Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - wat vind je van de eurokit cilinders?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19576 - wat vind je van de eurokit cilinder...
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
Dit topic is 7027 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kpotappel86 10-6-2004 23:31 Print reply

Posts: 2679
ik vond het op een me dtr echt fijn lopen trekkracht onderin en veel koppel liep lekkerder als malossi alleen ging minder lang mee...

malossie was net zo snel maar trok alleen hoger in toeren...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
josse 11-6-2004 15:40 Print reply
Posts: 23
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Power

Staan hier inderdaad ook bekend onder de naam Eurokut. Voor wat voor brommer is het trouwens?


het is voor een tsx 50cc
 
josse 11-6-2004 18:32 Print reply
Posts: 23
En wat bedoele ze met die import cilinders bij 50cc.nl? Heeft iemand daar ervaring mee?
 
Joscross 11-6-2004 18:34 Print reply

Posts: 12501
Verzamel naam van goedkope cilinders, de meeste merkloos maar dan ook kk traag en slijten als de ziekte
Zitten wel leuke dingen bij zoals de Fast Arrow met nicasile wand, maarja die moet je dan ook maar net treffen.
 
LLLoonY 11-6-2004 19:25 Print reply
Posts: 382
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: josse

En wat bedoele ze met die import cilinders bij 50cc.nl? Heeft iemand daar ervaring mee?


ik rij met zo een imi70 op mijn mt...
heb ik totaal geen klagen van...

dat zijn zo nog van die echte goeie ouwe piraatjes (70cc met 49cm? indruk ) die echt al lang bestaan..
kwa afwerking wel minder dan bv een polini of malossi..
maar ja daar betaal je dan weer veel meer voor.

ik heb er alleszinds geen klagen van
 
- keep on shifting -
boerjef 11-6-2004 20:17 Print reply
Posts: 265
Ik heb ook Eurokits voor mt/mb gehad. De 1e was slecht afgewerkt bij de poorten. De 2e was mooi afgewerkt, tot nu toe geen problemen mee gehad (vastlopers ofzo). Er zitten wel geen pakkingen bij als je hem koopt op 50cc.nl

Er zijn al verschillenden die zeiden dat ze erg snel zijn na tuning. Zou iemand dan een poortmapje willen posten? Kan ik ook eens beginnen aan de mijne.
Edit: Voor die poortmap> het gaat hier over een 70cc Eurokit voor MT/MB. zou er vriendelijk zijn.

Dit bericht is ge-edit door boerjef op 11-6-2004 20:20

En dan nog een vraagje, zijn de cilinders veranderd toen ze van eurokit naar airsal gingen? of is het gewoon verandering van naam?

Dit bericht is ge-edit door boerjef op 11-6-2004 22:13
 
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand!
MBX_cruiser 13-6-2004 11:50 Print reply

Posts: 828
Eurokit = Airsal

De gewone Airsal cilinder zou je zelf moeten afwerken, want de afwerking trekt op niet veel...

De T6 serie is goed afgewerkt en heeft een vlinderpoort dacht ik.
 
pepijn 13-6-2004 11:53 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: LLLoonY

[...]


ik rij met zo een imi70 op mijn mt...
heb ik totaal geen klagen van...

dat zijn zo nog van die echte goeie ouwe piraatjes (70cc met 49cm? indruk ) die echt al lang bestaan..
kwa afwerking wel minder dan bv een polini of malossi..
maar ja daar betaal je dan weer veel meer voor.

ik heb er alleszinds geen klagen van


moet je maar eens met een malossi of polini rijden dan snap je wel waarom dat die beter zijn
 
koen-z 13-6-2004 11:53 Print reply

Posts: 3702
kheb weinig ervaring met eurokit, jah alleen op m'n puchie, zeer korte powerband, maar wel fel.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 13-6-2004 13:38 Print reply

Posts: 9841
hier ben ik al...


eurokit chroom, malossi (oud) ook chroom, malossi (nw) nicasil.

klaar als een kontje.

eurokit malossi verschil is klein afgezien van de wand.

ik zou voor de eurokit gaan.

Ik twijfel nog steeds wat voor kop er op die eurokit moet ...50 kop draait veel meer toeren volgens mij. geen idee waarom maargoed.

 
Too cool for school!
Blijhoofd 13-6-2004 13:52 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II

hier ben ik al...


eurokit chroom, malossi (oud) ook chroom, malossi (nw) nicasil.

klaar als een kontje.

eurokit malossi verschil is klein afgezien van de wand.

ik zou voor de eurokit gaan.

Ik twijfel nog steeds wat voor kop er op die eurokit moet ...50 kop draait veel meer toeren volgens mij. geen idee waarom maargoed.



is eurokit chroom

weet je dat heel cker?
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
MBX_cruiser 13-6-2004 14:31 Print reply

Posts: 828
Je hebt ook aluminium eurokits,
deze hebben een nicasil wand.

De rest weetk niet
 
Niels55 13-6-2004 14:40 Print reply
Posts: 131
Airsal is zeer goed, iedereen denkt dat malossi en polini enzo beter zijn, maar die zijn gewoon duurder, je betaalt de naam erbij. airsal is even goed en misschien nog sneller als malossi, ik heb een airsal 72 op mijn derbi en heb toch nog geen andere brommers met malossi of polini enzo moeten laten gaan hoor


 
wil je snel gaan? koop een derbi!!
David 13-6-2004 14:44 Print reply
Posts: 259
Voor een TSX is de eurokit ZEKER een aanrader, ding rijd er echt heerlijk mee, zeer veel kopelmonderin ook, en ze gaan op een tsx ook heeel lang mee.

Voor andere brommers zou ik het nie weten...

Oja, een eurokit kan ik zeker nie laten honen he?? heeft namelijk een dikke groef erin omdat er iets in de cil. is gevallen bij bougie verwisellen.

 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 13-6-2004 16:14 Print reply

Posts: 9841
ik had et btw over eurokit voor tsx...die hebben chroomwand.

 
Too cool for school!

Dit topic is 7027 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved