Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Main Forum - Topic #19782 - honda sneller dan am6
|
Pagina 5 van 17
|
Dit topic is 12071 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
arie-de-arier |
17-6-2004 23:31 |
 Posts: 10000 |
nederland, versnellingen ja
die mb van foxbuster is niet getuned in de zin van cillinder fresen, maar als je andere cillinder plaatst en hpi er op zet wel tunen noemt is die wel getuned
|
|
Allah is beter |
|
John Huijben |
17-6-2004 23:44 |
 Posts: 2433 |
hmm ik vind dat foxbuster toch met een gekochte setup rijd, no offence hoor.
tis af en toe wel irritant dat mensen met redelijk nieuwe schakelbrommers stoer gaan doen omdat hun brommer met een 70cc harder rijd als een mt met 70cc, hoe oppervlakkig kun je zijn.
als er voor mt bruut getimede cilinders waren met vlinderpoorten / W poorten en boostpoorten en alles netjes afgewerkt en er waren goede uitlaten voor te krijgen dan zouden ze ook wel hard gaan.
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Bullet |
17-6-2004 23:54 |
 Posts: 12150 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Exoskull
hmm ik vind dat foxbuster toch met een gekochte setup rijd, no offence hoor.
tis af en toe wel irritant dat mensen met redelijk nieuwe schakelbrommers stoer gaan doen omdat hun brommer met een 70cc harder rijd als een mt met 70cc, hoe oppervlakkig kun je zijn.
als er voor mt bruut getimede cilinders waren met vlinderpoorten / W poorten en boostpoorten en alles netjes afgewerkt en er waren goede uitlaten voor te krijgen dan zouden ze ook wel hard gaan.
mee eens, maar die bestaan gewoon niet voor MT/MBX (behalve dan GT4, en japanse shit)
en daarom is AM6 sneller (te maken)
Dit bericht is ge-edit door Bullet op 17-6-2004 23:55
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
Baasbas |
18-6-2004 0:32 |
Posts: 2176 |
Quote: hmm ik vind dat foxbuster toch met een gekochte setup rijd, no offence hoor.
Hoe bedoel je dat? Mis ik iets of moetie z'n shit jatten? 
leg ffies beter uit.. en vooral wat daar anders aan is dan anders of waarom dat niet zou tellen..
er is IETS mee, anders stond er geen no offence achter?
ennuh, no offence natuurlijk
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
Pistonpen Paultje |
18-6-2004 0:52 |
 Posts: 8678 |
Hmm, Johan vd weteringen had een cilindertje liggen...Dat was niet gezond. 'Amerikaanse' 125cc eurocilindro. Daar zat een std als kit een 34mm bij, en een membraan koeiengroot! (dus niet aangepast he, std. uit de fabriek)
Daarmee wil ik wel eens een ritje maken, en zeker tegen een AM6.
(AM6 is in de regel gewoon sneller. Bij honda kom je er niet met std. spul bij een AM6)
|
|
|
|
keesrees |
18-6-2004 0:54 |
Posts: 106 |
gekochte setup = al het snelle spul kopen ipv er zelf moeite voor doen?
|
|
|
|
-inferno- |
18-6-2004 1:10 |
|
Pistonpen Paultje |
18-6-2004 1:15 |
 Posts: 8678 |
ok, lets gow kleer: AM6 is voor snelle mannen, honda voor brute mannen.
Dus vandaar mijn sig  (1e deel)
|
|
|
|
arie-de-arier |
18-6-2004 1:55 |
 Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje
ok, lets gow kleer: AM6 is voor snelle mannen, honda voor brute mannen.
|
|
Allah is beter |
|
[RRT] Lost-P |
18-6-2004 8:34 |
Posts: 4578 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Exoskull
hmm ik vind dat foxbuster toch met een gekochte setup rijd, no offence hoor.
tis af en toe wel irritant dat mensen met redelijk nieuwe schakelbrommers stoer gaan doen omdat hun brommer met een 70cc harder rijd als een mt met 70cc, hoe oppervlakkig kun je zijn.
als er voor mt bruut getimede cilinders waren met vlinderpoorten / W poorten en boostpoorten en alles netjes afgewerkt en er waren goede uitlaten voor te krijgen dan zouden ze ook wel hard gaan.
plus het feit dat de meeste mt/b-tjes gewoon 4-bakken zijn...wat de meeste "nieuwe"brommer-rijders meestal vergeten....gooi je er een 6-bak in dan is het verschil al een stuk minder...
|
|
Chille Tune shit dan |
|
Hans F |
18-6-2004 9:35 |
Posts: 4326 |
damn, wat een dom geblaat, honda blok zit een stuk beter in elkaar dan een am6 blokje. Snelheid heeft verder niks met het blok te maken. Maar eerder met de spullen die erop worden gemonteerd.
|
|
|
|
Hans F |
18-6-2004 9:38 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -Zeroed in-
[...]
daar is allang overheen gescoord met am6...
nou, valt tegen hoor.....
Verder haalt tino uit beide blokken maximaal rond de 15 pk (voor de expi klasse). Dus ook dat scheelt niks.
anton: ga eerst eens een paar hersens huren, dit gaat echt weer nergens over
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 18-6-2004 9:40
|
|
|
|
Baasbas |
18-6-2004 10:35 |
Posts: 2176 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: keesrees
gekochte setup = al het snelle spul kopen ipv er zelf moeite voor doen?
ja, dat begreep ik zelf ook al
maar wat is daar dan anders aan dan de rest?
|
|
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik |
|
Pistonpen Paultje |
18-6-2004 11:10 |
 Posts: 8678 |
Btw heeft iemand het filmpie van de NSR van sander ergens online staan? Krijg em niet geupload.
Dan kun je zien dat honda niet langzaam hoeft te zijn.
|
|
|
|
Pingu |
18-6-2004 11:13 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hans F
damn, wat een dom geblaat, honda blok zit een stuk beter in elkaar dan een am6 blokje. Snelheid heeft verder niks met het blok te maken. Maar eerder met de spullen die erop worden gemonteerd.
idd.. enkel geblaat dan am-6 sneller is, maar kijkt iemand weleens naar de uitslagen bij brommersprints of races?? Zo oppermachtig is am-6 dan niet. Daarnaast, met mijn mbx blok ben ik nooit eruit gereden door een am-6 blok, maar van mij met 93mal ook niet. En ik heb pas voor am-6 een airsal wat bijgewerkt, met een 21mm en gianelli uitlaat, reed absoluut vele malen slomer dan mijn mbx-blok toendertijd. Maar dat wil niets zeggen, het ligt zoals hans zegt gewoon aan het spul wat je erop gooit, hoe je het erop gooit etc.. niet aan een stel carters. Want wat zou aan een am-6 blok het voordeel moeten zijn? Carterinlaat scheelt imo geen fuck.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Dit topic is 12071 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 5 van 17
|
|