keesrees |
18-6-2004 23:43 |
Posts: 106 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: SIWWN
Heeft nog niemand het in z'n kop gehaald om zelf een cilinder te maken?
idd..zelf alles erin frezen
|
|
|
|
arie-de-arier |
19-6-2004 0:21 |
|
NSR RULEZZ |
19-6-2004 0:22 |
Posts: 4934 |
nooit iemand in z'n kop gehaalt een am6 cylinder op z'n honda blok te bouwen?
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
arie-de-arier |
19-6-2004 0:23 |
Posts: 10000 |
koeling is anders, en de slag ook moet je een am drijfstang in je honda kruk laten persen oid
|
|
Allah is beter |
|
bart de schakelgek |
19-6-2004 0:26 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
koeling is anders, en de slag ook moet je een am drijfstang in je honda kruk laten persen oid
koeling is minste probleem
bouw je gewoon na als een honda cilinder, dus dichtmaken en buisje aan zijkant oid
en drijfstang heeft niets met slag te maken
maar slag is ook zo op te lossen lijkt mij
heej dit is een cool idee
|
|
Limburger |
|
NSR RULEZZ |
19-6-2004 0:28 |
Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
koeling is anders, en de slag ook moet je een am drijfstang in je honda kruk laten persen oid
ja dus?
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
arie-de-arier |
19-6-2004 0:28 |
Posts: 10000 |
schaam smiley, je zult je kruk idd aan moeten passen of je carters voor je kruk, en je zult ook wel een andere drijfstang nodig hebben denk ik,
@ nsr rulezzz,
nou dan kan niet zomaar even iedereen dat doen
als iedereen een freesbank in zn kamer had staan en kon die ook goed gebruiken dan hadden wel al heel wat leuke projectjes gezien denk ik, en carterinlaat is ook naar probleempje
Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 19-6-2004 0:29
|
|
Allah is beter |
|
NSR RULEZZ |
19-6-2004 0:29 |
Posts: 4934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
schaam smiley, je zult je kruk idd aan moeten passen of je carters voor je kruk, en je zult ook wel een andere drijfstang nodig hebben denk ik
uiteraard
en je zal je gaten in je blok/cyl ook wel aan moeten passen
|
|
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ??? |
|
bart de schakelgek |
19-6-2004 0:30 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
schaam smiley, je zult je kruk idd aan moeten passen of je carters voor je kruk, en je zult ook wel een andere drijfstang nodig hebben denk ik
waarom nou die andere drijfstang
misschien lukt het wel met gewoon een honda kruk
wat is de pen van een honda en am6? allebei 13?
|
|
Limburger |
|
Bullet |
19-6-2004 0:30 |
Posts: 12150 |
AM6 = 12
honda volgens mij ook...
Dit bericht is ge-edit door Bullet op 19-6-2004 0:31
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
arie-de-arier |
19-6-2004 0:31 |
Posts: 10000 |
nee, 12 van honda, am weet ik niet
|
|
Allah is beter |
|
[RRT] Lost-P |
19-6-2004 0:31 |
Posts: 4578 |
allebei 12 dus
|
|
Chille Tune shit dan |
|
arie-de-arier |
19-6-2004 0:32 |
Posts: 10000 |
@ bart overdrijfstang
volgens mij zijn de drijfstang lengtes niet hetzelfde
|
|
Allah is beter |
|
bart de schakelgek |
19-6-2004 0:35 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
@ bart overdrijfstang
volgens mij zijn de drijfstang lengtes niet hetzelfde
boeiend?
komt allemaal goed joh, is met voetpakkingen wel op te lossen
was ns-1 dan 13mm?
Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 19-6-2004 0:38
|
|
Limburger |
|
Bullet |
19-6-2004 0:37 |
Posts: 12150 |
en Tapeindgaten ?
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|