Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - carter maken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 867 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19643 - carter maken
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1007 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Teunmenator 13-6-2004 21:08 Print reply

Posts: 2524
Ik zou kneedbaar metaal halen. Het netjes vetvrij maken (het er een beetje leuk opsmeren uiteraard). En dan gewoon een gat op de goeie plek boren en de vorm er weer eeen beetje netjes van slijpen/vijlen
 
PaulTSX 13-6-2004 21:12 Print reply

Posts: 485
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder

op zijn boeren manier:

als gu ut nie mir wit, gebruik dan kit,

en is het gat te ruim, gebruik dan purschuim...




Gei kom zeker ook ut brabant
 
http://groups.msn.com/paultsx
barry 13-6-2004 21:17 Print reply

Posts: 7387
als je het zal willen lassen zal je het moeten tiglassen (als het wat moet worden dan, en geen klodderig iets), dus moet je al tig-apparaat ter beschikking hebben

en dan nog iets, aluminium lassen is wel te doen, maar giet aluminium legeringen? ik heb er zo mijn twijfels over...

omdat je niet weer waarmee het gelegeerd is en ddus ook zo niet weet of het lasbaar is

edit:
tis volgens mij wel te doen, maar dan moet je zonder toevoegmateriaal lassen, en dat wordt lastig als het stuk dat gelast moet worden veel is afgebrokkeld ipv er afgescheurd o.i.d


Dit bericht is ge-edit door barry op 13-6-2004 21:19
 
He?
Pingu 14-6-2004 12:37 Print reply
Posts: 1842
Het is gewoon te lassen, waarom geloof je me niet
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
arie-de-arier 14-6-2004 12:44 Print reply

Posts: 10000
volgens mij ook, met cr80 cillinder passend maken op mb/t blok moest er toch ook wat verlast worden aan het carter dacht ik?
 
Allah is beter

Dit topic is 1007 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved