Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - gevallen!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 833 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19577 - gevallen!
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4086 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ja Weh nou 11-6-2004 13:42 Print reply

Posts: 2242
hehe, kom ik in zen 3 door een bocht van een pekkig landweggetje, geef ik flink gas, volle drift, perfect gewoon totdat ik doorsloeg

ik vind ook hoor, als je redelijk wat vermogen hebt en veel gas geeft ga je altijd wel keertje onderuit, zelfs de beste coureurs (juist ook de beste coureurs)
 
HTS Autotechniek
Totalyboard 11-6-2004 13:56 Print reply
Posts: 170
1x gevallen
na me examen nog eens naar mn ouwe school, iedereen kijke, wil hem aan de kant zette, en ga onderuit op steentjes

nice comeback

voor de rest nooit gevalle, tenzij met caminocross

Dit bericht is ge-edit door Totalyboard op 11-6-2004 13:56
 
www.freewebs.com/totalyboard or myhondacamino1 , myhondacamino2 , myhondamtx1 , myhondamtx2
Supernova 11-6-2004 14:29 Print reply

Posts: 7654
ik ben ook nog nooit gevallen wel een keer dikke drift gehad,

Kwam zon onoverzichtelijke bocht door (die ik wel kende)
Lag der ineens zand ik remmen, achterwiel wegglijden zo richting paaltje, net meter dervoor stond ik stil... Was wel ff schrikken
 
WP Car Customs
superior mt7 11-6-2004 14:44 Print reply

Posts: 2675
heb wel 2 ongelukken gehad maar dat was gewoon dat eenm auto op me inramde..ben laatst voor de eerste keer gewoon op men bek gegaan....was men eigendomme schuld..zat dronken op men mt en knalde gewoon schuin tegen stoeprand aan

 
V8
maart 11-6-2004 14:49 Print reply

Posts: 717
ben nog nooit gevallen, zelfs niet met de achterlijke croeg/cross-puch acties
 
honda_2takt_power 11-6-2004 15:21 Print reply

Posts: 6744
ben net GVD op me bek gegaan ik haal een stillstaande vrachtauto in met een gangetje of 40 wil remmem om dat ik een kruispunt naderde voorwiel blokkeert omdat er wat stof lag flikker in de berm gelukkig stond er hoog gras dus ik zelf helemaal niks en me helm nog helemaal heel nu zij me kroonplaten dus scheef me voorvork is nog gewoon recht en me koppelinsghendel stuk en me stuur scheef dus dat wordt weer dure reparatie

Dit bericht is ge-edit door honda_2takt_power op 11-6-2004 15:22
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Blukaap2 11-6-2004 15:22 Print reply

Posts: 9955
Bouten van je kroonplaten losdraaien, wielas stukje loshalen, voorvorkstabilisator loshalen.
Beetje wringen en dik kans dat je poten weer recht d'r in zitten.

En een stuur + koppelingshendel is 30 euro in totaal.
 
Stoere brommers
honda_2takt_power 11-6-2004 15:24 Print reply

Posts: 6744
nee maar het is zo als ik me stuur nu recht heb gaat me band naar recht maar ik laat hem wel reparen of iemand wil me ff helpen
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Blukaap2 11-6-2004 15:26 Print reply

Posts: 9955
Jah, doen wat ik zeg, komt geregeld voor dat ie dan weer goed zit.
 
Stoere brommers
honda_2takt_power 11-6-2004 15:27 Print reply

Posts: 6744
maar ik heb er de balle verstand er neit van

 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
-Niellesie- 11-6-2004 15:29 Print reply

Posts: 6454
ok ik ben ook een keertje gevallen: ik reed op me r2 en toen d8 ik ik kan wel dat grindbergje nemen en ik reed er in me 3 overheen maar erachter zat nog een bergje dus daar klapte ik met me voorwiel in.........rest kan je zelf wel verzinnen
 
allalallalallalalallalala
Mr.MTX 11-6-2004 15:35 Print reply

Posts: 1854
Ik reed eens op me ex-puch... het was nat, en ik kom aanrijden met 50 ofzow op een kruispunt, steekt er net een auto over, maar ik kwam van rechts...
Ik remmen, achterwiel blokkeerde, ik schijf zo met nog steeds 50 op de zijkant van een Renault 19...achterraam er uit, dikke deuk...ik had alleen me stuur iets verbogen en zadel scheef....
Alles thuis rechtgebogen, klaar...
BTW ik was toen 15...
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
Mr.MTX 11-6-2004 15:35 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX

Ik reed eens op me ex-puch... het was nat, en ik kom aanrijden met 50 ofzow op een kruispunt, steekt er net een auto over, maar ik kwam van rechts...
Ik remmen, achterwiel blokkeerde, ik schuif zo met nog steeds 50 op de zijkant van een Renault 19...achterraam er uit, dikke deuk...ik had alleen me stuur iets verbogen en zadel scheef....
Alles thuis rechtgebogen, klaar...
BTW ik was toen 15...

 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
roymt5 11-6-2004 15:36 Print reply

Posts: 1238
Ik was een keer met mun mt over de plak aan het crossen (pas mun cillinder ingereden) met 50 cc lukte het wel als het modderig was om de driften, toen met de 70 cc vol gas open haalde ik de bocht niet meer was daar een sloot
Deed best zeer
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
Blukaap2 11-6-2004 15:40 Print reply

Posts: 9955
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

maar ik heb er de balle verstand er neit van



Paar boutjes losdraaien en een beetje meppen is het, meer niet.
Op je kroonplaten zitten bouten die de voorvork vastklemmen (zijn er 4 in totaal).
Die moet je gewoon even losdraaien (Hij zou dan wel eens omlaag kunnen duiken doordat je vork loskomt).
En de moer van je voorwielas even losdraaien.
En je voorvorkstabilisator (als je die hebt, is die beugel over je voorwiel).

En dan gewoon een beetje meppen en het zaakje weer vast zetten.
 
Stoere brommers

Dit topic is 4086 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved