Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TSX probleempje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1224 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19385 - TSX probleempje
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1308 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Knoxville 4-6-2004 14:13 Print topicpost

Posts: 1454
Oke, mijn probleem.

Rijd dus beetje met opgevoerde tsx rond.
Rond 7k begint het lekker te trekken(onderin loopt het gewoon netjes, trekt ook gewoon goed weg) Vanaf 8.5k komt hij goed in powerband, dan ineens bij 10k klapt hij gewoon dicht, stopt ineens met trekken.

Kan best zijn dat de powerband dan afgelopen is, maar geloof er geen snars van dat hij niet meer toeren wil In geen 1 versnelling, volgas dus ook niet. Waar kan dat aan liggen?

Mijn setup nu:

70 eurokitt tuned
16mm mikuni met een Proma50 pijp.
Binnenrotor onsteking.

Als ik onsteking anders zet, word hij alleen maar minder fel, en trekt voor geen meter. Meer toeren krijg ik er niet door. Zoals hij nu staat start hij met 1 kick en is fel.

Klinkt het iemand bekend in de oren? Zoja, zeg het!!!
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P

Ralf 4-6-2004 14:49 Print reply

Posts: 9073
Kan zijn dat je CDI daar af kapt om een of andere reden..
Had je zelfde met ori ontsteking? Anders ff andere uitlaat proberen, en je rotor heel snel aan mij verkopen..
 
puchmannetje 4-6-2004 14:52 Print reply

Posts: 1069
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

en je rotor heel snel aan mij verkopen..



hehe
 
**WIE HEEFT ER EEN PUCH SNORFRAME TE KOOP?**
Knoxville 4-6-2004 18:28 Print reply

Posts: 1454
Laten we dat maar niet doen :p Lijkt me wel vaag dat hij ineens afkapt. Ding komt lopend van een crosser af, dusja...
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Blukaap2 4-6-2004 19:24 Print reply

Posts: 9953
Je zou eens kunnen prutsen met de electrodenafstand vd bougie.

Maar anders zou ik die proma de schuld geven.
 
Stoere brommers
Supernova 4-6-2004 19:28 Print reply

Posts: 7654
Schakel je voor de 10k over geen probleem dan toch ?
 
WP Car Customs
Knoxville 4-6-2004 19:32 Print reply

Posts: 1454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Je zou eens kunnen prutsen met de electrodenafstand vd bougie.

Maar anders zou ik die proma de schuld geven.


Kan eens andere bougie proberen idd. Heb nog een homoet in de schuur liggen, die eens erop maken.

En op die andere knurft, je vind jezelf grappig ofniet..
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Blorn 4-6-2004 20:00 Print reply

Posts: 13825
Heb je de kop ook aangepast? Mijn NSR wou ook niet meer als 12k draaien met een normale bougie, heb er toen een B9EG ingezet en het was over (na beetje met de electrodenafstand te hebben gespeeld).
 
tsxerr 4-6-2004 20:03 Print reply

Posts: 1478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knoxville

Oke, mijn probleem.

Rijd dus beetje met opgevoerde tsx rond.
Rond 7k begint het lekker te trekken(onderin loopt het gewoon netjes, trekt ook gewoon goed weg) Vanaf 8.5k komt hij goed in powerband, dan ineens bij 10k klapt hij gewoon dicht, stopt ineens met trekken.

Kan best zijn dat de powerband dan afgelopen is, maar geloof er geen snars van dat hij niet meer toeren wil In geen 1 versnelling, volgas dus ook niet. Waar kan dat aan liggen?

Mijn setup nu:

70 eurokitt tuned
16mm mikuni met een Proma50 pijp.
Binnenrotor onsteking.

Als ik onsteking anders zet, word hij alleen maar minder fel, en trekt voor geen meter. Meer toeren krijg ik er niet door. Zoals hij nu staat start hij met 1 kick en is fel.

Klinkt het iemand bekend in de oren? Zoja, zeg het!!!

Ik zou zeker niet zo veel toeren maken. Bij mij gaat hij volgas ook niet veel hoger dan de 10k. Dit is namelijk de top voor de cilinder. En als je het niet gelooft geef maar eens vol gas en kijk daarna hoeveel krassen er bij zijn gekomen
 
http://groups.msn.com/tsxer
Blukaap2 4-6-2004 20:13 Print reply

Posts: 9953
Anders weet je niet waar je over praat ?
10K is niks man.
 
Stoere brommers
tsxerr 4-6-2004 20:16 Print reply

Posts: 1478
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Anders weet je niet waar je over praat ?
10K is niks man.

Probeer het uit zou ik zeggen. Het zorgt wel voor een hoop krassen
 
http://groups.msn.com/tsxer
Blukaap2 4-6-2004 20:21 Print reply

Posts: 9953
Zever niet man, dan heb je gewoon een stom slecht afgesteld barrel .
 
Stoere brommers
kpotappel86 4-6-2004 20:24 Print reply

Posts: 2679
10k is natuurlijk niets bijzonders voor een snellere 2-takt brommer E... en dnek idd je proma de schuld geven haal eens een gia pijp...
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Knoxville 5-6-2004 0:31 Print reply

Posts: 1454
10k is idd niks, dan begint het net pas.

Kop is niet aangepast Bjorn, gewoon een 50 kop dus. Maar dat heeft nooit problemen gegeven. En die uitlaat, tja met 70 imi reed ik ook minimaal 11k... Bougie moet ik ff proberen.
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Hannes 5-6-2004 1:58 Print reply

Posts: 4530
10k dan schijt ik onderhand al in mijn broek op mijn brommer. Dat haalt die onbelast misschien net. Maja, ik zou het dus eerst even bij de kleine dingen zoeken. En even heel je binnenrotor gebeuren nalopen
 
Supermotard, seperates the men from the boys
nsracer 5-6-2004 2:04 Print reply
Posts: 170
ik draai ok 11k met ouwe troep (belast)
(niet nuttig maarja)
 
www.pilskeet.nl - www.brommerforum.nl/gallery/view/1218 - alles is pas te maken

Dit topic is 1308 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved