en als ik hem dus gewoon op de + en de - van de ontsteking doe laad ie ook op ?
nee
je ori onsteking daar zit een licht spoel op en op een binne rotor niet dan hou je als het goed is op je kabel boom 2 draden over (weet de kleuren niet uit men hooft) de 1e is een + en de andere een - (niet de normale kabels waar je accu op zit)
[...]
nee
je ori onsteking daar zit een licht spoel op en op een binne rotor niet dan hou je als het goed is op je kabel boom 2 draden over (weet de kleuren niet uit men hooft) de 1e is een + en de andere een - (niet de normale kabels waar je accu op zit)
een hpi sluit je dan tog niet gewoon aan op je kabelboom? dat is tog een aparte kabelboom?
zo lijkt het igg op foto:
is het niet mogelijk om de stroom van de lichtspoel (HPI) naar de gelijkrichter te laten lopen, zodat ie wel de accu oplaadt? en gewoon de lampen op de accu?
is het niet mogelijk om de stroom van de lichtspoel (HPI) naar de gelijkrichter te laten lopen, zodat ie wel de accu oplaadt? en gewoon de lampen op de accu?
die levert dus teweinig stroom... ik vraag me af of de voordelen van origineel/mvt ontstekingen dan niet groter zijn
Opladen kan best.. tis maar net hoe lang je
erover wilt doen
En het is toch aan te raden om led achterlichten te nemen... trekt niet zoveel stroom (wel op letten dat je ze parralel zet ipv serie )