Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - begrenzer op de uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 804 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19585 - begrenzer op de uitlaat
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3974 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

POM 11-6-2004 16:30 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MWvdK

Zit er ook een gat in de kogelkraan als hij dicht is, of moet je hem halverwege hebben.


nee de kogelkraan kan je niet helemaal dicht draaien!! maar als je hem dicht doet gaat alles heel sloom!!! enne het geluid van een snorfiets
 
Teunmenator 11-6-2004 16:35 Print reply

Posts: 2524
Misschien dat dat was in het grote begrenzer topic. Ik heb net gesearcht maar ik kan hem niet vinde..
 
Luc 11-6-2004 16:36 Print reply

Posts: 3590
Inderdaad, anders kun je telkens gaan zoeken...

btw, zo'n soort idee had ik ook, ?f een diafragma, of zoiets als dit, zoals ze hierboven bedoelen..



Dit bericht is ge-edit door Luc op 11-6-2004 16:37
 
POM 11-6-2004 16:38 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Inderdaad, anders kun je telkens gaan zoeken...

btw, zo'n soort idee had ik ook, ?f een diafragma, of zoiets als dit, zoals ze hierboven bedoelen..

afbeelding

Dit bericht is ge-edit door Luc op 11-6-2004 16:37

is dat niet powervalve
 
Luc 11-6-2004 16:39 Print reply

Posts: 3590
Dacht van wel, maar ik bedoel gewoon het principe ervan..
 
Greppel 11-6-2004 16:42 Print reply

Posts: 478
he hoe werkt dat dan?? dan prop je gewoon da ding in je uitlaat ofzo?
 
<== kijk, greppel <==
Blukaap2 11-6-2004 16:44 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: POM

[...]

is dat niet powervalve


Nee, ik gok er op dat dat een EXUP klep van een Yamaha 4-takt is.
 
Stoere brommers
POM 11-6-2004 16:45 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]


Nee, ik gok er op dat dat een EXUP klep van een Yamaha 4-takt is.

enne is dat dan niet voor de koppel en die shit??
 
Blukaap2 11-6-2004 16:45 Print reply

Posts: 9953
Dat wel.
 
Stoere brommers
Luc 11-6-2004 16:46 Print reply

Posts: 3590
Als begrenzer?

dan werkt het vrij simpel, je bouwt het erin, en dan kun jem verdraaien, vlak is gewoon hard rijden, en dwars, dan houdtie alleen maar in, omdattie zen gassen niet kwijt kan..

Int echt wast volgens mij gewoon een powervalve, die wat druk creeert.. en dan aant gas gekoppeld zit, hoe meer gas, hoe meer die klep openstaan..
 
clint 11-6-2004 20:16 Print reply

Posts: 35
nou dit is teminste al wat.
ook al is dit nog niet helemaal wat ik zocht.
maar van die 2e begrenzer he hoe moet je zoiets nou maken. da krijg ik echt niet voor elkaar. weet je waar ik da ergens kan krijgen zoiets

grz CLint

Dit bericht is ge-edit door clint op 11-6-2004 20:18
 
clint 12-6-2004 0:42 Print reply

Posts: 35
hallo ik heb zelf ook wat zitten tekenen.
wat vinden jullie hiervan?



Dit bericht is ge-edit door clint op 12-6-2004 0:44
 
wiebutt 12-6-2004 1:12 Print reply

Posts: 6264
zou de druk dat niet automatisch ''omver'' blazen ?
En hoe wikl je zon ring er ooit inkrijgen , en eeen gat in je uitlaat ?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
POM 12-6-2004 1:20 Print reply

Posts: 757
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: clint

hallo ik heb zelf ook wat zitten tekenen.
wat vinden jullie hiervan?

afbeelding

Dit bericht is ge-edit door clint op 12-6-2004 0:44


leuk bedacht maar als je iets in prakteik gaat brengen doe het dan eerst in een CV pyp om te testen anders is het zonde van je uitlaat
 
User 927 12-6-2004 1:24 Print reply

Posts: 6405
Door de druk van de motor word het teruggeblazen. Moet je dus borgen op de ee of andere manier

Die vlinderklep is wel een goed idee, maar valt wel enorm op als ze ff wat verder kijken dan hun neus lang is.
 

Dit topic is 3974 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved