Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Hoeveel is deze cilinder waard? en wat is de inhoud van deze kop?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 784 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #19239 - Hoeveel is deze cilinder waard? en ...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1196 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Erikl 31-5-2004 11:34 Print topicpost

Posts: 214
Ik heb een yamaha dt met een 110cc ZETA, maar nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig hoeveel deze clinder nu waard is. Ik ben al naar de winkel geweest maar ze hadden die cilinder niet en konden de prijs ook niet opzoeken, er was wel een andere 110cc en die was 175 euro volgens mij maar dat was een langzamere cilinder. Dus weet iemand misschien hoeveel deze cilinder in de winkel kost???

En dan mijn tweede vraag, weet iemand misschien wat de precieze inhoud is van de kop van een 80cc en van de kop van een 110cc. Dit moet ik weten omdat mijn kop waarschijnlijk te groot is gemaakt waardoor ik heel weinig compressie heb. Dus weet iemand hoeveel cc of ml er in gaat?
 

de_koen 31-5-2004 11:41 Print reply

Posts: 5595
geef ons de boring van je cil, en de slag van je blok
 
Honda 5-Bak te koop
Erikl 31-5-2004 11:56 Print reply

Posts: 214
Hoe kom je dat te weten, de boring en de slag??
 
Ralf 31-5-2004 11:58 Print reply

Posts: 9073
Meten
 
Erikl 31-5-2004 11:59 Print reply

Posts: 214
ja dat snap ik maar wat moet ik dan precies meten?
 
foxbuster666 31-5-2004 12:02 Print reply

Posts: 670
Boring is diameter van je cilnder....
Slag is het verschil tussen bdp en odp
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
Erikl 31-5-2004 12:09 Print reply

Posts: 214
maar dan bereken je de inhoud van de cilinder toch en ik moet de inhoud weten die de kop nodig heeft
Kan je ook gewoon een 80kop erop zetten?
 
Erikl 31-5-2004 12:22 Print reply

Posts: 214
De slag voor 80cc is toch gewoon hetzelfde als de slag voor 110cc???

Weet iemand nog de prijs van een 110cc ZETA???
 
Ed Honda CB50J 31-5-2004 12:36 Print reply

Posts: 4190
Voor ? 10,- koop ik hem van je
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
brommercrazy 31-5-2004 12:37 Print reply

Posts: 2594
is het een luchtgekoelde of watergekoelde cilinder?
 
Erikl 31-5-2004 12:39 Print reply

Posts: 214
Luchtgekoelde 110cc ZETA. Volgens mij een van de allersnelste cilinders!!!
 
barry 31-5-2004 12:50 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Erikl

Luchtgekoelde 110cc ZETA. Volgens mij een van de allersnelste cilinders!!!


echtwel!!!
 
He?
jono 31-5-2004 16:59 Print reply
Posts: 8
Gaaf he, maar weet iemand ook nog hoeveel die cilinders kosten, want zelfs op internet kan ik het niet vinden.
 
PRO TUNING 31-5-2004 17:09 Print reply

Posts: 4000
Je kunt pas je compressieverhouding uitrekenen als je de exacte cilinder + kop inhoud in gemonteerde toestand weet.
 
edwin ss50 31-5-2004 17:10 Print reply
Posts: 299
zoek eens een 110cc parmakit op, dat is hetzelfde als zeta.
 
oke
Rs_Daan 31-5-2004 17:11 Print reply

Posts: 84
*zinloos*
 
HyperRacing Daan

Dit topic is 1196 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved