Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - honda sneller dan am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1141 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19782 - honda sneller dan am6
Pagina 10 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 12005 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

keesrees 18-6-2004 23:43 Print reply
Posts: 106
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SIWWN

Heeft nog niemand het in z'n kop gehaald om zelf een cilinder te maken?


idd..zelf alles erin frezen
 
arie-de-arier 19-6-2004 0:21 Print reply

Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

wat op circuit waar is : am6 en derbi blok . honda blok . mina blok is geen favo op circuit ergens omdat carters niet mooi gelagerdt zijn van de versnellingsbak geloof ik .de derbi is momenteel absolute favo nu ja am6 en derbi blok halen DEZELFDE prestatie's . wat menmij vertelde over honda was het volgende . omdat honda gewone ovale uitlaatpoort heeft kan honda niet meer toeren draaien dan derbi-mina . hierdoor verliest honda aan topsnelheid . MAAR het koppel dat honda ontwikkeld zal nopoit door een derbi-mina blok ontwikkeld worden -

besluit geef een honda een anderze uitlaatpoort en ze is zeker weten snelelr dan iedere derbi-mina of kawa blok -suzuki honda zou het snelst zijn maar heeft helaas geen enkele goeie cillinder tenzij je een origi 80cc neemt die heeft vlinbderpoort en geloof me als die goed getuned zijn kan je geen enkele snellere schakel vinden hoor


als jij een vlinder poort in plaats van een ovaalpoortje kunt maken breng ik wel een keer een GE2 bij je langs
 
Allah is beter
NSR RULEZZ 19-6-2004 0:22 Print reply

Posts: 4934
nooit iemand in z'n kop gehaalt een am6 cylinder op z'n honda blok te bouwen?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
arie-de-arier 19-6-2004 0:23 Print reply

Posts: 10000
koeling is anders, en de slag ook moet je een am drijfstang in je honda kruk laten persen oid
 
Allah is beter
bart de schakelgek 19-6-2004 0:26 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

koeling is anders, en de slag ook moet je een am drijfstang in je honda kruk laten persen oid


koeling is minste probleem
bouw je gewoon na als een honda cilinder, dus dichtmaken en buisje aan zijkant oid

en drijfstang heeft niets met slag te maken

maar slag is ook zo op te lossen lijkt mij
heej dit is een cool idee
 
Limburger
NSR RULEZZ 19-6-2004 0:28 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

koeling is anders, en de slag ook moet je een am drijfstang in je honda kruk laten persen oid


ja dus?
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
arie-de-arier 19-6-2004 0:28 Print reply

Posts: 10000
schaam smiley, je zult je kruk idd aan moeten passen of je carters voor je kruk, en je zult ook wel een andere drijfstang nodig hebben denk ik,

@ nsr rulezzz,

nou dan kan niet zomaar even iedereen dat doen

als iedereen een freesbank in zn kamer had staan en kon die ook goed gebruiken dan hadden wel al heel wat leuke projectjes gezien denk ik, en carterinlaat is ook naar probleempje

Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 19-6-2004 0:29
 
Allah is beter
NSR RULEZZ 19-6-2004 0:29 Print reply

Posts: 4934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

schaam smiley, je zult je kruk idd aan moeten passen of je carters voor je kruk, en je zult ook wel een andere drijfstang nodig hebben denk ik

uiteraard
en je zal je gaten in je blok/cyl ook wel aan moeten passen
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
bart de schakelgek 19-6-2004 0:30 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

schaam smiley, je zult je kruk idd aan moeten passen of je carters voor je kruk, en je zult ook wel een andere drijfstang nodig hebben denk ik


waarom nou die andere drijfstang
misschien lukt het wel met gewoon een honda kruk

wat is de pen van een honda en am6? allebei 13?
 
Limburger
Bullet 19-6-2004 0:30 Print reply

Posts: 12150
AM6 = 12

honda volgens mij ook...

Dit bericht is ge-edit door Bullet op 19-6-2004 0:31
 
**My BungHole Will Speak Now**
arie-de-arier 19-6-2004 0:31 Print reply

Posts: 10000
nee, 12 van honda, am weet ik niet


 
Allah is beter
[RRT] Lost-P 19-6-2004 0:31 Print reply
Posts: 4578
allebei 12 dus
 
Chille Tune shit dan
arie-de-arier 19-6-2004 0:32 Print reply

Posts: 10000
@ bart overdrijfstang

volgens mij zijn de drijfstang lengtes niet hetzelfde
 
Allah is beter
bart de schakelgek 19-6-2004 0:35 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

@ bart overdrijfstang

volgens mij zijn de drijfstang lengtes niet hetzelfde


boeiend?
komt allemaal goed joh, is met voetpakkingen wel op te lossen

was ns-1 dan 13mm?

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 19-6-2004 0:38
 
Limburger
Bullet 19-6-2004 0:37 Print reply

Posts: 12150
en Tapeindgaten ?
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 12005 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 10 van 17
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved