Ik had ff een vraag over hoe mijn koppelingskabel nu echt moet lopen, hij zat boven mijn tellers langs maar zo hoort het niet alleen ik vraag me dus af hoe hij wel hoort te zitten? Hopelijk kan iemand me dit duidelijk maken
Ja dat is wel leuk om zo te zeggen... maar ik heb aldoor een vet stuk over zeg maar en daardoor gaat ie tering zwaar. ik had em dus over me stuur maar dan slijt mijn teller weg Dus als iemand ffies kan vertellen hoe hij zijn kabel heeft lopen zou dat wel handig zijn.
Ik had hem al goed ingevet. Maar blukaap2 liet je hem dan vanaf daar naar beneden zeg maar over de radiateur ofzo? Want echt kut om hem goed te krijgen, word er ziek van zoiets simpels
Je moet 'm tussen dat kapje over je contactslot en je tellers door laten lopen.
En dan idd boven de radiateur tegen het frame naar de koppelingshevel laten gaan.
Owja, ik ga het zo ff proberen. Ik had hem eerst beetje over tellers heen en dan aan de andere kant van de brommer (tussen rechtervoorkap en voorpoot naar koppleingshevel.
die van mij loop vanuit de handel richting balhoofd daar gaat ie langs het balhoofd vervolgens over de radiateur en klaar is kees of nico of wie er ook maar mee bezig is
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!
Ik heb nu vanaf hendel beetje over tellers heen dan naar rechtervoorpoot, daar een tairippie en dan loopt ie (beetje onder tank door) naar de koppelingshevel. Nu loopt de kabel nergens tegen aan en gaat nog soepel ook