Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ajp remklauw probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 929 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19538 - ajp remklauw probleem
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 8270 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wiebutt 9-6-2004 19:17 Print topicpost

Posts: 6264
We hebben remblokkies voor ajp remklauw vervangen maar nu is de druk weg, en valt niet te ontluchten
Op een site lazen wij dit :

LET OP!
Haal nooit de 2 bouten die hieronder aangegeven zijn los!
Als je die wel loshaalt, dan word de rem gespleten (uit elkaar gehaald)
daardoor is het geen gesloten systeem meer en kan het schade aanrichten aan je rem.

Wij hadden die bouten dus wel losgehaald , maar wat nu ???
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C

honda_2takt_power 9-6-2004 19:45 Print reply

Posts: 6744
denk dat dat nieuwe remklauw wordt dan
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Leen 9-6-2004 19:47 Print reply

Posts: 26877
wat een gelul, hoe ging je ooit je keringen vervangen dan? of je remzuigers? juist, door je rem te splitsen..
edit: heb je wel dat rubberen ringetje wat de remvloeistof kanalen met elkaar verbind wel terug gezet, anders kan ik me wel voorstellen dat je gene druk krijgt

Dit bericht is ge-edit door Leen op 9-6-2004 19:52
 
Speakerfreak 9-6-2004 20:01 Print reply

Posts: 4941
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_2takt_power

denk dat dat nieuwe remklauw wordt dan


lekker aant verzinne jonge?

moet gewoon kunnen hoor
 
Vieze naaiers hier
wiebutt 9-6-2004 20:06 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

wat een gelul, hoe ging je ooit je keringen vervangen dan? of je remzuigers? juist, door je rem te splitsen..
edit: heb je wel dat rubberen ringetje wat de remvloeistof kanalen met elkaar verbind wel terug gezet, anders kan ik me wel voorstellen dat je gene druk krijgt

Dit bericht is ge-edit door Leen op 9-6-2004 19:52


Waar moet dat rubbere dingetje zitten dan , bij die verbinding waar de olie doorheen stroomt ?
Als die het is zit die er inderdaad ja ,maar heel vaag geen druk
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Saknet 9-6-2004 20:12 Print reply

Posts: 10355
tuurlijk valt wel te ontluchten, alleen soms niet dmv nippel
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
wiebutt 9-6-2004 20:22 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barteld

tuurlijk valt wel te ontluchten, alleen soms niet dmv nippel


Hoe dan ?????
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
wiebutt 10-6-2004 12:04 Print reply

Posts: 6264
het is nog steeds niet gelukt , enig idee wat de zogenaamde schade dan inhoud als je hem splitst?

En wat je eraan kan doen
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Pistonpen Paultje 10-6-2004 12:15 Print reply

Posts: 8678
Hmm, dat rubbertje miste bij mij dus. Geen wonder dat ik em niet ontlucht kreeg...

Waar haal je zoiets? Zelf van een fietsband maken was niet zo'n suc6 nml. En bromfietszaak heeft et niet.
 
Hans F 10-6-2004 12:25 Print reply
Posts: 4326
kunnen ze als het goed is gewoon bestellen
 
Speakerfreak 10-6-2004 13:17 Print reply

Posts: 4941
ik kreeg me voorrem (ajp) eerst ook niet ontlucht via nippel, gewoon remhendel helemaal in knijpe en dan rustig loslate tot er belletjes houden en dan even op die stand houden, dan weer aantal keer pompen (oppassen dat het er niet uitvliegt) en dan weer hetzelfde doen
 
Vieze naaiers hier
Racekip #1 10-6-2004 14:44 Print reply

Posts: 1119
hek ook een jeer gedaan
gewoon weer in mekaar zetten
maar wel rechte proberen
 
loud pipes saves lives
brutus 10-6-2004 15:08 Print reply

Posts: 7934
ja pakt een injectie spuit zet er een slang op en draait het nipple open. dan spuit je hem gewoon leeg die spuit net zo lang tot er boven het eruit komt dan draai je de nipple dicht enpomp paarx en je systeem is ontlucht
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
stoffelsmichiel 10-6-2004 15:17 Print reply

Posts: 395
khad hem laatst ook gesplits en ook cilinders eruit...dacht ook van fuck nee nou moet ik nieuwe remklauw, maar na een tijdje gewoon rijden en heel lang ontluchten deed die het beter dan ooit te voren....

edit: ontluchten kan je oko zo doen: haal het deksletje van je remvloeistof reservoir, vul het bij tot boven het maximum, hang een stevige steen met een ijserdraadje aan je rempedaal zodat die beneden blijft, ga een kwartiertje weg en vul daarna de remvloeistof bij. dit doe je zeg maar iets van 5x een kwartier en hij doet het alweer veel beter...

Dit bericht is ge-edit door stoffelsmichiel op 10-6-2004 15:19
 
Redyman 10-6-2004 16:01 Print reply

Posts: 479
Zijn die remcilinder eigenlijk gewoon met de vinger te bewegen. Dus dat je hem best makkelijk heen en weer kan halen. Want bij mij zitten ze redelijk vast.
 
H O I !
Marthin 10-6-2004 17:01 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Redyman

Zijn die remcilinder eigenlijk gewoon met de vinger te bewegen. Dus dat je hem best makkelijk heen en weer kan halen. Want bij mij zitten ze redelijk vast.


nee dat gaat nog best wel zwaar.
 

Dit topic is 8270 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved