel hij eruit, totaal niet relaxed dusmessage=
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje

honda heeft 4cilinder 50cc gehad geloof ik...

Kheb vandaag op een AM5/6 (weet ik veel, zal wel 5 zijn) gereden. Viel beswel mee hoor met het gare schakelen enzo...


Mss verschilt het ook per exemplaar, maar ik vond het echt niet meevallen. Ik heb wel eens op een RS gereden, en dat was een ramp. Heel zwaar, en als je net niet hard genoeg schopte dan viel hij eruit, totaal niet relaxed dus. En als je stilstond stond je een kwartier te schoppen en moeilijk te doen voor hij eindelijk eens in zijn drie stond.

Volgens mij ligt het trouwens niet alleen aan de bak zelf maar ligt het voor een deel ook aan het pedaal zelf, maar mss kunnen ervaren RS-rijders daar wat meer over vertellen
 
Bullet 20-6-2004 20:50 Print reply

Posts: 12150
btw: nieuwe MHR voor voor AM6 heeft een boring van 50mm
 
**My BungHole Will Speak Now**
gonzales 20-6-2004 20:51 Print reply

Posts: 1319
weet dat mijn neef zijn rs moeilijk van 1 naar 2 te schakelen is als zijn schakelpedaal nie lekker afesteldt is maar verder gaat et redelijk goed zolang ZOALNG je je bak enorm goed behandeldt
is nie afgragbaar als honda
 
burn your rubber not your soul
Pingu 20-6-2004 22:22 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rs oxbow

zei ik iets over mallossi?

een gewone kut airsal of gietijzeren spul laten boren, en betere poorten, alles is mogelijk
kut airsal? pas een airsal voor am-6 moeten tunen, afwerking is kut, rest is vrij vet. Bak van am-6 is vergeleken met honda gewoon kut marja.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
John Huijben 20-6-2004 22:23 Print reply

Posts: 2433
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje

honda heeft 4cilinder 50cc gehad geloof ik...

Kheb vandaag op een AM5/6 (weet ik veel, zal wel 5 zijn) gereden. Viel beswel mee hoor met het gare schakelen enzo...


4 cilinders weet ik niet maar wel 2 cilinders, ookwel de twins genoemd.
die dingen warewn schijnbaar moeilijk om goed aan het lopen te krijgen maar als het goed liep draaide het 20.000 tpm en als het onder de 10.000 tpm kwam sloeg het af.

bruute shit dus
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 11988 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 17 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved