Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - DT moet sneller

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 750 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19600 - DT moet sneller
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1072 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

der deutscher 12-6-2004 12:35 Print reply

Posts: 219
gewoon een andere uitlaat. en miss een grote carb. meer dan genoeg. moet zelf aleen nog een andere uitlaat op gooie, maar zou een homoet kope als je 'm lekker wilt late lope. uitlate voor een dt zijn moeilijk te vinde en ik weet nie waar je vandaan komt maar in zetten onder wageningen heb je een zaak die je perfect kan helpe hiers et adres: www.speed-centre.nl
 
Killerbean 12-6-2004 12:38 Print reply

Posts: 3243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

Leg in ieder geval geen 70cc onder. Je kloppeling houdt dat niet. Gewoon 50 snel met een 16mikuni en een gianelli. Dan loopt hij net 80.


gelul, koppeling houd het prima als jij er sterke veren en nieuwe platen inzet (kost ongeveer 5-10 euro)
je hebt zelf nieteens een DT (zit je anderen na te praten ofzo ?)

trouwens honda SS50 heeft 1 plaat koppeling
 
RX loos
der deutscher 12-6-2004 12:40 Print reply

Posts: 219
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

[...]


gelul, koppeling houd het prima als jij er sterke veren en nieuwe platen inzet (kost ongeveer 5-10 euro)
je hebt zelf nieteens een DT (zit je anderen na te praten ofzo ?)

trouwens honda SS50 heeft 1 plaat koppeling


ligt eraan welk jaartal die dt komt. die van mij is uit 95 en de oudere modellen uit de jare 80 zouk et nie probere...
 
Ed Honda CB50J 12-6-2004 12:56 Print reply

Posts: 4190
Koop een 70cc Polini
24mm mikuni
140 sproeier
En een snelle Luhao pijp ( zijn niet meer te koop, en anders moeilijk te vinden.. )
NIET de standaard pijp !
twv : 14:44

Dan ga je 110 als je de oude DTmx hebt, koppeling houd het wel. Maar zorg dat je er de juiste olie in hebt zitten, niet te dik niet te dun.
Vervang de platen desnoods, en zet er strakkere veren in.
Dan houd de koppeling het best. Al dat gezeur dat een DT een brakke koppeling heeft is bullshit %2message=Koop een 70cc Polini
24mm mikuni
140 sproeier
En een snelle Luhao pijp ( zijn niet meer te koop, en anders moeilijk te vinden.. )
NIET de standaard pijp !
twv : 14:44

Dan ga je 110 als je de oude DTmx hebt, koppeling houd het wel. Maar zorg dat je er de juiste olie in hebt zitten, niet te dik niet te dun.
Vervang de platen desnoods, en zet er strakkere veren in.
Dan houd de koppeling het best. Al dat gezeur dat een DT een brakke koppeling heeft is bullshit %3message=Koop een 70cc Polini
24mm mikuni
140 sproeier
En een snelle Luhao pijp ( zijn niet meer te koop, en anders moeilijk te vinden.. )
NIET de standaard pijp !
twv : 14:44

Dan ga je 110 als je de oude DTmx hebt, koppeling houd het wel. Maar zorg dat je er de juiste olie in hebt zitten, niet te dik niet te dun.
Vervang de platen desnoods, en zet er strakkere veren in.
Dan houd de koppeling het best. Al dat gezeur dat een DT een brakke koppeling heeft is bullshi53message=Koop een 70cc Polini
24mm mikuni
140 sproeier
En een snelle Luhao pijp ( zijn niet meer te koop, en anders moeilijk te vinden.. )
NIET de standaard pijp !
twv : 14:44

Dan ga je 110 als je de oude DTmx hebt, koppeling houd het wel. Maar zorg dat je er de juiste olie in hebt zitten, niet te dik niet te dun.
Vervang de platen desnoods, en zet er strakkere veren in.
Dan houd de koppeling het best. Al dat gezeur dat een DT een brakke koppeling heeft is bullshit
Tis een prima koppeling, alleen moet je het wat meer aandacht geven. dus de goeie spullen kopen voor het aantal cc wat je eronder gooit...
Dan is het een prima koppeling hoor

ik heb nog een 70cc polini te koop, 50km mee gereden, krasvrij. Voor ? 90,- is ie van jouw. @admin niet zeuren over sales

En als je gewoon 50cc wilt houden, koop een eurokit. Loopt al leuk ( 80 ofzo ) en minimaal 16mm erachter, standaard pijp kan je dan gewoon houden, mt
Tis een prima koppeling, alleen moet je het wat meer aandacht geven. dus de goeie spullen kopen voor het aantal cc wat je eronder gooit...
Dan is het een prima koppeling hoor

ik heb nog een 70cc polini te koop, 50km mee gereden, krasvrij. Voor ? 90,- is ie van jouw. @admin niet zeuren over sales

En als je gewoon 50cc wilt houden, koop een eurokit. Loopt al leuk ( 80 ofzo ) en minimaal 16mm erachter, standaard pijp kan je dan gewoon houden, maaktA-z
Tis een prima koppeling, alleen moet je het wat meer aandacht geven. dus de goeie spullen kopen voor het aantal cc wat je eronder gooit...
Dan is het een prima koppeling hoor

ik heb nog een 70cc polini te koop, 50km mee gereden, krasvrij. Voor ? 90,- is ie van jouw. @admin niet zeuren over sales

En als je gewoon 50cc wilt houden, koop een eurokit. Loopt al leuk ( 80 ofzo ) en minimaal 16mm erachter, standaard pijp kan je dan gewoon houden, maaktA-z
Tis een prima koppeling, alleen moet je het wat meer aandacht geven. dus de goeie spullen kopen voor het aantal cc wat je eronder gooit...
Dan is het een prima koppeling hoor

ik heb nog een 70cc polini te koop, 50km mee gereden, krasvrij. Voor ? 90,- is ie van jouw. @admin niet zeuren over sales

En als je gewoon 50cc wilt houden, koop een eurokit. Loopt al leuk ( 80 ofzo ) en minimaal 16mm erachter, standaard pijp kan je dan gewoon houden, maakt weinig verschil tegen een proma oid.
Desnoods laat je hem dat tjoenen, dan moet je de 90 wel redden.
YAMAHA DT50MX is echt wel een snelle brommer
Voor zijn gewicht zeker

edit : wtf ? waarom staat het nou weer dubbel ? wordt zeker gehacked ofzo

Dit bericht is ge-edit door Ed Honda CB50J op 12-6-2004 12:58
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Teunmenator 12-6-2004 13:08 Print reply

Posts: 2524
idd die koppeling da zal het probleem niet worden. De mijne slipte ook bij mijn 70cc. Ik heb andere veren gehaald, nieuwe platen, dunne olie en hij slipt niet meer (al had ik ondertusse wel een 80cc koppeling aan kunnen komen en die moet ik er nog opzette )
 

Dit topic is 1072 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved