Ja Weh nou |
12-6-2004 21:58 |
Posts: 2242 |
er bestaan ook nog poorten waarlangs de gassen moeten, scheeld ook best wel
|
|
HTS Autotechniek |
|
honda_2takt_power |
12-6-2004 22:01 |
Posts: 6744 |
ja das waar maar mijne loopt wel harder wat wil je als je waarschijnlijk een 50 snel heb en biturbo uitlaat en een 16mm carb
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
Ja Weh nou |
12-6-2004 22:03 |
Posts: 2242 |
ben je er nou achter dat het niet aan de koeling ligt?
|
|
HTS Autotechniek |
|
honda_2takt_power |
12-6-2004 22:04 |
Posts: 6744 |
ja het gaat niet om koeling maar toeren en aantal cc en je uitlaat en je carb
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
PlaceR |
12-6-2004 22:28 |
Posts: 1588 |
AC is denk ik ongeveer evensnel (voor de niet PRO-tuners onder ons)
maar het verschil zit hem in aanbod
een cil-designer als malossi maakt de AC cil juit midner hoogtoerig en snel omdat hij dan warmer word dan de LC versie met zelfde portmap.
en als hij warm word weet meneer malossie ook wel dat hij snel stuk gaat, en dan lijtk ze merk niet degelijk.
bij LC durven ze verder te gaan met standaard-te-koop-opvoer-cilinders. en daaromd enkt iedereen dat het sneller is
het LC aanbod is gewoon sneller
|
|
|
|
Neonlampje |
12-6-2004 22:30 |
Posts: 14825 |
Klopt helemaal.
Maar bij dit soort vergelijkingen moet je hetzelfde blok in gedachte nemen, en eenzelfde type cilinder, met dezelfde wand, porting en andere relvante factoren. Behalve dus de aspecten waar je antwoorden op wilt hebben, in dit geval de koeling
Achja, utfs is eigenlijk ook wel van toepassing
|
|
|
|
Blukaap2 |
12-6-2004 23:24 |
Posts: 9953 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gonzales
heb het gevoel dat een ac blokje veeeeeeeeel meer koppel heeft lc geloof ik nie zo meer in
Jah, maar als je minder valide bent is gevoel ook niet echt aanwezig .
|
|
Stoere brommers |
|
SpeedyR |
12-6-2004 23:45 |
Posts: 1220 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power
met lc heb je minder kans op vastlopen maar ik ree gister ff op de mtx van richard 655 met een 50cc nsr merkte veel verschil met mij 50cc ac mijne vind ik veel lekkerder trekken dan die mtx van richard en mijne is ook nog wat sneller
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 12-6-2004 19:53
Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 12-6-2004 19:55
kerel je vergeet wel heel mooi te vermelden dat jij een andere carb erop heb,50snel(waarscheinlijk) en dikke pijp erop
mijnes is gewoon standaart onbegrenst en een imi pijpje die etzelfde effect geeft als ori onbegrensde pijp (ja en beetje klein achtertandwiel ja )
|
|
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op...... |
|
-jaZper- |
12-6-2004 23:46 |
Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mr. 4-takt
Ik denk dat LC langzamer is vanwege het extra gewicht van de radiateur, kvs en slangen
idd, en het vervangen van cilinder is ook klote
lucht is makkelijker en heeft een constante koeling, bij lc kan er een lek komen oververhit raken enz.
|
|
groene motoren gaan harder |
|
arie-de-arier |
12-6-2004 23:49 |
Posts: 10000 |
dat heet je brommer onderhouden
|
|
Allah is beter |
|
Neonlampje |
12-6-2004 23:53 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
[...]
idd, en het vervangen van cilinder is ook klote
lucht is makkelijker en heeft een constante koeling, bij lc kan er een lek komen oververhit raken enz.
neej ac heeft geen constantere koeling.. alleen de kans op complicaties is veel minder.
Maargoed, hoe vaak heb je nou dat er een mus in je radiator zit?
|
|
|
|
Blukaap2 |
12-6-2004 23:53 |
Posts: 9953 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
idd, en het vervangen van cilinder is ook klote
Ik vind het makkelijker, KVS aflaten is zo gedaan en je kunt er veel makkelijker bij door het ontbreken van irritante koelribben
lucht is makkelijker en heeft een constante koeling,
constante koeling, dat is nou net een eigenschap van een LC ding (met thermostaat)
bij lc kan er een lek komen oververhit raken enz.
bij een luchtkoeler kan ie ook oververhit raken en dan merk je het niet eens
Doe nog eens poging om slim over te komen joh, de eerste is iig mislukt .
|
|
Stoere brommers |
|
arie-de-arier |
12-6-2004 23:53 |
Posts: 10000 |
wil wel eens gebeuren, terug rijden van de NH toermeeting had ik er ook bijna een tussen
|
|
Allah is beter |
|
bart de schakelgek |
13-6-2004 1:53 |
Posts: 5987 |
harrie is weer aan het bitchen, niet normaal
|
|
Limburger |
|
GSMJUNK |
13-6-2004 3:10 |
Posts: 1803 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
dan mag die stomme gsm junk even alles uitleggen
whahaahahah dat gvd dennis en niet ik
|
|
NEE ik kan niet rijden |
|