Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #19418 - honda gt4
|
Pagina 2 van 2
|
Dit topic is 2403 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
arie-de-arier |
5-6-2004 23:57 |
Posts: 10000 |
ja
|
|
Allah is beter |
|
de_koen |
5-6-2004 23:58 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: StefanB
ik neem aan dat een ge2 te herkennen is aan "ge2" op het stuk waar 49ccm staat?
Ja
maar op ori nederlands staat dit ook
Belgische is veel sneller, te zien aan poorten, belg heeft ook boospoort
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
Abarth-500 |
6-6-2004 0:20 |
Posts: 1532 |
op nederlandse staat aleen op de kop en wat andere dingen ge2, op de cil staa gjol
|
|
Echte anarchisten schaken zonder koningen. |
|
arie-de-arier |
6-6-2004 0:22 |
Posts: 10000 |
op het blok velgen uitlaat etc etc staat ge2
|
|
Allah is beter |
|
-Niellesie- |
6-6-2004 0:23 |
Posts: 6454 |
vraag tussendoor wat is een cdi met ge6 erop er voor 1?
|
|
allalallalallalalallalala |
|
barry |
6-6-2004 2:02 |
Posts: 7387 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda cr80
gt4 is een bijzonder snelle en goeie cilinder, het is origineel honda spul dus van goede kwaleit en sltijvast. ik zou der een 18 keihin onder doen en je zal heerlijk rijden ermee.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
ik zou eerder 20mm keihin opdoen hoor, gt4 is een hele goede cillinder, maar ook erg prijzig, het beste kun je die cillinder gebruiken met homoet, dat is een goede uitlaat daarvoor zul je zeker wel over de 100 mee gaan
waar baseren jullie 2 dit op? op verhalen? er zijn toch zeer weinig mensen die ervaring in deze cilinders hebben..., dus ik neem aan dat je dit zegt op ver halen?, en wie zegt dat dat klopt? ,misschien is die wel trager dan de ge2, maar denkt de gene die het ooit heeft gezegt uit 'ervaring'dat dit een super cilinder is, omdat hij alleen maar eigenlijk een 50orgineel gewend was? lekkere strop dan...,
wil er alleen mee zeggen dat veel mensen zitten te lullen dat gt4 super snel is en zo, terwijl niemand echt iemand aan kan wijzen die er ervaring in heeft. dus is alles gebaseerd op verhalen....
en aangezien gt4 vet zeldzaam is, zou ik dit uit je hoofd zetten en gewoon voor de ge2 gaan...
en dan zeg ik de ge2, omdat deze nog wel redelijk verkrijgbaar is...
Dit bericht is ge-edit door barry op 6-6-2004 2:05
|
|
He? |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
6-6-2004 2:36 |
Posts: 9841 |
heej barry..jij had toch ook een gt4?..hoe waren de prestaties dan?
en er waren toch ook gewoon imi cilinders met gt2 of 4 erop ofzo?
|
|
Too cool for school! |
|
wipe-out |
6-6-2004 4:11 |
Posts: 7672 |
Volgens mij was dat een imi met een buitenmal van een GT4 oid.
|
|
|
|
Hans F |
6-6-2004 9:40 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: barry
[...]
[...]
waar baseren jullie 2 dit op? op verhalen? er zijn toch zeer weinig mensen die ervaring in deze cilinders hebben..., dus ik neem aan dat je dit zegt op ver halen?, en wie zegt dat dat klopt? ,misschien is die wel trager dan de ge2, maar denkt de gene die het ooit heeft gezegt uit 'ervaring'dat dit een super cilinder is, omdat hij alleen maar eigenlijk een 50orgineel gewend was? lekkere strop dan...,
wil er alleen mee zeggen dat veel mensen zitten te lullen dat gt4 super snel is en zo, terwijl niemand echt iemand aan kan wijzen die er ervaring in heeft. dus is alles gebaseerd op verhalen....
en aangezien gt4 vet zeldzaam is, zou ik dit uit je hoofd zetten en gewoon voor de ge2 gaan...
en dan zeg ik de ge2, omdat deze nog wel redelijk verkrijgbaar is...
Dit bericht is ge-edit door barry op 6-6-2004 2:05
aan het verhaal van pertijn, bij dynojet hadden ze een standaard gt4 gemonteerd icm een pijp van tino, hpi, 20mm keihin en een goede kop, en dat leverde al een 12 pk, met een nette grafiek. Dus zonder dat er iets aan die cilinder gebeurt was.
|
|
|
|
crazypeter |
6-6-2004 11:25 |
Posts: 1298 |
ik heb zelf een ge2 op me nsr gehad reed wel leuk reed er ongeveer 90 echte km mee met orginaile cab en mk uitlaat
de mijne had ik verkocht aan alwin op de BM van vorig jaar
|
|
bla bla bal bla bla bla blah |
|
arie-de-arier |
6-6-2004 13:14 |
Posts: 10000 |
ik had het gehoord op msn en @ andere foras dat gt4 sneller was, en dat ze die in de sobw wel eens gebruiken en er 14pk uithalen, verder heb je helemaal gelijk, ik heb die cillinder nog nooit mogen aanraken of gezien.
zo zeldzaam is die cillinderniet hoor je kunt m gewoon bij 50cc kopen namelijk
|
|
Allah is beter |
|
maiky |
6-6-2004 14:31 |
Posts: 421 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Abarth-500
op nederlandse staat aleen op de kop en wat andere dingen ge2, op de cil staa gjol
staat ook op de cilinder want die heb ik hier liggen en dat is gewoon een nederlandse (langzame)dus. En het staat idd ook op de uitlaat ed
|
|
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel |
|
arrier |
6-6-2004 15:05 |
Posts: 2221 |
hij staat ook gewoon op 50cc.nl
|
|
|
|
Dit topic is 2403 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 2
|
|