Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda sneller dan am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 347 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19782 - honda sneller dan am6
Pagina 5 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 12071 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arie-de-arier 17-6-2004 23:31 Print reply

Posts: 10000
nederland, versnellingen ja

die mb van foxbuster is niet getuned in de zin van cillinder fresen, maar als je andere cillinder plaatst en hpi er op zet wel tunen noemt is die wel getuned
 
Allah is beter
John Huijben 17-6-2004 23:44 Print reply

Posts: 2433
hmm ik vind dat foxbuster toch met een gekochte setup rijd, no offence hoor.
tis af en toe wel irritant dat mensen met redelijk nieuwe schakelbrommers stoer gaan doen omdat hun brommer met een 70cc harder rijd als een mt met 70cc, hoe oppervlakkig kun je zijn.
als er voor mt bruut getimede cilinders waren met vlinderpoorten / W poorten en boostpoorten en alles netjes afgewerkt en er waren goede uitlaten voor te krijgen dan zouden ze ook wel hard gaan.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Bullet 17-6-2004 23:54 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exoskull

hmm ik vind dat foxbuster toch met een gekochte setup rijd, no offence hoor.
tis af en toe wel irritant dat mensen met redelijk nieuwe schakelbrommers stoer gaan doen omdat hun brommer met een 70cc harder rijd als een mt met 70cc, hoe oppervlakkig kun je zijn.
als er voor mt bruut getimede cilinders waren met vlinderpoorten / W poorten en boostpoorten en alles netjes afgewerkt en er waren goede uitlaten voor te krijgen dan zouden ze ook wel hard gaan.


mee eens, maar die bestaan gewoon niet voor MT/MBX (behalve dan GT4, en japanse shit)

en daarom is AM6 sneller (te maken)

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 17-6-2004 23:55
 
**My BungHole Will Speak Now**
Baasbas 18-6-2004 0:32 Print reply
Posts: 2176
Quote:
hmm ik vind dat foxbuster toch met een gekochte setup rijd, no offence hoor.



Hoe bedoel je dat? Mis ik iets of moetie z'n shit jatten?
leg ffies beter uit.. en vooral wat daar anders aan is dan anders of waarom dat niet zou tellen..

er is IETS mee, anders stond er geen no offence achter?

ennuh, no offence natuurlijk
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Pistonpen Paultje 18-6-2004 0:52 Print reply

Posts: 8678
Hmm, Johan vd weteringen had een cilindertje liggen...Dat was niet gezond. 'Amerikaanse' 125cc eurocilindro. Daar zat een std als kit een 34mm bij, en een membraan koeiengroot! (dus niet aangepast he, std. uit de fabriek)

Daarmee wil ik wel eens een ritje maken, en zeker tegen een AM6.

(AM6 is in de regel gewoon sneller. Bij honda kom je er niet met std. spul bij een AM6)
 
keesrees 18-6-2004 0:54 Print reply
Posts: 106
gekochte setup = al het snelle spul kopen ipv er zelf moeite voor doen?
 
-inferno- 18-6-2004 1:10 Print reply
Posts: 3
AM6 is sneller
 
Pistonpen Paultje 18-6-2004 1:15 Print reply

Posts: 8678
ok, lets gow kleer: AM6 is voor snelle mannen, honda voor brute mannen.


Dus vandaar mijn sig (1e deel)

 
arie-de-arier 18-6-2004 1:55 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pistonpen Paultje

ok, lets gow kleer: AM6 is voor snelle mannen, honda voor brute mannen.




 
Allah is beter
[RRT] Lost-P 18-6-2004 8:34 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exoskull

hmm ik vind dat foxbuster toch met een gekochte setup rijd, no offence hoor.
tis af en toe wel irritant dat mensen met redelijk nieuwe schakelbrommers stoer gaan doen omdat hun brommer met een 70cc harder rijd als een mt met 70cc, hoe oppervlakkig kun je zijn.
als er voor mt bruut getimede cilinders waren met vlinderpoorten / W poorten en boostpoorten en alles netjes afgewerkt en er waren goede uitlaten voor te krijgen dan zouden ze ook wel hard gaan.



plus het feit dat de meeste mt/b-tjes gewoon 4-bakken zijn...wat de meeste "nieuwe"brommer-rijders meestal vergeten....gooi je er een 6-bak in dan is het verschil al een stuk minder...
 
Chille Tune shit dan
Hans F 18-6-2004 9:35 Print reply
Posts: 4326
damn, wat een dom geblaat, honda blok zit een stuk beter in elkaar dan een am6 blokje. Snelheid heeft verder niks met het blok te maken. Maar eerder met de spullen die erop worden gemonteerd.
 
Hans F 18-6-2004 9:38 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Zeroed in-

[...]


daar is allang overheen gescoord met am6...



nou, valt tegen hoor.....

Verder haalt tino uit beide blokken maximaal rond de 15 pk (voor de expi klasse). Dus ook dat scheelt niks.

anton: ga eerst eens een paar hersens huren, dit gaat echt weer nergens over

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 18-6-2004 9:40
 
Baasbas 18-6-2004 10:35 Print reply
Posts: 2176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: keesrees

gekochte setup = al het snelle spul kopen ipv er zelf moeite voor doen?


ja, dat begreep ik zelf ook al

maar wat is daar dan anders aan dan de rest?
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
Pistonpen Paultje 18-6-2004 11:10 Print reply

Posts: 8678
Btw heeft iemand het filmpie van de NSR van sander ergens online staan? Krijg em niet geupload.

Dan kun je zien dat honda niet langzaam hoeft te zijn.
 
Pingu 18-6-2004 11:13 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

damn, wat een dom geblaat, honda blok zit een stuk beter in elkaar dan een am6 blokje. Snelheid heeft verder niks met het blok te maken. Maar eerder met de spullen die erop worden gemonteerd.
idd.. enkel geblaat dan am-6 sneller is, maar kijkt iemand weleens naar de uitslagen bij brommersprints of races?? Zo oppermachtig is am-6 dan niet. Daarnaast, met mijn mbx blok ben ik nooit eruit gereden door een am-6 blok, maar van mij met 93mal ook niet. En ik heb pas voor am-6 een airsal wat bijgewerkt, met een 21mm en gianelli uitlaat, reed absoluut vele malen slomer dan mijn mbx-blok toendertijd. Maar dat wil niets zeggen, het ligt zoals hans zegt gewoon aan het spul wat je erop gooit, hoe je het erop gooit etc.. niet aan een stel carters. Want wat zou aan een am-6 blok het voordeel moeten zijn? Carterinlaat scheelt imo geen fuck.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned

Dit topic is 12071 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved