Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Optoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1007 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19475 - Optoeren
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-RuffRyder- 7-6-2004 12:01 Print topicpost
Posts: 430
misschien beetje rare vraag maar ik ben van plan een af1 te gaan kopen maar nu is mijn vraag.. Hoe trekt een rv4 door zn toeren heen??

is dat net zoals een am5/am6 (RS) of juist als een AC blokje (MB)..

tnx alvast,

-Mitchell


Dit bericht is ge-edit door -RuffRyder- op 7-6-2004 12:08
 

Ralf 7-6-2004 12:02 Print reply

Posts: 9073
toert op?

Normaal nederlands graag
 
NSR-Power 7-6-2004 12:08 Print reply

Posts: 285
Optoeren??

Hoeveel toeren hij maakt ligt eraan wat voor cilinder je eronder hebt he!
 
-RuffRyder- 7-6-2004 12:11 Print reply
Posts: 430
jah hoe leg ik dat uit op het forum.. ..

zeg maar als je met een rs weg trekt gewoon 50 cc.. dan trek je em naar de ik zeg maar wat 10.000 toeren dan schakel je door, maar dan blijf je zo hoog in de toeren hangen.. en bij een Mb valt hij helemaal trug in de toeren..

een rs blijft dus trekken en bij een mb moet ie weer helemaal op toeren komen..

is het een beetje duidelijk ..


 
2wheels[jurg] 7-6-2004 12:14 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -RuffRyder-

jah hoe leg ik dat uit op het forum.. ..

zeg maar als je met een rs weg trekt gewoon 50 cc.. dan trek je em naar de ik zeg maar wat 10.000 toeren dan schakel je door, maar dan blijf je zo hoog in de toeren hangen.. en bij een Mb valt hij helemaal trug in de toeren..

een rs blijft dus trekken en bij een mb moet ie weer helemaal op toeren komen..

is het een beetje duidelijk ..




rsje heeft 6bak en mb 4 bak drm vald een mb wat verder weg na overschakelen (vind ik persoonlijk ook wat mooier klinken) rv4 blok heeft dat dan ook denk ik want das ook 4 bak (corect me if i/m wrong)
 
Ralf 7-6-2004 12:14 Print reply

Posts: 9073
Dat kan betekenen dat je gear ratio's vrij groot zijn bij je MB, of dat ie gewoon te weinig vermogen heeft, of dat je kutam6 koppeling slipt
 
2wheels[jurg] 7-6-2004 12:16 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Dat kan betekenen dat je gear ratio's vrij groot zijn bij je MB, of dat ie gewoon te weinig vermogen heeft, of dat je kutam6 koppeling slipt


whawha ik denk het laatste
 
-RuffRyder- 7-6-2004 12:17 Print reply
Posts: 430
dus eigenlijk kan je het pas weten als je erop heb gereden..

(kep namelijk van allebei 1tje gehad rs en mb, en die Rs beviel me stukken beter was wel een am5 though,OM RS..)
 
Ralf 7-6-2004 12:18 Print reply

Posts: 9073
God, heeft std onbegrenst ook ff wat meer vermogen, en een 6 bak ipv 4

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 7-6-2004 12:19
 
Roedie 7-6-2004 12:20 Print reply

Posts: 3531
het ligt toch ook aan je vertanding. als je een rs zwaar vertand gaat ie ook verder terug in de toeren toch? als je lichte vertanding hebt gaat ie van 10k nweer naar 7 ofzo
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Ralf 7-6-2004 12:21 Print reply

Posts: 9073
Je bakverhouding blijven hetzelfde hoor..
 
Roedie 7-6-2004 12:22 Print reply

Posts: 3531
dan heb ik een slippende koppeling
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
JCG 7-6-2004 12:41 Print reply
Posts: 1531
, mb ver terug vallen? nooit last van, misschien omdat ik er een 6 bak in heb liggen .

Maar als het een vierbak is zal hij meer terug in de toeren vallen dan een 5 of 6 bak. Maar als jezorgt dat je motor een vrij brede powerband heeft, is dat niet heel erg.
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
jupiler 7-6-2004 13:05 Print reply
Posts: 846
als je een lichte vertanding heb gaatie juist van 10 nar 9 ofzo ipv 7

 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk

Dit topic is 466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved