Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - DT Zeta 70cc

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19315 - DT Zeta 70cc
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 507 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

youp 2-6-2004 17:49 Print topicpost
Posts: 325
is een Zeta 70cc aluminium cilinder voor yamaha DT50mx een beetje een goede cilinder? snel (en eventueel betrouwbaar) en is 90 euro voor een nieuwe inclusief zuiger en veren een goede prijs? misschien vergelijkbaar met een ander merk? heeft iemand ervaring met deze cilinder?
 
jij bent bob... en ik rij!

Teunmenator 2-6-2004 17:52 Print reply

Posts: 2524
Ik denk dat het een goeie prijs is. Maar Zeta is natuurlijk een B merk, is meer gericht op toptoeren volgens (meer kracht bovenin bedoel ik daarmee) Je kunt natuurlijk ook een eurokit ofzo halen die zijn volgens mij niet gek veel duurder hoor dan heb je lekker veel trekkracht. Of natuurlijk een polini enz.

Zeta is dus opzich goed maar het blijft wel een B merk
 
youp 2-6-2004 17:54 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teunmenator

Ik denk dat het een goeie prijs is. Maar Zeta is natuurlijk een B merk, is meer gericht op toptoeren volgens (meer kracht bovenin bedoel ik daarmee) Je kunt natuurlijk ook een eurokit ofzo halen die zijn volgens mij niet gek veel duurder hoor dan heb je lekker veel trekkracht. Of natuurlijk een polini enz.

Zeta is dus opzich goed maar het blijft wel een B merk


ja ik heb gehoord dat zeta cilinders voor mtx enzo bagger zijn... maar de meeste mensen werken ze ook niet af als ze zon ding kopen... maar het is natuurlijk wel een aluminium cilinder wat weer een voordeel heeft op de gietijzeren eurokit, polini en malossi...
 
jij bent bob... en ik rij!
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 2-6-2004 18:49 Print reply

Posts: 7007
zeta is wel goed hoor
 
nobody fuck with us!!
youp 2-6-2004 19:02 Print reply
Posts: 325
hier 2 foto's...





de spoelpoorten zien er niet zo heel extreem bruut uit... is er nog iemand hier de me nog een beetje extra info over deze cil kan geven?
 
jij bent bob... en ik rij!
gonzales 2-6-2004 20:14 Print reply

Posts: 1319
ik zie geen bevels ? zou ik toch wel effe doen hoor anders slijten je zuigerveren als de gesmeerde bliksem

 
burn your rubber not your soul
brommercrazy 2-6-2004 20:15 Print reply

Posts: 2594
heb je ook foto van uitlaatpoort?
 
youp 2-6-2004 20:19 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy

heb je ook foto van uitlaatpoort?


nope... maar kijk de aansluiting maar... de uitlaatpoorten bij de standaard cilinder en mn 60cc import zijn al super groot... dat zal wel goed zitten
 
jij bent bob... en ik rij!
youp 2-6-2004 20:19 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

ik zie geen bevels ? zou ik toch wel effe doen hoor anders slijten je zuigerveren als de gesmeerde bliksem



bevels?
 
jij bent bob... en ik rij!
jeroen 2-6-2004 20:20 Print reply

Posts: 15066
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: youp

[...]


ja ik heb gehoord dat zeta cilinders voor mtx enzo bagger zijn... maar de meeste mensen werken ze ook niet af als ze zon ding kopen... maar het is natuurlijk wel een aluminium cilinder wat weer een voordeel heeft op de gietijzeren eurokit, polini en malossi...


zeta is zeker niet slecht hoor
 
youp 2-6-2004 20:42 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jeroen

[...]


zeta is zeker niet slecht hoor


maar wel snel? of kan ik dan toch beter een gietijzeren polini kopen...
 
jij bent bob... en ik rij!

Dit topic is 507 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved