Nee, dat denk ik dan weer niet...
Ik denk dat ze naar de volgende dingen hoofdzakenlijk zullen kijken :
Verlichting
Remmen
Kabelboom
Niet opgevoerd
Banden
Frame nog wel deugenlijk, dus niet half doorgerot
Speling balhoofd
Denk dat dit een beetje de hoofd zaak word,
Mocht er iets niet kloppen bijv. de remmen, mag je een keer terug komen op afspraak...
Maar ik denk dat als je mono bijv. gelast is dat dat geen probleem zal zijn, ik bedmessage=Nee, dat denk ik dan weer niet...
Ik denk dat ze naar de volgende dingen hoofdzakenlijk zullen kijken :
Verlichting
Remmen
Kabelboom
Niet opgevoerd
Banden
Frame nog wel deugenlijk, dus niet half doorgerot
Speling balhoofd
Denk dat dit een beetje de hoofd zaak word,
Mocht er iets niet kloppen bijv. de remmen, mag je een keer terug komen op afspraak...
Maar ik denk dat als je mono bijv. gelast is dat dat geen probleem zal zijn, ik bedoel, het blijft toch een brommer. En als ze dan ineens een brommer kunnen ''afkeuren'' omdat de mono ( professioneel )gelast is, dan zou het wel heel erg streng zijn
edit : en als ze dan echt zo streng zullen worden, zullen de oude brommers ( MB MT DT TSX enz. ) behalve Honda CB :P denk echt wel als verleden tijd beschouwd kunnen worden. Voor het grootste deel dan
Dit bericht is ge-edit door Ed Honda CB50J op 16-6-2004 13:20