Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #19727 - MB doet het niet goed
|
Pagina 3 van 3
|
Dit topic is 1582 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Muerte aka Ozzy |
16-6-2004 22:19 |
Posts: 3255 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Woutertax
Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik een ge2 op mn nsr legde... je moet hem proberen stationair te laten lopen (5min) en dan steeds je gas opbouwen... Want je zuigerveren moeten ff inslijten.. Veel succes
Mssl wouter
zuigerveren inslijten? lol..
maar hij start wel.. maar rijdt niet.. hmz.. ligt niet aan je "in te slijten zuigerveren hoor..".. ..
|
|
Trotse eigenaar van een Duuc 748 |
|
Joostvdw |
16-6-2004 22:19 |
Posts: 4789 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vincent1988
Dan gaak da ff proberen
thnx
ik zou zowieso je rem er idd afhalen, dan is dat et iig niet
en dan je afstellingen heel extreem maken, dan weet je welke kant je op moet zoeken,
dus bijv gewoon heel het filter eraf -> hoe loopt ie dan?
filter eraf, maar choke erop -> hoe dan?
filter erop, geen choke -> wat dan?
enzovoort enzovoort (geen zin meer om te typen )
|
|
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer |
|
Vincent1988 |
16-6-2004 22:29 |
Posts: 525 |
Maar ook in zn vrij (dus onbelast) gaat ie maar tot 5500 toeren en dan gaat ie sputteren en valt ie terug, dus dat is sowizo niet goed. Als dat weg is kan ik verder gaan kijken. Dus ik moet nu eerst het probleem met het sputteren oplossen (maar zou het valse lucht kunnen zijn? Dat weet ik nu nog steeds niet, of dit de oorzaak van het probleem kan zijn.) En dat met die zuigerveren probeer ik wel, k moet toch wat. Maar ideen zijn welkom
|
|
|
|
Jozeff - Forum en Sales Moderator |
16-6-2004 22:56 |
Posts: 10835 |
zou valse lucht kunnen zijn, maar meestal loopt hij dan juist harder stationair. Om dat te controleren moet je hem laten lopen en met remreiniger of carbreiniger tegen je pakkingen aan spuiten. Als hij daar op reageerd, heb je valse lucht. Dus: voetpakking, membraan/spruitstukpakking, luchtaansluiting op carb
|
|
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos. |
|
Vincent1988 |
16-6-2004 23:06 |
Posts: 525 |
Dan ga ik ook dat morgen proberen, thnx
|
|
|
|
SMALL HONDA |
16-6-2004 23:28 |
Posts: 1575 |
Heb je hem sowieso al een keertje ene beetje warm laten worden?
Want als ik mijn MB start kan ik ook niet meteen weg rijden en moet die ff warm worden, na een 20sec ofzo kan ik dan pas wegrijden en dan kan ik ook noet echt ver in de toeren, pas als die lekker warm is blasst die volle toeren.
|
|
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf. |
|
Vincent1988 |
17-6-2004 16:53 |
Posts: 525 |
Update:
Kep vandaag nagkeken of ie valse lucht trok, dit was niet het geval. Alles is goed aangedraaid, en mn brom reageerd niet als ik rond mn pakkingen remmenreiniger spuit. Kep m ook ff stationair laten draaien, dit had ook geen effect. K wil nu een nieuwe bougie gaan proberen, welke moet ik nemen? K wil een champion gaan halen, maar welke warmtegraad moet ik hebben?? Van NGK weet ik het wel, maar welke van champion staat gelijk aan een B8HS? Wat ik neem aan dat deze wel goed is.
|
|
|
|
de_koen |
17-6-2004 17:30 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Vincent1988
Update:
Kep vandaag nagkeken of ie valse lucht trok, dit was niet het geval. Alles is goed aangedraaid, en mn brom reageerd niet als ik rond mn pakkingen remmenreiniger spuit. Kep m ook ff stationair laten draaien, dit had ook geen effect. K wil nu een nieuwe bougie gaan proberen, welke moet ik nemen? K wil een champion gaan halen, maar welke warmtegraad moet ik hebben?? Van NGK weet ik het wel, maar welke van champion staat gelijk aan een B8HS? Wat ik neem aan dat deze wel goed is.
NGK 8 erin, als hij het dan nog doet, gewoon armer afstellen dan.
Met versleten zuigerveren, en evt slechte pakkingen, heb je grotere sproeier nodig, nu is dat opgelost, dus kleindere sproeier
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Vincent1988 |
17-6-2004 20:30 |
Posts: 525 |
ok hij doet t weer, k weet niet cker waar het aan lag, maar waarschijnlijk stond de ontsteking niet op tijd. Of het bougie kapje zat te los (kep t allebei gedaan en daarna pas gestart), maar ik denk het 1e. Maar iig bedankt voor de reacties allemaal
|
|
|
|
Dit topic is 1582 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 3 van 3
|
|