Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tsx draait hoge ralenti

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1134 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19580 - tsx draait hoge ralenti
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 422 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

shoemie 10-6-2004 19:13 Print topicpost
Posts: 9
ik heb een tsx met een watergekoeld blok.heb onlangs mijn cilinder laten boren en ben nu nog aan het roderen.Omdat mijn vorige carburateur kapot was heb ik nu een 18mm keihin eropgestoken die paste er ook op. Maar nu draait hij zeer hoge toeren in zijn neutraal als je heen gas heeft. Als je de choke uittrekt daalt hij tot 4000 toeren en blijft daar dan staan. Ik heb al mijn luchtschroef volledig dichtgedraaid en mijn ralentischroef ook.Ik heb ook gekeken op valse lucht maar zag niet echt iets.Wat zou dit kunnen zijn. Ik zit nu met sproeier 84.
 

Teunmenator 10-6-2004 19:33 Print reply

Posts: 2524
jongeman jij hebt valse lucht
 
SkaBla [Pim] 10-6-2004 20:02 Print reply

Posts: 4659
ralenti? roderen? praat nederlands...
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
BlackIce 10-6-2004 20:09 Print reply
Posts: 326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]

ralenti? roderen? praat nederlands...


pim, er is een faq "vlaamse taal" voor iets

ralenti = stationair
roderen = inrijden

koppakking kan je al uitsluiten, want dan zou er kvs in cilinder lekken, en dat zal hij toch wel zien aan de rook/daling kvs niveau?

membraanpakking is er niet op tsx lc blok
dus ofwel de voetpakking, ofwel die spanringen tussen carburateur niet goed genoeg aangespannen

Dit bericht is ge-edit door BlackIce op 10-6-2004 20:32
 
Suzuki - Ride the winds of change
Leen 10-6-2004 20:12 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BlackIce

[...]


pim, er is een faq "vlaamse taal" voor iets

ralenti = stationair
roderen = inrijden


nee, de belgen moeten gewoon nederlands lullen, lijkt me toch niet meer als normaal op een nederlands forum..
 
BlackIce 10-6-2004 20:14 Print reply
Posts: 326
ik ben toch ook belg, zoals vele anderen hier op forum (koen ed)
heb je toch niet echt last van?
ok, ik praat niet altijd even AN, maar ik doe toch men best op dit forum om het wat duidelijker te plaatsen
 
Suzuki - Ride the winds of change
Leen 10-6-2004 20:18 Print reply

Posts: 26877
belgen die gewoon begrijpbaar nederlands praten vind ik niet erg...
 
de_koen 10-6-2004 20:28 Print reply

Posts: 5595
draai je statoinair schroef UIT ipv IN
Is je gaskabel lang genoeg ? Kijk of gasschuif echt tot beneden komt, en niet paar mm open blijft staan...

Wat als is je bougie kleur ?
Sproeier 84 keihin moet ongeveer goed zijn normaal. Zorg wel dat hij niet te arm staat, niet leuk bij inrijden

Hoe heb je die carbu er trouwens opgefixd?

En alsof alle Nederlanders hier AN spreken
 
Honda 5-Bak te koop
maart 10-6-2004 20:32 Print reply

Posts: 717
boeiend, al gaat iedereen engels praten, is hun probleem als niemand t begrijpt
 

Dit topic is 422 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved