Voor groter of/en achter kleiner = zwaarder = langzamer optrekken en hogere top, hogere top in beperkte mate
Voor kleiner of/en achter groter = lichter = sneller optrekken en langzamere top, sneller optrekken ook in beperkte mate
Verder moet je gewoon de goeie vertanding voor je setup zoeken
als je je vertanding te zwaar maakt trekt je DT het niet in z'n laatste versnelling(en).
maar te lichte vertanding en je draait weer overtoeren in je zwaarste versnelling.
[...]
kheb zelf op m'n dt nou 10/48 er opzitte. is standaart. trekt wel op een wiel weg, maar m'n top snelheid is tusse de 60/65...met een standaart uitlaat en 16mm carb
ah ok.
als het te licht is, wa is er dan goed, zodat et goed optrekt, goed rij..enzo.
ik ga wss in augustus vano p50cc.nl ne racezuiger bestellen, om erop te laten steken.. wa is het verschil tussen een race zuiger en gewone zuigers?
ahzo
ik wou dit gewoon kope omdat het klinkt alsof et beter is, en omdat mijn segmenten ofzo(die ringskes rond de cilinder ofzo) versleten zijn.dus wou ik dit alles verneiuwe als mijn cilinder toch open moet...
Bij deze wil ik even kwijt dat je spijt gaat krijgen dat je een DT gekocht hebt
Verders zeg ik niks
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Ik heb zelf een DTR (zelfde blok volges mij) en daar hbe ik twv 12/48 met 50cc imi (geen snelle 50) 16mm carb en proma uitlaat en dat loopt 85 op de teller van me gilera gsm
mijne heeft ook 16mm carburateur, proma uitlaat weet ik niet, maar wel demper, maar segementen zijn verslete. En heeft dus te weinig compressie. Mijn DT loopt maar 65