Beste mensen ik zat dus even te brainstormen over een gasnaald.
Waarom is een gasnaald precies zo lang als hij is en wat zal er gebeuren als je de gasnaald iets in korte of een stukje eraan soldeert als dat kan.
in de venturi zitten allemaal hele kleine gaatjes waar volgens mijn mening en heel klein beetje lucht bij kan komen.
nou steekt die gasnaald er op een bepaalde diepte in als hij helemaal naar beneden staat, en als je de gasschuif ophoog trekt zullen steeds meer gaatjes open komen.
Wat nou mijn idee is, om dat gasnaaldje een stukje af te halen met de kniptank of met een zaag of slijptol(even kijken hoe sterk het matriaal is).
Zodat er eerder meer gaatjes open komen, en mijn vader is tandarts dus heeft hij ook allemaal van dat preciezie matriaal, wil ik een proberen de gaatjes allemaal iets groter te maken.
Ik hoop hiermee een snellere gasreactie te krijgen, en dat hij beter stationer loopt en dan sneller op het gas reageert zodat ik ook weelies kan bouwen met mijn classic, wat is al een aardig tijdje aan het proberen ben.
ik heb al een koppeling van een motorclassic erin zitten enz, dus hij reageert al wel veel sneller als ik de koppeling loslaat.
Wat is nou jullie ervaring hier mee en lijkt het een verstandig plan?
Ow jah voordat ik het vergeet, heeft het invloed om mijn olietoevoer en zal ik de schoef meer of minder in moeten draaien.
Lees mijn profiel voor wat de setup is, en wat voor cilinder ik erop heb en de verdere benodigde informatie.
|