Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda gt4

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 860 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19418 - honda gt4
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2403 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

arie-de-arier 5-6-2004 23:57 Print reply

Posts: 10000
ja
 
Allah is beter
de_koen 5-6-2004 23:58 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: StefanB

ik neem aan dat een ge2 te herkennen is aan "ge2" op het stuk waar 49ccm staat?


Ja

maar op ori nederlands staat dit ook

Belgische is veel sneller, te zien aan poorten, belg heeft ook boospoort
 
Honda 5-Bak te koop
Abarth-500 6-6-2004 0:20 Print reply

Posts: 1532
op nederlandse staat aleen op de kop en wat andere dingen ge2, op de cil staa gjol
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
arie-de-arier 6-6-2004 0:22 Print reply

Posts: 10000
op het blok velgen uitlaat etc etc staat ge2
 
Allah is beter
-Niellesie- 6-6-2004 0:23 Print reply

Posts: 6454
vraag tussendoor wat is een cdi met ge6 erop er voor 1?
 
allalallalallalalallalala
barry 6-6-2004 2:02 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda cr80

gt4 is een bijzonder snelle en goeie cilinder, het is origineel honda spul dus van goede kwaleit en sltijvast. ik zou der een 18 keihin onder doen en je zal heerlijk rijden ermee.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

ik zou eerder 20mm keihin opdoen hoor, gt4 is een hele goede cillinder, maar ook erg prijzig, het beste kun je die cillinder gebruiken met homoet, dat is een goede uitlaat daarvoor zul je zeker wel over de 100 mee gaan


waar baseren jullie 2 dit op? op verhalen? er zijn toch zeer weinig mensen die ervaring in deze cilinders hebben..., dus ik neem aan dat je dit zegt op ver halen?, en wie zegt dat dat klopt? ,misschien is die wel trager dan de ge2, maar denkt de gene die het ooit heeft gezegt uit 'ervaring'dat dit een super cilinder is, omdat hij alleen maar eigenlijk een 50orgineel gewend was? lekkere strop dan...,
wil er alleen mee zeggen dat veel mensen zitten te lullen dat gt4 super snel is en zo, terwijl niemand echt iemand aan kan wijzen die er ervaring in heeft. dus is alles gebaseerd op verhalen....

en aangezien gt4 vet zeldzaam is, zou ik dit uit je hoofd zetten en gewoon voor de ge2 gaan...

en dan zeg ik de ge2, omdat deze nog wel redelijk verkrijgbaar is...

Dit bericht is ge-edit door barry op 6-6-2004 2:05
 
He?
Martijn II - Forum en Sales Moderator 6-6-2004 2:36 Print reply

Posts: 9841
heej barry..jij had toch ook een gt4?..hoe waren de prestaties dan?

en er waren toch ook gewoon imi cilinders met gt2 of 4 erop ofzo?
 
Too cool for school!
wipe-out 6-6-2004 4:11 Print reply

Posts: 7672
Volgens mij was dat een imi met een buitenmal van een GT4 oid.
 
Hans F 6-6-2004 9:40 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barry

[...]


[...]


waar baseren jullie 2 dit op? op verhalen? er zijn toch zeer weinig mensen die ervaring in deze cilinders hebben..., dus ik neem aan dat je dit zegt op ver halen?, en wie zegt dat dat klopt? ,misschien is die wel trager dan de ge2, maar denkt de gene die het ooit heeft gezegt uit 'ervaring'dat dit een super cilinder is, omdat hij alleen maar eigenlijk een 50orgineel gewend was? lekkere strop dan...,
wil er alleen mee zeggen dat veel mensen zitten te lullen dat gt4 super snel is en zo, terwijl niemand echt iemand aan kan wijzen die er ervaring in heeft. dus is alles gebaseerd op verhalen....

en aangezien gt4 vet zeldzaam is, zou ik dit uit je hoofd zetten en gewoon voor de ge2 gaan...

en dan zeg ik de ge2, omdat deze nog wel redelijk verkrijgbaar is...

Dit bericht is ge-edit door barry op 6-6-2004 2:05


aan het verhaal van pertijn, bij dynojet hadden ze een standaard gt4 gemonteerd icm een pijp van tino, hpi, 20mm keihin en een goede kop, en dat leverde al een 12 pk, met een nette grafiek. Dus zonder dat er iets aan die cilinder gebeurt was.
 
crazypeter 6-6-2004 11:25 Print reply

Posts: 1298
ik heb zelf een ge2 op me nsr gehad reed wel leuk reed er ongeveer 90 echte km mee met orginaile cab en mk uitlaat
de mijne had ik verkocht aan alwin op de BM van vorig jaar
 
bla bla bal bla bla bla blah
arie-de-arier 6-6-2004 13:14 Print reply

Posts: 10000
ik had het gehoord op msn en @ andere foras dat gt4 sneller was, en dat ze die in de sobw wel eens gebruiken en er 14pk uithalen, verder heb je helemaal gelijk, ik heb die cillinder nog nooit mogen aanraken of gezien.

zo zeldzaam is die cillinderniet hoor je kunt m gewoon bij 50cc kopen namelijk
 
Allah is beter
maiky 6-6-2004 14:31 Print reply

Posts: 421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Abarth-500

op nederlandse staat aleen op de kop en wat andere dingen ge2, op de cil staa gjol




staat ook op de cilinder want die heb ik hier liggen en dat is gewoon een nederlandse (langzame)dus. En het staat idd ook op de uitlaat ed
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
arrier 6-6-2004 15:05 Print reply
Posts: 2221
hij staat ook gewoon op 50cc.nl
 

Dit topic is 2403 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved