Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda sneller dan am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19782 - honda sneller dan am6
Pagina 16 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Wheelie-Johie- 20-6-2004 13:47 Print reply

Posts: 2814
je bent toch niet groot, zullen we het subframe eraf slijpen

of we doen er nos op ter compensatie
 
trots BMW e30 325i eigenaar
gonzales 20-6-2004 15:29 Print reply

Posts: 1319
toch blijft honda een vate waarde maar over die achterstand dan eum what about kreidler ?
 
burn your rubber not your soul
huh 20-6-2004 15:55 Print reply
Posts: 1755
OMG...de verklaring waar heel dit topic om draait is ongeveer al 15 keer gegeven, en nog gaat het door om hetzelfde

Quote:
maar denk dat als je beide max tuned honda tog dik wint.. ligt imho gewoon puur aan het verkrijgbare spul


Quote:
damn, wat een dom geblaat, honda blok zit een stuk beter in elkaar dan een am6 blokje. Snelheid heeft verder niks met het blok te maken. Maar eerder met de spullen die erop worden gemonteerd.


Quote:
De oplossing; stop wat tijd in een honda blok..


Quote:
Het enige wat boeit is dat je, omdat je voor honda geen boeiende cilinders hebt, wat meer moeite erin zult moeten steken om op hetzelfde niveau te komen.


En zo gingen de voorafgaande 180 topics over dit onderwerp ook al, komt allemaal op het bovenstaande neer...

Quote:
eigelijk is het gewoon appels met peren vergelijken


Maakt dat wat uit dan? Als ik een luchtbed met een fietsband wil vergelijken doe ik dat, misschien komt er nog iets interessant uit ook. IMHO kun je alles prima met elkaar vergelijken
 
gonzales 20-6-2004 16:01 Print reply

Posts: 1319
"zucht" dit is zinlooooooooooooooooooooos honda heeft zijn sterke kanten derbi heeft die kawasaki heeft . ieder blok ontwerp is uniek en heefteen eigen karakter hoe ver je ook tuned dat karakter blijft dus stop nu dees gekut een ontwerp hoeft niet jong te zijn om goed te zijn
kreidler is gvd 30jar oud en gaat HARD daar kan geen enkele nieuwe 70CC BROMMER me mee met die oude 50cc dus gaan jullie nu zeggen : ja een kreidler is ontwikkeld enkel en alleen om te racen maar als een derbi full mk wordt gezet wat is dan nog standaard jullie vergeten essintieele dingen zoals ligging van cillinder .horizontaal of verticaal soort inlaat roternde inlaat... membraam . daar wordt power gewonnen dus is het onderling vergelijken van blokken moeilijk
 
burn your rubber not your soul
John Huijben 20-6-2004 16:08 Print reply

Posts: 2433
een kreidler is helemaal niet alleen ontwikkeld om hard te gaan en te racen.

 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
gonzales 20-6-2004 16:10 Print reply

Posts: 1319
kreidler van veen van idertijd wel hoor !!!! waren pure racer's
 
burn your rubber not your soul
John Huijben 20-6-2004 16:16 Print reply

Posts: 2433
van veen wel jah,
dat die kreidlers vroeger hard gingen is wel vet maar al die vermogenswinst kregen ze heus niet van de platte ligging van de cilinder en enkel de roterende inlaat hoor.
roterende inlaat kan zelfs slomer zijn als membraam.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
gonzales 20-6-2004 16:38 Print reply

Posts: 1319
als jullie allemaal zo slim zijn waarom gaat niemand dan sneller dan kreidler als jullie allemaal weten te weten dat het niet door dat of dat komt ?
 
burn your rubber not your soul
de_koen 20-6-2004 17:04 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

als jullie allemaal zo slim zijn waarom gaat niemand dan sneller dan kreidler als jullie allemaal weten te weten dat het niet door dat of dat komt ?

geld...
 
Honda 5-Bak te koop
GSMJUNK 20-6-2004 17:17 Print reply

Posts: 1803
Echt een schijt disscussie.


Honda is degelijker betrouwbaarder
Nieuwe italianse schijtblokken zijn snel gaan snel stuk en je ergerd je er de tyfus aan.

Klaar
Punt
Schijt
Discussie

 
NEE ik kan niet rijden
orange 20-6-2004 17:38 Print reply

Posts: 672
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

als jullie allemaal zo slim zijn waarom gaat niemand dan sneller dan kreidler als jullie allemaal weten te weten dat het niet door dat of dat komt ?



12 versnellingen in je blokkie doen??
tijd/geld/kennis
 
arie-de-arier 20-6-2004 18:15 Print reply

Posts: 10000
ja, een geen zin hebben om zon belachelijk grote polyester mal te maken
 
Allah is beter
-Zeroed in- 20-6-2004 19:14 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

als jullie allemaal zo slim zijn waarom gaat niemand dan sneller dan kreidler als jullie allemaal weten te weten dat het niet door dat of dat komt ?


heel simpel bijdehand kereltje, niemand heeft hier zin om meer dan 12 versnellingsen in ze blok te douwen, daarmee kan een am6/honda het ook.
 
Greppel 20-6-2004 19:16 Print reply

Posts: 478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GSMJUNK

Echt een schijt disscussie.


Honda is degelijker betrouwbaarder
Nieuwe italianse schijtblokken zijn snel gaan snel stuk en je ergerd je er de tyfus aan.

Klaar
Punt
Schijt
Discussie



man och man dragan jij hebt ook echt nog nooit gehoord van normaal taalgebruik he?!
Maar honda blokkies zijn wel betrouwbaarder, dat is iets dat zeker is!
(Behalve mijn honda blok natuurlijk weer
 
<== kijk, greppel <==
-Tom- 20-6-2004 19:31 Print reply

Posts: 4151
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Exoskull

van veen wel jah,
dat die kreidlers vroeger hard gingen is wel vet maar al die vermogenswinst kregen ze heus niet van de platte ligging van de cilinder en enkel de roterende inlaat hoor.
roterende inlaat kan zelfs slomer zijn als membraam.

Dude, een van veen is gewoon een 50cc racer, die had je ook van Zundapp en andere italiaanse merken. Dat zijn gewoon racers, geen straatbrommers, puur alleen voor de race. Suzuki heeft zelfs een 2x25cc brommer gehad, ding liep tering hard, mocht later alleen niet, omdat het een 2 cilinder was.
 
FTS Member

Dit topic is 11979 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 16 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved