Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 2 o'clock lagers beunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1107 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19334 - 2 o'clock lagers beunen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1450 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

KaWaReZ 3-6-2004 1:43 Print topicpost

Posts: 20582
okay mensen,newsflash!!!!

Tis nu rond twee uur 's nachts en we gaan ff beginnen met het monteren van KawaRez's blok. Nog 3mm klinkt het hier terwijl Werner kjkt naar wazige filmpjes en KawaRez zit te stampen tot de buren uit hun bed flikkeren wie is er t laatste begonnen?

Dit bericht is ge-edit door KaWaReZ [Rezek] op 3-6-2004 2:03
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges

SavagePielk 3-6-2004 2:07 Print reply

Posts: 4562
Hurray, het blok zit weer in elkaar et kostte wat moeite, maar de carters zitten op elkaar nu het carterdeksel en de ontsteking nog!
 
Werner 3-6-2004 2:11 Print reply

Posts: 2127
uhhmmm ik zit hier maar beetje foto`s te maken alleen nog ff online zetten :P maar tis wel gezellig ga zo maar weer op huis aan :P tjeck de tijd ben gek
 
bart de scootergek 3-6-2004 8:49 Print reply

Posts: 8916
ja je moet toch wat doen om 2 uur he, dus dan ga je maar aan je blokje werken . zit hij nu weer in elkaar al?
 
Honda RC-33
Ralf 3-6-2004 9:02 Print reply

Posts: 9073
Jullie zijn toch wel gaan testrijden eh?
 
Pistonpen Paultje 3-6-2004 9:10 Print reply

Posts: 8678
Leuk he, snachts doorsleutelen?

Heb er soms ook last van, 11 uur beginnen. Om 1 uur blokje klaar, en denken: Mwoa, ff eronder dan nog...

Vervolgens sta je daar om 4 uur nog met een brommer die half af is
 
Ralf 3-6-2004 9:13 Print reply

Posts: 9073
Jubbega, donderdag ochtend is dat...

Woensdag ervoor 9 uur savonds begonnen, ding lag compleet in onderdelen, blok in elkaar, scoot in elkaar, half 3 snachts testrijden, ff afstellen, 4 uur in bed, half 6 opstaan en naar Jubbega :S

Dit bericht is ge-edit door Ralf op 3-6-2004 9:14
 
Supernova 3-6-2004 9:29 Print reply

Posts: 7654
Lupt ie al?
 
WP Car Customs
arie-de-arier 3-6-2004 12:21 Print reply

Posts: 10000
fotos, met iemand bij de klok
 
Allah is beter
SavagePielk 3-6-2004 17:01 Print reply

Posts: 4562
jeeeuj hij loopt nog ff afstellen en inrijden. KawaRez heeft foto's, komen vast nog wel TOCH REZ?
 
KaWaReZ 4-6-2004 11:16 Print reply

Posts: 20582
Hmm... wss een vulring oid vergete.. schakelt brak.. maar assie in een versnelling zit.. trekt lekker weg

zuigt erges valse lucht carb lekt... naja boeie... vandaag ff kijke of mn schakelgedeelte goed zit.. anders moet et blok weer ope :(

anyway.. fotos komme binnekort wel online..


 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Ralf 4-6-2004 11:17 Print reply

Posts: 9073
Prutser ben je ook..
 
bart de schakelgek 4-6-2004 11:18 Print reply

Posts: 5987
amateur
 
Limburger
KaWaReZ 4-6-2004 11:19 Print reply

Posts: 20582


(K)

strax ff kijke wat et was... (khad opeens 14 versnellinge en 6 neutraalstanden... , wel lol op sich )


 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
bart de schakelgek 4-6-2004 11:20 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]



(K)

strax ff kijke wat et was... (khad opeens 14 versnellinge en 6 neutraalstanden... , wel lol op sich )




heb je blok verwisseld met am6?

amateur

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 4-6-2004 11:21
 
Limburger
Blukaap2 4-6-2004 11:20 Print reply

Posts: 9953
Je hebt dus een AM6 blok gemaakt.
Als ie nu nog net zo snel zou zijn.
 
Stoere brommers

Dit topic is 1450 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved