maar om ff ontopic te komen, vaak helpt het wel om 2 schilden naast je cilinder te plaatsen, aan de voorkant wat breder dan aan de achterkant, soort windvangers. Zie je veel bij karts enzo...
maar om ff ontopic te komen, vaak helpt het wel om 2 schilden naast je cilinder te plaatsen, aan de voorkant wat breder dan aan de achterkant, soort windvangers. Zie je veel bij karts enzo...
Ja, zo'n soort ''trechter'' idee, die de wind dwingen langs je vinnen te gaan...
Maaja, je weet wel zeker dat je sproeier niet te klein is en je minimaal 1:50 smeert ?
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Kijk maar hoe groot het oppervlak van een hoog voorspatbord soms is wat voor de cilinder zit.
En dan heb je die ook nog wel eens zonder koelingssleuven.
Wiel maakt denk ik niet zo enorm veel uit omdat die iets verder van je cilinder af zit.
Wat aerodynamische aanpassingen kan helpen
bedenk gewoon wat dingen die naar de cilinder
de lucht geleiden hoeft maar heel simpel te zijn
bv een soort schotje achter de cilinder dat de rijwind terug kaatst.
Wat aerodynamische aanpassingen kan helpen
bedenk gewoon wat dingen die naar de cilinder
de lucht geleiden hoeft maar heel simpel te zijn
bv een soort schotje achter de cilinder dat de rijwind terug kaatst.
Dat werkt juist anders om. Dan word hij heter. Maar ik snap het probleem niet echt. Waarom zou hij te heet worden? Hij kan echt wel wat hebben, of is hij zo zwaar opgefokt?