jeroen |
4-6-2004 14:21 |
Posts: 15066 |
en het verbruikt meer benzine
langzamer..etc
Dit bericht is ge-edit door jeroen op 4-6-2004 14:21
|
|
|
|
MotoCrossIpkiss[stan] |
4-6-2004 14:21 |
Posts: 7744 |
nee, ziet er onprofesioneel uit
|
|
hoi |
|
Leen |
4-6-2004 14:24 |
Posts: 26877 |
een beetje zachte banden vind ik ook wel geil ja, doe het aleen niet me me brommer, want die komt dan meteen niet meer vooruit :P
|
|
|
|
Hans F |
4-6-2004 14:28 |
Posts: 4326 |
lijkt me duidelijk
|
|
|
|
CraftyVirus |
4-6-2004 14:37 |
Posts: 1530 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Softtire
Ik bedoel zacht opgepompt ja. Ik heb zo es een tijdje met mijn crosser gereden. Als je de koppeling intrekt sta je wel gelijk stil :-0 maar het rijd wel lekker zacht door kuilen enzo.
Maar is het ook een mooi gezicht? Dat wil ik van jullie weten. Andere jongens keken wel allemaal naar die zachte crossband maar zeiden niks...
Dit bericht is ge-edit door Softtire op 4-6-2004 14:20
dat ze keken zegt genoeg .
Zacht dat het echt bol staat is niet mooi en nog gevaarlijk ook, beetje zacht (dat je er bijna niks van ziet)rijd wel lekker.. maar het is niet bevoordelijk voor je bezine verbruik en j wegligging (zoals al eerder gezegd)
|
|
WOOJOOOO |
|
Softtire |
4-6-2004 15:03 |
Posts: 29 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
een beetje zachte banden vind ik ook wel geil ja, doe het aleen niet me me brommer, want die komt dan meteen niet meer vooruit :P
Geil? Vertel?
|
|
Crossmaatjes omgeving Kampen-Zwolle gezocht |
|
Softtire |
4-6-2004 15:32 |
Posts: 29 |
Dat van de grip is nog maar de vraag. Bij de trial sport gebruiken ze expres zachte banden juist omdat die meer grip hebben. Vooral noppenbanden kun je voor de grip beter zacht dan hard rijden.
|
|
Crossmaatjes omgeving Kampen-Zwolle gezocht |
|
Abarth-500 |
4-6-2004 15:48 |
Posts: 1532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Softtire
Dat van de grip is nog maar de vraag. Bij de trial sport gebruiken ze expres zachte banden juist omdat die meer grip hebben. Vooral noppenbanden kun je voor de grip beter zacht dan hard rijden.
ligt ook maar net aan de ondergrond
en bij trial is het om de klap op te vangen, als jij met superharde banden dat doet, dan stuiter je er bij de eerste sprong al af...
|
|
Echte anarchisten schaken zonder koningen. |
|
Softtire |
4-6-2004 15:50 |
Posts: 29 |
Volgens mij om op schuine vlakken (rotsblokken en betonnen buizen) grip te houden. Misschien ga ik het es uittesten wat de langste remweg is.
|
|
Crossmaatjes omgeving Kampen-Zwolle gezocht |
|
Abarth-500 |
4-6-2004 15:52 |
Posts: 1532 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Softtire
Volgens mij om op schuine vlakken (rotsblokken en betonnen buizen) grip te houden. Misschien ga ik het es uittesten wat de langste remweg is.
wat denk je nou zelf dan...
gewoon goed oppompen die dingen....
|
|
Echte anarchisten schaken zonder koningen. |
|
Neonlampje |
4-6-2004 23:43 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
@ jeroen stfu kut groninger
jeroen is een duitser... spot niet met groningers he!
Banden boeien me geen ene fuck, heb op mn motor zelfs smallere gemonteert voor betere wegligging... tegen alle motor-mode-stromingen in
Geef mij maar een band waar je lekker mee kunt gummen, uiterlijk is irrelevant.
|
|
|
|
arie-de-arier |
4-6-2004 23:53 |
Posts: 10000 |
@ 50cc kun je niet gummen
|
|
Allah is beter |
|
Blijhoofd |
5-6-2004 0:14 |
Posts: 7378 |
vind me tsx een stuk fijner met harden banden,dan heb je meer gevoel in je brommer loopt en trekt harder en verbruikt minder brandstof en vind het bij mijn mijn banden ook mooier staan
|
|
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235 |
|
jeroen |
5-6-2004 1:20 |
Posts: 15066 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
@ 50cc kun je niet gummen
waarom zou dat niet kunnen?
|
|
|
|
AkroBatik |
5-6-2004 2:52 |
Posts: 1049 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
@ 50cc kun je niet gummen
Ik wil je graag laten zien dat het wel kan
(als in driften? nee geef je gelijk. Harde hoeken rijden -> ongelijk.
|
|
Gunther -> der tollest |
|