Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda sneller dan am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1130 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19782 - honda sneller dan am6
Pagina 13 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 11985 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pistonpen Paultje 19-6-2004 15:57 Print reply

Posts: 8678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power

dan niet , waarom zijn het replica's van RS cilinders ? ik heb gemeten gewoon 39mm slag


NSR heeft 41.4 slag

Edit: Boring wel 39mm...

Dit bericht is ge-edit door Pistonpen Paultje op 19-6-2004 15:57
 
Blukaap2 19-6-2004 16:43 Print reply

Posts: 9956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power
en een runner heeft net als zo'n honda vloeistof met een slang naar de pomp.



Ehh, nee ?

Een minarelli horizontaal blok heeft het op die manier.
Een runner heeft het net zoals RS in het blok zitten, aan de cilindervoet.

Volgende poging .
 
Stoere brommers
Pingu 19-6-2004 19:45 Print reply
Posts: 1842
wat een schraal topic vol met zinloos blatende rs-sletjes. Bedenk is ff gewoon een reden waarom een blok sneller kan zijn? Dan krijg je doelloze antwoorden als nieuwere techniek , waar vind je die dan? Carterinlaat? Zo boeiend is dat niet als het om vermogen gaat. Het enige wat boeit is dat je, omdat je voor honda geen boeiende cilinders hebt, wat meer moeite erin zult moeten steken om op hetzelfde niveau te komen.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
-Zeroed in- 19-6-2004 20:04 Print reply

Posts: 3255
das brommerforum tegenwoordig, deal with it
 
Blukaap2 19-6-2004 20:05 Print reply

Posts: 9956
Jij bent er een onderdeel van anders .
 
Stoere brommers
-Zeroed in- 19-6-2004 20:37 Print reply

Posts: 3255
jij ook tegenwoordig
(en) jij hapt op alles wat mogelijk is


Dit bericht is ge-edit door -Zeroed in- op 19-6-2004 20:38
 
Rs_Daan 19-6-2004 21:20 Print reply

Posts: 84
zeker dat je wel MHR speed cilinders voor AM5 hebt..

 
HyperRacing Daan
gonzales 19-6-2004 21:44 Print reply

Posts: 1319
net zoals ik zei honda heeft geen goed ontwikkelde cillinder meer en is daardoor moeilijker snel te maken
 
burn your rubber not your soul
de_koen 19-6-2004 22:21 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

net zoals ik zei honda heeft geen goed ontwikkelde cillinder meer en is daardoor moeilijker snel te maken


Neem er dan eens een GT4 bij, of een doodgewone GE2 op NSR, die is met goede uitlaat en 16 carb gewoon (even) snel(ler) als am6 met 50cc hoor...
 
Honda 5-Bak te koop
gonzales 19-6-2004 22:24 Print reply

Posts: 1319
meschien gek idee maar laatst een mhr cillinder gezien voor een derbi die heeft 2 hulpuitlaatpoortjes zou een nsr cillinder die ook eventueel kunnen bijgefreestd worden ?
 
burn your rubber not your soul
Blukaap2 19-6-2004 22:27 Print reply

Posts: 9956
Bij de GT4 volgens mij wel.
 
Stoere brommers
gonzales 19-6-2004 22:27 Print reply

Posts: 1319
hmmm gt4 is dat origi nl cillinder ?
 
burn your rubber not your soul
Blukaap2 19-6-2004 22:28 Print reply

Posts: 9956
Neuh.
 
Stoere brommers
mb-cruisefather.nl 19-6-2004 22:29 Print reply

Posts: 266
Niet echt.
Verschrikkelijk snel dinkie gt4.
 
gonzales 19-6-2004 22:34 Print reply

Posts: 1319
net gezien sorry voor mijn ENORME flater
 
burn your rubber not your soul

Dit topic is 11985 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 13 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved