Zo moeilijk is het principe niet, het uitwerken is alleen iets moeilijker. Makkelijker is om een 2e bigend tussen de wangen te plaatsen, maar dat scheelt heel wat gewicht en ruimte.
Zo moeilijk is het principe niet, het uitwerken is alleen iets moeilijker. Makkelijker is om een 2e bigend tussen de wangen te plaatsen, maar dat scheelt heel wat gewicht en ruimte.
een 2de bigend kan niet want dan komen ze elkaar tegen en zal je krukas nog niet eens 1 omwenteling kunnen maken.. k heb der ff over na zitten denken maar een 2de bigend kan niet...
en denk ook ff aan de onbalans die je dan krijgt als je dat zou doen... die krukas op die fotow is echt de enige manier waarop je 2 drijfstangen op 1 krukas kan krijgen
dit zijn de enige foto's die ik heb. Ik weet aleen dat hij door een nederlander is maakt. Hij heeft veel dingen zelf gemaakt. koppelings carter, miden carter,koppeling, en de boevnste nokkenas want die draait de andere kant op dan normaal.
Oja de andere tandweil voor nokkenasketting zit er onder niet op bij die foto, Bij normale viertakt blokkies zit de tand aan de onstekingkant
Dit bericht is ge-edit door JCG op 4-6-2004 22:44
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel