hoe werkt dit precies, o-ringetje in de uitlaat lassen?? waar dan, en hoe?? maar belangrijker, hoe krijg je zoiets eruit? en waarom gaat hij dan langzamer?
hoe werkt dit precies, o-ringetje in de uitlaat lassen??lees de gebruiksaanweizing van je lasapparaat waar dan, en hoe?? voor waar hij net uit de cilinder komtmaar belangrijker, hoe krijg je zoiets eruit? met gewelden waarom gaat hij dan langzamer?zo bouwt hij tegen druk op, waardoor de cilinder minder snel kan draaien
ik had er een heledikke impus sleutel opgezet. De uitlaat goed vast gezet en met een moker er op gaan rammen. Maar toen schoot dat buisje in mn uitlaat Dus een vriend van mij heeft een uur staan te zwaaien met die uitlaat tot het buisje er uit vloog Het buis je zat ergens in dat expansie stuk van een terugloopuitlaatje.
en zon o-ring, hoe groot is zoiets? ik heb ook welles gehoord dat in een RS 8 begrenzers zitten. Zitten er dan gewoon 8 ringen achter elkaar??
Als je bij de praxis bij de schroefen enz. gaat kijken. Liggen daar ook van die bredere ringen. Daar meot je er eentje uitkiezen die met de buitenrand precies op je uitlaat ligt.