Ja Weh nou |
12-6-2004 23:00 |
Posts: 2242 |
dat kan je aan de cilinder toch wel zien? offie getuned is
|
|
HTS Autotechniek |
|
arie-de-arier |
12-6-2004 23:31 |
Posts: 10000 |
als je even een paar dagen wacht
|
|
Allah is beter |
|
-jaZper- |
12-6-2004 23:55 |
|
arie-de-arier |
12-6-2004 23:56 |
Posts: 10000 |
link je nou serieus van een harde schijf
snel editen eh
Dit bericht is ge-edit door arie-de-arier op 12-6-2004 23:56
|
|
Allah is beter |
|
Blukaap2 |
12-6-2004 23:57 |
Posts: 9956 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
[...]
ja
afbeelding
Ik zie, ik zie, een imi die het overleeft als je het gas 5min vol open hebt gehouden in de 2, zodat ie uitloopt naar 75km/u (wat in het echt 60 geweest zal zijn).
Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 12-6-2004 23:58
|
|
Stoere brommers |
|
-jaZper- |
12-6-2004 23:58 |
Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]
kijk, sommige lui kunnen maar beter niks zeggen als ze het nieteens gezien hebben
ik word moe van jullie, waarom zou het niet kunnen, ach laat ook maar verspilde moeite.
w8 maar tot de bm
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 12-6-2004 23:59
|
|
groene motoren gaan harder |
|
Blukaap2 |
13-6-2004 0:01 |
Posts: 9956 |
Heel simpel, om 75 te gaan in de 2 met een 14-45 vertanding moet je ongeveer 16000rpm draaien.
En je kan me niet wijsmaken dat ie dat uberhaupt doet en al helemaal niet dat ie dan nog vermogen heeft.
Je teller overdrijft dus flink en je hebt ws het gas gewoon een tijdje opengehouden.
Mijn MTX-sh haalde ook 11000rpm in de 3 met een begrensde ori uitlaat en 70 eurocilindro, als je maar wat geduld had.
Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 13-6-2004 0:02
|
|
Stoere brommers |
|
de_koen |
13-6-2004 0:03 |
Posts: 5595 |
volgens mij heeft hij idd de tellers van robert lukkes overgekocht
Ik geloofde hem al niet met zijn 100 op de teller, nu ist al 75 in de 2de
dat haal ik met belg."tuned", 6bak, 14-38vertand nog niet in de 3 digi dan....
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
bart de schakelgek |
13-6-2004 1:58 |
Posts: 5987 |
waarom maak je 1 fluiter 15 en de andere 14?
|
|
Limburger |
|
Neonlampje |
13-6-2004 10:28 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
[...]
ja
afbeelding
Hej, ik zie dat je de fluiters al onder de knie hebt
je hebt wel enorm veel opp btw voor een imi
edit:
bart: significantie fouten ws... krijg je als je alles in mm's doet
Dit bericht is ge-edit door Neonlampje op 13-6-2004 10:29
|
|
|
|
Zoetahmeerdah [Marcel] |
13-6-2004 11:16 |
Posts: 5996 |
topicstarter, je kan toch de uitlaatpoort goed bekijken of die bewerkt is???
|
|
ik haat mensen |
|
Pingu |
13-6-2004 12:17 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
[...]
kijk, sommige lui kunnen maar beter niks zeggen als ze het nieteens gezien hebben
ik word moe van jullie, waarom zou het niet kunnen, ach laat ook maar verspilde moeite.
w8 maar tot de bm
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 12-6-2004 23:59
Ik vind het iig wel ruig dat je er fluiters bijgezet hebt. Zal opzich wel presteren.
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
Hans F |
13-6-2004 12:22 |
Posts: 4326 |
ook best netjes voor een eerste keer, hoe heb je het in het uitlaatkanaal laten aansluiten?
|
|
|
|
arrier |
13-6-2004 13:09 |
Posts: 2221 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
[...]
ja
afbeelding
ik ben niet de slimste in dat poortmap gedoe maar is jou inlaat poort maar vooor de helft open bij het odp? of zie ik het verkeerd en die zou dan toch helemaal open moeten zijn ofniet?
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 12-6-2004 23:57
|
|
|
|
Ja Weh nou |
13-6-2004 14:06 |
Posts: 2242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
[...]
ja
afbeelding
Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 12-6-2004 23:57
heb je dat eerst met een boortje gedaan ?
|
|
HTS Autotechniek |
|