Blukaap2 |
4-6-2004 22:29 |
Posts: 9958 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxerr
[...]
spoelpoorten vergroten
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxerr
[...]
Tunen, andere vertanding, grotere cab. ander membraam, dikkere voetpakking, (v-power) En er is nog veel meer om hem te verbeteren
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxerr
[...]
Ik zou zeker niet zo veel toeren maken. Bij mij gaat hij volgas ook niet veel hoger dan de 10k. Dit is namelijk de top voor de cilinder. En als je het niet gelooft geef maar eens vol gas en kijk daarna hoeveel krassen er bij zijn gekomen
Jij brabbelt geen onzin ?
Dit had ik in 2 minuten bij elkaar.
|
|
Stoere brommers |
|
tsxerr |
4-6-2004 22:33 |
Posts: 1478 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]
[...]
[...]
Jij brabbelt geen onzin ?
Dit had ik in 2 minuten bij elkaar.
vet he:S En het klopt nog allemaal ook.
Door spoelpoorten te vergroten en dikkere voet pakking word hij hoog toeriger en dus sneller. En ik zou het ook eens proberen 10k met een tsx er staan best snel krassen op je zuiger. (is dus bij een oude cilinder van mij gebeurt)
Nou jij weer
|
|
http://groups.msn.com/tsxer |
|
Blorn |
4-6-2004 22:35 |
Posts: 13825 |
Tsxerr, je hebt geen id waar je over praat en tegen wie je in praat.
STFU en back ontopic.
|
|
|
|
tannoy |
4-6-2004 22:38 |
Posts: 29 |
ok,
bulkaap2 wil je nog eens die uitleg doen aub over dat ander watergekoeld blok?
Thx
Tannoy
|
|
|
|
tsxerr |
4-6-2004 22:39 |
Posts: 1478 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
Tsxerr, je hebt geen id waar je over praat en tegen wie je in praat.
STFU en back ontopic.
Ik weet idd niet tegen wie ik praat. (kan een voordeel zijn van internet ) En ik ben wel benieuwt geworden wat er dan zo fout zou zijn... maar goe, ga maar verder met deze topic.
|
|
http://groups.msn.com/tsxer |
|
Blorn |
4-6-2004 22:40 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tannoy
ok,
bulkaap2 wil je nog eens die uitleg doen aub over dat ander watergekoeld blok?
Thx
Tannoy
Koppelingsdeksel incl waterpomp van watergekoeld blok pakken (hint: inbox me), radiateur aan je frame hangen en een watergekoelde cilinder erop.
|
|
|
|
Blukaap2 |
4-6-2004 22:48 |
Posts: 9958 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tannoy
ok,
bulkaap2 wil je nog eens die uitleg doen aub over dat ander watergekoeld blok?
Thx
Tannoy
Precies wat bjorn zegt
Mocht je daarna nog wat geld over hebben kun je een keer een 6-bak zoeken.
Maar het voordeel aan een NSR blok (wat je dan in feite hebt) is dat er wel fatsoenlijke 50cc cilinders voor te krijgen zijn.
En zo'n belgische GE2 cilinder is van zichzelf al best snel.
|
|
Stoere brommers |
|
tannoy |
4-6-2004 22:52 |
Posts: 29 |
dus moest ik nu gewoon een NSR blok op de kop kunnen zien te tikken zou dat niet beter zijn dan alles zo appart te kopen?
Tannoy
|
|
|
|
-!Giles!- |
4-6-2004 23:02 |
Posts: 1302 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Houd je smoel toch een keer tsxerr flapdrol, je brabbelt onzin.
Die 18 mikuni zit std ergens op, weet zogauw niet wat alleen.
Maar goed, nieuwe luchtgekoelde 50 snelletjes voor een MTX-sh zijn lastig te krijgen.
En 2de hands zijn er volgens mij ook niet zoveel.
En de originele cilinder is het volgens mij niet zo waard om te tunen.
Wat je dan beter kan doen is een koppelingsdeksel (met waterpomp) van een NSR/MBX/MTXR zoeken, een radiateur en een cilinder + kop van een NSR (bij voorkeur belgische GE2).
Met zo'n belgische GE2 kun je ws een best aardige snelheid halen.
En als dat niet bevalt kun je nog een 6-bak in je blok knikkeren en die cilinder en kop eens fijn bij laten werken.
Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 4-6-2004 22:22
suzuki rgt/wolf en rmx ook denk ik
@tannoy je hebt alleen dit nodig;
Koppelingsdeksel incl waterpomp van watergekoeld blok
Dit bericht is ge-edit door -!Giles!- op 4-6-2004 23:09
|
|
nick is gay ;-) |
|
DerbiMike |
4-6-2004 23:08 |
Posts: 1769 |
tja...als je t zo gaat spelen kan je misschien net zo goed een derbi of een am6 blok onder je frame hangen
|
|
http://members.lycos.nl/derbimikey/index.html = Mijn site... |
|
S.Brouwer |
4-6-2004 23:08 |
Posts: 1783 |
er bestaan zeker 18mm mikuni. die zat op me mb. vraag sh@rky anders of hij hem kan nameten. heb me mb aan hem verkocht
|
|
|
|
John Huijben |
4-6-2004 23:10 |
Posts: 2433 |
waset toch geen uitgeboorde 16mm mikuni ?
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
-Niellesie- |
4-6-2004 23:14 |
|
S.Brouwer |
4-6-2004 23:14 |
Posts: 1783 |
dacht het niet, zal ff kijken of ik er ergens wat van kan vinden
edit: http://www.mikuni.nl...ndex_mikuni2002.html kijk maar bij carberateurs.
daar staat vanaf 10mm tot en met 44mm doorlaat
Dit bericht is ge-edit door biertjuh op 4-6-2004 23:22
|
|
|
|
Blukaap2 |
4-6-2004 23:35 |
Posts: 9958 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tannoy
dus moest ik nu gewoon een NSR blok op de kop kunnen zien te tikken zou dat niet beter zijn dan alles zo appart te kopen?
Tannoy
Dat is iig wat handiger, maar niet goedkoper ws.
Zou ik wel een belgisch blok zoeken, heb je meteen een 6-bak en snelle cilinder .
|
|
Stoere brommers |
|