Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoe mijn suzuki Ts50 opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 496 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #19253 - Hoe mijn suzuki Ts50 opvoeren
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 10900 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

josse 31-5-2004 17:57 Print topicpost
Posts: 23
Hoi,

Ik heb zopas een suzuki ts50 gekocht maar hij komt niet goed op toeren in 5de en 6de versnelling. Kan dit aan de carburator liggen? Hij heeft een uitgeboorde cilinder van tegen de 60cc. Misschien krijgt hij te weinig brandstof? Zou een grotere carburator oplossing kunnen bieden?
En wat zou ik nog kunnen doen om hem wat sneller te laten gaan? Nu rijd hij maar 60 km/u...

iemand suggesties?
gtrz Josse
 

god of darkness 31-5-2004 17:59 Print reply
Posts: 222
hoe groot is je carbu nu?
 
David 31-5-2004 18:02 Print reply
Posts: 259
je hebt het toch over een tsx, of mischien ER?
Heb je een nederlandse begrensde cil.?
Of een buitelanse Cil.?

Kortom geef eens wat meer info zodat we je goed kunnen helpen...

 
brain_ass 31-5-2004 18:03 Print reply
Posts: 37
16 mm carb doet al wonderen.. Eeeeeeeej toevallig heb ik der nog 1 voor een tsx !! Check sales topic : Carburateurs : Mikunie 16mm
 
Ed Honda CB50J 31-5-2004 18:03 Print reply

Posts: 4190
twv te zwaar ?
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Hannes 31-5-2004 18:04 Print reply

Posts: 4530
6e versnelling??
 
Supermotard, seperates the men from the boys
brain_ass 31-5-2004 18:13 Print reply
Posts: 37
Waarom koop je trouwes een brommer die t in eerste instantie al niet goed doet naar jouw mening, dan ga je toch al vragen stellen aan die eigenaar ???

 
BlizzarD 31-5-2004 18:28 Print reply

Posts: 2050
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hannes

6e versnelling??


80cc 6bak erin?
 
Koos non-brommerloos!
Hannes 31-5-2004 18:29 Print reply

Posts: 4530
ja ik sta daar niet van te kijken, maar is wel verrekte speciaal. Heb er nog 5 in de garage liggen daar niet van. Maar goed vraag me dus af of het een LC50 tsx is. Kan nu dus ook.
 
Supermotard, seperates the men from the boys
josse 31-5-2004 18:33 Print reply
Posts: 23
Hellow,

Ik weet niet hoe groot die carbu is maar misschien kan iemand zeggen Waar je dat kan zien? het type is Mikuni VM 12SH (de standaard) dus ik denk een 12 mm...

De cilinder is een 2de volgens mij heeft hij ooit een vastloper of zo gehad maar hebbe ze hem verder uitgeboord en een nieuwe ingestoken.. De verkoper zei dat hij net geen 60cc was. en hij komt van nederland (maar begrenst of niet?)

Tandwielverhouding te zwaar denk ik niet want hij rijd nu al maar 60 dus als ik die verhouding lichter zou maken zou hij nog trager gaan en dat is de bedoeling zeker niet...

Het zijn vijf versnellingen (sorry foutje)

>Ik heb die brommer gekocht (voor een zacht prijsje 160 euro) omdat hij wel redelijk in orde is maar ik wil hem nog beter laten rijden. Heb ook maar een kort testritje gemaakt (misschien een beetje stom, that's right).

volgens mij kan het best een tsx zijn (het is een crossmodel) als dat wel op de tank alleen ts staat.

Hopelijk heb je iets meer info.

iemand nog suggesties?

groeten josse
 
josse 31-5-2004 18:34 Print reply
Posts: 23
kan ik misschien aan het chassisnummer zien wat het juiste type is?
 
tsxerr 31-5-2004 18:44 Print reply

Posts: 1478
als je een tsx had, staat er 50X op de tank
 
http://groups.msn.com/tsxer
David 31-5-2004 18:44 Print reply
Posts: 259
heb je monoshock of een dubbele vering 8er?
 
frenk 31-5-2004 18:52 Print reply
Posts: 354
van een lichtere vertanding hoef die niet altijd langzamer te gaan hoor. en tsx en ts is toch precies het zelfde op de stickers na?
 
Hannes 31-5-2004 18:55 Print reply

Posts: 4530
ja scheelt her en der een beetje, tussen ts50x en ts80x zitten ook wat verschillen en niet alleen het blok. Voorvork etc is ook anders. Maar goed ik zou je twv eens tellen moet ongv 12/52 zijn
 
Supermotard, seperates the men from the boys
frenk 31-5-2004 19:33 Print reply
Posts: 354
even een vraagje, waarom zijn bij tsx-jes die vertandingen altijd zo licht?
 

Dit topic is 10900 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved