Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TW verhouding verkeerd?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1177 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19262 - TW verhouding verkeerd?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 570 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JJ jong 31-5-2004 21:08 Print topicpost
Posts: 159
mtx-sh
50cc ori
16mm, sproeier 90
proma demper
ori uitlaat denk ik
tw verhouding 13;45

hij trekt goed in zn 1 en 2, maar in 3e en 4e versnelling rijdt ie alleen goed in lage toeren en bij teveel gas bwuuuup,, houdt ie helemaal in en trekt ie et niet.
kan dit liggen aan verkeerde tw verhouding.
ik heb 50tands achtertandwiel liggen die proberen. Hoe moet ik dan ketting aanpassen of andere kopen?
alvast bedankt!
 
How Can I be so thirsty this morning when I drank so much last Night?!

De Schout 31-5-2004 21:10 Print reply
Posts: 5326
eerder carb afstelling. beetje meer benzine geven is de oplossing denk.
 
tune tweak fiddle bang bummer
JJ jong 31-5-2004 21:18 Print reply
Posts: 159
grotere sproeier dus.. kan het geen valse lucht zijn ergens anders dan bij carb/spruitstuk/cil??
 
How Can I be so thirsty this morning when I drank so much last Night?!
De Schout 31-5-2004 21:19 Print reply
Posts: 5326
voetpakking, carterpakking, krukaskeringen, kan allemaal.
 
tune tweak fiddle bang bummer
JJ jong 31-5-2004 23:07 Print reply
Posts: 159
zijn er bepaalde manieren om er achter te komen of ik valse lucht aanzuig en waar ik het dan aanzuig???
 
How Can I be so thirsty this morning when I drank so much last Night?!
lafstafarian 31-5-2004 23:13 Print reply

Posts: 446
laat je brommer stationair draaien en neem een dopje ofsow met daarin benzine. Gooi dat op verschillende plaatsen tegen je brommer (spruitstuk, tussen kop en cilinder). Als je brommer dan opeens ff anders draait of uitvalt zuigr hij duidelijk valse lucht.
 
bart de scootergek 1-6-2004 9:05 Print reply

Posts: 8916
met luisteren kom je ook een heel eind hoor, gewoon overal ff luisteren. tis in iig een raar geluidje, ik had t vorige week ook met de scooter.
 
Honda RC-33
Abarth-500 1-6-2004 9:35 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JJ jong


ik heb 50tands achtertandwiel liggen die proberen. Hoe moet ik dan ketting aanpassen of andere kopen?
alvast bedankt!


kettingspanners
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
Blorn 1-6-2004 10:36 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lafstafarian

laat je brommer stationair draaien en neem een dopje ofsow met daarin benzine. Gooi dat op verschillende plaatsen tegen je brommer (spruitstuk, tussen kop en cilinder). Als je brommer dan opeens ff anders draait of uitvalt zuigr hij duidelijk valse lucht.
Lekkere manier

Beter neem je remmenreiniger of deo, en spuit je dat op verschillende plekken op je blok.
 
lafstafarian 1-6-2004 12:37 Print reply

Posts: 446
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Lekkere manier

Beter neem je remmenreiniger of deo, en spuit je dat op verschillende plekken op je blok.


Het heeft voor mij gewerkt en het is niet slecht, komt gewoon extra benzine bij je mengsel. Dusz... neem jij maar lekker deo (slaat ook ergens op)

Dit bericht is ge-edit door lafstafarian op 1-6-2004 12:37
 
[RRT] Lost-P 1-6-2004 14:34 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lafstafarian

[...]


Het heeft voor mij gewerkt en het is niet slecht, komt gewoon extra benzine bij je mengsel. Dusz... neem jij maar lekker deo (slaat ook ergens op)

Dit bericht is ge-edit door lafstafarian op 1-6-2004 12:37



Remmenreiniger/deo werkt opzekers wel veeeel makkelijker, kan je gewoon die bus pakken en dr op spuiten, sta jij daar te kutten met je beetje benzine
 
Chille Tune shit dan

Dit topic is 570 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved