Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - begrenzer op de uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 793 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19585 - begrenzer op de uitlaat
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3969 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

POM 14-6-2004 21:31 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cross_ man_ teun

ik heb wat gefikst
afbeelding

----------------------------------------------
denk je nou egt dat die woute da nie zien
lees dammit ik wou schelden het zit achter mw kappen tis een seat pyp
 
Lorat 14-6-2004 21:31 Print reply
Posts: 25
Hoe wil je die zo snel indraaien als het wemelt van de motorwouten?
Verder wel een goed idee!
 
POM 14-6-2004 21:35 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lorat

Hoe wil je die zo snel indraaien als het wemelt van de motorwouten?
Verder wel een goed idee!

welke de moer of die kogel kraan??
kraan gaat even snel als jij je begrenzer aan zet enn die boout is wel lekker warm
 
T-Mon 14-6-2004 21:35 Print reply

Posts: 113
ff op clint z'n tekenkunsten. Als je ff goed kijkt kun je nooit een klepje dat precies in een buis past met een scharnierpunt aan 1 kant maken. Want aangezien da ding rond is stoot hij met zijn diameter tegen de binnekant van de pijp aan. Je kunt m dus in praktijk niet eens kantelen. je moet dus een scharnierpunt in het midden maken. Is misshcien niet helemaal duidelijk maar als je het even met een keukenrol en stukje papier probeert zul je zien dat het papiertje bol vouwt als je hem op jou manier vastmaakt en opendoet.
 
schijt aan, 't rijdt nog.
Joscross 14-6-2004 21:35 Print reply

Posts: 12501
Zorgt die kogelkraan niet voor weerstand ook al staat ie helemaal open?

@ pom..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 14-6-2004 21:35
 
Lorat 14-6-2004 21:37 Print reply
Posts: 25
Ik bedoelde die kraan.
Ik heb wel vaker meegemaakt dat jij denkt dat ze niet kijken maar op het moment dat je iets raars doet ze het wel heel goed hebben gezien!
 
NSR JunK 14-6-2004 21:39 Print reply

Posts: 2339
zon kogelkraan in je pijp lassen was ook mijn id. nooit tot uitvoering gekomen maar as je dr over nadenkt zout perfect moeten werken.. dus ben benieuwt. je kan dat ding gewoon aanzetten dmv een touwtje oid..
 
NSR JunK 14-6-2004 21:43 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Zorgt die kogelkraan niet voor weerstand ook al staat ie helemaal open?

@ pom..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 14-6-2004 21:35


nee niet als je de goede diameter neemt. zon ding staat in geopende stand echt helemaal open.
 
Teunmenator 14-6-2004 21:47 Print reply

Posts: 2524
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR JunK

zon kogelkraan in je pijp lassen was ook mijn id. nooit tot uitvoering gekomen maar as je dr over nadenkt zout perfect moeten werken.. dus ben benieuwt. je kan dat ding gewoon aanzetten dmv een touwtje oid..


Draait wel heel zwaar dan ofniet? ik heb wel ooit een ander idee gehad bij mijn luhao pijp. daar heb je namelijk een dik expansie gedeelte waar ineens een vrij dunne pijp opstaat. Je zou dan moeten zorge dat er een klepje naast het gat zit aan de binnekant van je expansie gedeelte, Als je dan aan een staalkabeltje trekt moet het klepje mooi voor het gat (een deel ervan) komen zitten en daar blijven.

Wat me ook nog altijd een goed idee leek is een soort van klepje in je spruitstuk maken en dan het ijzerdraadje waarmee je hem aantrekt door dat gaatje v.d. olietoevoer (als je mengsmering hebt ) Het nadeel is dat dit een goed systeem moet zijn want je kunt niet hebben dat de helft je cilinder ingaat..
 
NSR JunK 14-6-2004 21:51 Print reply

Posts: 2339
kogelkranen draaien niet zwaar hoor. en wss komt dr genoeg olie uit je cilinder tussen zitten zodat het soepel blijft lopen.
 
Zygo 14-6-2004 21:53 Print reply

Posts: 196
Ik heb die kogelkraanbegrenzer eens aan mijn pa laten zien en hij denkt dat het niet lang zal meegaan omdat de dichting in de kogelkraan niet tegen de hoge temperatuur van de uitlaat zou kunnen
 
POM 14-6-2004 21:54 Print reply

Posts: 757





Dit bericht is ge-edit door POM op 14-6-2004 21:54 De handel zit nog op zijn kop maar ik kan hem mooi op de handel begrenzen tot hoever ie dicht gaat of helemaal open

Dit bericht is ge-edit door POM op 14-6-2004 21:55
als je ook goed kijkt zie je dat de kraan al een stuk achter me benzine kraan zit (MT) dus achter kappen dit kan ik dus bedienen met een touwtje/staafje

Dit bericht is ge-edit door POM op 14-6-2004 21:57
 
SpeedyR 14-6-2004 21:58 Print reply

Posts: 1220
als je die waterkraanbegrenzer goed getest heb in de praktijk dus onder het rijden en het werkt goed plz laat et effe weten dan...zou mooi idee wezen

is wel simpel verzonnen eigenlijk
 
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op......
POM 14-6-2004 21:59 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zygo

Ik heb die kogelkraanbegrenzer eens aan mijn pa laten zien en hij denkt dat het niet lang zal meegaan omdat de dichting in de kogelkraan niet tegen de hoge temperatuur van de uitlaat zou kunnen

jah dat hoop ik dus wel ik d8 namelijk dat teflon (dat zit erin er wel tegen kon) maarja het is een test
ik heb nix aan me uitlaat verneukt dus... kraan koste 12 eurie dus boeie

ben wel bang dat dit het dus verneukt

Dit bericht is ge-edit door POM op 14-6-2004 22:01
 
Teunmenator 14-6-2004 22:21 Print reply

Posts: 2524
hahah die lompe hamer d'r bij dat doet het hem he. Ik heb hier ooit eerder een topic over geopend en daar kwam uit dat je begrenzer beter werkt als het al in de eerste bocht zit zeg maar. Vandaar dat ik mijn ander idee niet meer had doorgevoerd, ik ben benieuwd..
 

Dit topic is 3969 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved