chriss |
10-6-2004 23:43 |
Posts: 1859 |
nee dat is geen bullshit heb k wel es gelezen dat dat een 80cc blok is Quote: Oorspronkelijk gepost door: Bullet
[...]
wat een bullshit.
|
|
|
|
Bullet |
10-6-2004 23:46 |
Posts: 12150 |
is wel bullshit, want huidige derbi blok is gewoon gemaakt voor 50cc...
|
|
**My BungHole Will Speak Now** |
|
chriss |
10-6-2004 23:48 |
Posts: 1859 |
waar baseer je dat dan op?
|
|
|
|
kpotappel86 |
11-6-2004 0:01 |
Posts: 2679 |
altjd die kanker dicusie koop gewoon wat je mooi vind zo slecht is het am6 bok niet het ligt overal ondermh rieju etc hetiss gewoon leren schakelen en bij dr acerschakelt het gaarder omdat je dan niet regelrecht op de pok schakelt maar met zon koppelstukje. daarom schakel je wat gauwer mis tis gewoon wennen... rij op bijde en kies...
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
GMP 407 |
11-6-2004 0:30 |
Posts: 1182 |
jemig wat een kutzooi hier weer.
Zou yamaha kieze ben je iig orgineel bezig.
Derbi is niet slecht ofzo, voorvork kan wel beter.
Am6 blok:... rot toch met dat versnelling uitschieten neutraal gedoe, t is gewoon wat je gewend bent, ja als je 100 jaar honda rijd omdat je geen money heb voor een am6 ofzo ja dan schakel je inderdaad wel mis jah, t is gewoon een kwestie van wennen. Ik rijd nu 7000 km am6 en in de eerste paar honderd kilometer schakelde ik wel mis jah, nu nog maar amper.
En derbi blok: Het blok van de 80 cup ding is zelfde als de 50cc versie en de 80 blok is het blok van de 50 of hoe je t ook wil maken :S. Zit alleen langere slagkrukas in en een 74cc cilindertje en de carterbegrenzing is er uitgebeunt ofzo.
|
|
Streetracing team HGV - GMP 407 |
|
christianos |
11-6-2004 11:34 |
Posts: 20445 |
Een vriend van me had een DT-SM (gejat overigens). Hij stond op school en k vond de groote ontzettend tegenvallen, hij hefet niks kwa hoogte van de oude DT en standaard voor de SM worden er egt kleine wielen op geleverd. HIj was gewoon ontzettend laag en dat vond ik tegenvallen. De crossversie is ook gewoon niej hoog en dat is egt jammer..
mzzl
christian
|
|
|
|
l_v |
12-6-2004 9:24 |
Posts: 123 |
Heb ook een AM6 onder mijn Rieju Spike. Is nog helemaal origineel, alles. Zit nu op de 550km en rijdt 62km/h op de teller, op een rechte weg. En die teller geeft ook nog eens te weinig aan. Ik denk dat ik in echte kilometers ongeveer 65 rij.
Gewoon goed ingereden.
|
|
|
|
Rico _--Senda-DRD--_ |
12-6-2004 11:24 |
Posts: 205 |
Yamaha is een motormerk en heeft dus veel verstand van motoren dus kunnen ze ook kleine uitvoeringen maken van hun soort blokken.Derbi is sowieso beter als een am6 blok.Iedereen zegt 't, iedereen weet 't, derbi is gewoon iets beter van kwaliteit.Maarja ieder z'n mening.
ik heb zelf een drd en die bevalt me goed.Maar 't lijkt me toch dat yamaha een beter blok heeft als derbi.
alhoewel er op een derbi altijd staat:
the red power
honda is ook the red power
zou er een connectie zijn tussen Honda en Derbi? Ik denk 't wel als je naar de Cr van 2000 --> een nieuwer kijkt is 't frame hetzelfde als die van de senda.Ook zelfde frame als RS van balhoofd tot blok/achterbrug ophanging.
|
|
..:: DerbiThe Red Power ::.. |
|
SuzukiMARC |
12-6-2004 11:30 |
Posts: 3023 |
vind het altijd zo triest van mensen die zegge.. AM6 is beter of Derbi is beter als ze alleen maar ?f een derbi hebben gehad ?f een am6 hebbe gehad..
je kan toch pas echt een goede mening hebben als je met beide motors echt ervaring heb (dus gewoon op zowel derbi als am6 gerede heb voor een lange tijd)
|
|
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url] |
|
-!Giles!- |
12-6-2004 11:40 |
Posts: 1302 |
Dat van dat AM-6 slecht schakeld is bullshit.
Ik ben zaterdag met mijn vriend is gaan rijden op de dijk en hij mocht eens rijden.
Ineens schiet de motor hoog in toeren en hij zat al in 3de.
Hij zat dus gewoon tussen de 2 versnellingen in, iets wat ik nog nooit heb gehad.
Het slecht schakelen ligt dus gewoon aan de eigenaar, het is een kwestie van gewoon worden of kunnen schakelen .
|
|
nick is gay ;-) |
|
LLLoonY |
12-6-2004 12:48 |
Posts: 382 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -!Giles!-
...
Het slecht schakelen ligt dus gewoon aan de eigenaar, het is een kwestie van gewoon worden of kunnen schakelen .
het is gewoon een feit dan een hondabak nu eenmaal veel soepelder schakelt dan een am6...
of toch, dat is mijn ervaring ermee...
mijn neef die racet in de FEMS(Belgi?) met am6 heeft ook al zijn beklag gedaan tegen mij over am6 versnellingsbakken en daarin is al veel tijd gekropen om het goed te krijgen... ik zou dus voor honda gaan of derbi
|
|
- keep on shifting - |
|
X-treme racer |
12-6-2004 14:03 |
Posts: 265 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: LLLoonY
[...]
mijn neef die racet in de FEMS(Belgi?) met am6 heeft ook al zijn beklag gedaan tegen mij over am6 versnellingsbakken en daarin is al veel tijd gekropen om het goed te krijgen... ik zou dus voor honda gaan of derbi
dan snap ik niet waarom ie niet derbi of zo gaat rijden.. maar goed tis allemaal onzin met derbi is beter enzo. heb vaak genoeg op een derbi gereden en ook vaak genoeg op een appie rs en tis gewoon dat derbi wat lekkerder schakelt maar tis ook maar net wat je gewent bent.
BTW honda brengt geen nieuwe schakels uit voor zever ik weet en hij wil een nieuwe volgens mij en geen mt of mb
Dit bericht is ge-edit door mb_racer op 12-6-2004 14:04
|
|
scooter zuigen, daarom rijden echte mannen schakel |
|
Saknet |
12-6-2004 14:07 |
Posts: 10355 |
laat je toch gloedjenieuw nsretje uit japan overkome
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
X-treme racer |
12-6-2004 14:10 |
|
RJ Tuning |
12-6-2004 14:59 |
Posts: 3242 |
koop gewoon een mrx!
|
|
|
|