Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - need second opinion over broms

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 800 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19296 - need second opinion over broms
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1540 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

senda70ccSM 2-6-2004 1:24 Print topicpost
Posts: 1
Hallo, zal me ff voorstellen, Ruben, 17 jaar, kom uit overijssel enz

Ik heb nu een Derbi SM compleet opgevoert met 21mm, 70cc enz, maar dankzij een nieuw beleid in deventer kan ik nu niet meer rijden anders kan ik strax me brom inleveren en word ie kaalgeplukt. daarom wil ik hem verkopen en een andere brommer halen en daar ff standaard mee rijden.

nu wil ik ff aan jullie vragen of jullie van van deze bommers weten, ervan vinden en of er nog grote nadelen aan een brommer zitten.

deze modellen vind ik wel mooi:

Yamaha DT:


een mooi model, minarelli AM6, weet niet veel van deze motor, heeft een mooi digitaal en uitgebreid dasbord. lijkt me een goeie offroader. wil weer crossen

Gilera RCR:


Naar mijn mening een ondergewaardeerde brommer, tis gewoon een senda R met gilera stikkers en aangepste kappen, derbi kwaliteit voor een mindere prijs.

MH RYZ:


dit moedel is het mooiste wat ik tot nu toe van MH gezien heb, ook minarelli AM6, alleen weet niet wat ik van die kwaliteit moet vinden, vind em echt mooi, maar volges mij is de DT en de RCR beter van kwaliteit.

wat vinden jullie van deze brommers ?


mvg Ruben.


PS: let niet op mijn spelfouten ik heb spraakgebrek

Dit bericht is ge-edit door senda70ccSM op 2-6-2004 1:29
 

User 927 2-6-2004 2:04 Print reply

Posts: 6405
MH is redelijk goede kwaliteit vind ik.

DT is vrij klein als ik naar de afmetingen op de folder kijk (zithoogte 88cm)

En Gilera... jah zou'k niet vertrouwen, die lui bouwen af en toe es een brommer....

Voor de rest: AM6 is redelijk betrouwbaar, maar schakelt ietsje stroef (vind ik dan)
 
Nightbat 2-6-2004 3:10 Print reply

Posts: 550
Waarom staat de Malaguti er niet bij? (is dacht ik gewoon MH)
 
StefanB 2-6-2004 7:41 Print reply

Posts: 2591
euh die gilera is et zelfde als een senda.. (alles alleen andere stickers..)

de DT heeft ook een AM6 blok, dus je moet zelf maar kiezen
 
E24 M30b35@GT3576
brutus 2-6-2004 7:43 Print reply

Posts: 7934
die laatste is volgens mij 4 takt zo te zien dus zal geen am6 zijn
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
NS-1 racer 2-6-2004 8:39 Print reply
Posts: 138
yamaha roest volgens mij nogal snel... heb er hier al een keer 1 zien rijden die had dat ook is bij die tzrtjes ook best snel.. volgens mij is die MH beter van kwaliteit
 
Speed is addicted=)
rasta man 2-6-2004 8:41 Print reply

Posts: 3612
die mh heeft wel een vaag blok... hijs toch niet luchtgekoeld he?
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Schakelaartje 2-6-2004 8:44 Print reply

Posts: 135
Ik zou gaan voor de Yamaha (uit dit rijtje dan). Anders zou ik gaan voor een oud mtx-je om te crossen en wat te toeren (niet al te duur en goedkope onderdelen te krijgen).

En nog ff over het beleid in Deventer, hoe is dat nu? Ik rij namelijk dagelijks van Apeldoorn naar Deventer met een snelheidje van 85km/u.
 
F*ck, weer politie :-s
Kampersjaak 2-6-2004 8:54 Print reply

Posts: 12285
die mh is iid een 4-takt.
lijkt me we lache,
je ziet die uitlaat uit de kop komen, en duss zoals je ziet luchtgekoeld.
je hebt best kans dat je nu naar een motor zit tekijken
 
oderint dum metuant
Abarth-500 2-6-2004 9:02 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

die mh is iid een 4-takt.
lijkt me we lache,
je ziet die uitlaat uit de kop komen, en duss zoals je ziet luchtgekoeld.
je hebt best kans dat je nu naar een motor zit tekijken


klopt, dat is de 125 versie, net zoals rieju en derbi die ook hebben. Die trekken echt geen worst van tafel, waren meende ik iets van 9 kilowatt.

Ik zou voor de gilera gaan, ik weet niet wie zij dat het geen kwaliteit is, maar hij is identiek aan derbi, en af en toe een brommer maken..., heeft alleen een stuk mooier uiterlijk...

(dt ziet er vink het best uit, maar doe toch maar het derbi-blok dan...)
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
rasta man 2-6-2004 9:32 Print reply

Posts: 3612
je hebt ook een mh ryz in 2 tact versie heb ik op een site gezien gewoon zoeke
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
rasta man 2-6-2004 9:36 Print reply

Posts: 3612
MOTOHISPANIA RYZ 50
0 miles
New
?2195 + OTR.
Learner legal 50cc Off road style.
Liquid cooloed 50cc two stroke engine with 6 speed gearbox. Kick start. Front & rear disc brakes with braided lines. Enduro type tyres . Aluminuim wheel rims.
Sold with 12 months manufacturers warranty.
Other colours available.




 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
bartos 2-6-2004 11:01 Print reply

Posts: 1372
ik zou voor gilera gaan. Ziet er goed uit. En over am6 die een beetje km op teller hebben staan slechte dingen gehoord. Zo als neutraal tusse alle versnellingen.
 
John Huijben 2-6-2004 11:10 Print reply

Posts: 2433
kvidn rieju MRX wel vet



en als je die te oranje vind :



enne hdie derbis zijn helemaal strak





Dit bericht is ge-edit door Exoskull op 2-6-2004 11:11
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Abarth-500 2-6-2004 11:13 Print reply

Posts: 1532
die oranje mrx is geen normale mrx h?... dat ding kost 3000 euro, is de pro versie of zoiets..

die vind ik echt strak, die voorvork is zo ongeveer dubbel zo dik als een normale upsidedown..
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
mcdronkz 2-6-2004 11:19 Print reply

Posts: 32777
Een paar dingen snap ik niet, waarom maak je deze niet gewoon origineel? En daarnaast, je kunt toch gewoon nu weer een originele Senda kopen? Lijkt me veel mooier dan dit....
 

Dit topic is 1540 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved